Gå til innhold

Røyking blant ungdom begynner å øke igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia? Tror de at de er udødelige, er det et uttrykk for å være rebelsk, eller rett å slett en motesak? Det kan iallefall ikke være mot bedre viten!

Videoannonse
Annonse
Gjest Keikolina
Skrevet

Ingen unge tror nok at røyken er så avhengighetsskapende som det den er. Røyka når jeg var ung, var jo bare noe vi skulle prøve iblandt for moro skyld, og plutselig kommer hekten, og uvanen sitter godt i. Husker vi så masse skremmselspropaganda om røyk og narkotikabruk, det var jo så groteskt og tatt ut av en skrekkfilm, så det var ikke mange som fant det så troverdig. Er vel nesten noe som går som mote. Er synd det er oppbluss. Nå røyker ikke jeg mer, heldigvis.

AnonymBruker
Skrevet
Rødstrupa skrev (8 minutter siden):

Hva er greia? Tror de at de er udødelige, er det et uttrykk for å være rebelsk, eller rett å slett en motesak? Det kan iallefall ikke være mot bedre viten!

Tror man kan ta det helt med ro. Dagen unge er så flinke på alle måter. Skole , idrett, seriøse, snille drikker mindre fordi det går utover treningen

Woke, veganer, økologisk osv. Det er jo omtrent ikke noe ungdomsopprør å se, de er jo mer vokse og politiske korrekte enn sine foreldre. Det er kanskje opprøret , protest mot oss mer dekadente  80 talls foreldregenerasjon som har gjort alt, og var enda verre. Vanskelig å toppe oss.

Bestemor og bestefar (68 generasjon) festa hardere, røyka mer, hadde mer sex og var mindre ansvarlig.

Om 5% flere av dagens unge tar seg en prince mild på fest en gang i blant så er dette bare en krusning. Foreldrene deres kjederøyka Petterøes 3 på videregående.

Gi dagens unge litt slakk. Vi som vokste opp på 80 tallet med roskilde, stadionrock, hytteturer, flatfyll på samfunnshuset og 8 stk i 60 talls volvo amazoner på veg hjem fra fest i biler uten setebelte. Vi var mye værre.  

Anonymkode: 1944e...3e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert bare et opprør mot politikernes hysteriske besettelse etter å kontrollere oss alle på alt. Tenk at nå vurderer politikerne å forby nettsalg av snus også! Har de virkelig ikke mer nyttige ting å foreta seg!? De er mørkemenn fra middelalderen hele gjengen. Fanatisme. La folk få velge, velge å leve slik de vil. 

Anonymkode: e1024...bfd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør de? Det har ikke jeg merka noe til. Min erfaring er stikk motsatt. Røyking er skikkelig Harry, og ingen gjør det. 

De vaper derimot over en lav sko. 

Anonymkode: a501c...a82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rødstrupa skrev (5 timer siden):

Bedre de røyker enn å ruse seg iallefall 

Anonymkode: 9799e...e19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...