Gå til innhold

Samboeren "godtar" ikke at jeg vil bryte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest hele tråden gikk jeg fra å først tenke at her kommer du ikke unna en telefon til advokat…til å tenke at det beste var å starte med en tur til familievernkontoret…og nå tenker jeg krisesenteret. Det bli det eneste riktige her. De har lavterskeltilbud og du innfrir absolutt kriteriene med det du forteller oss. Hos krisesenteret vil du få gode råd. Både mht hvor du kan bo og alt det juridiske rundt boligen du eine mesteparten av. De vil kunne skaffe deg en god advokat og sted å bo i mellomtiden (ikke nødvendigvis på selve senteret). Du trenger ikke si til verken ham eller noen andre at du er i kontakt med- og får hjelp fra krisesenter. De vil hjelpe deg å holde disse opplysningene skjult for ham. Skulle han derimot etterlyst deg, er det viktig du formidler til dine nærmeste at du har flyttet ut på ubestemt tid pga konflikter i forholdet, men at du er på et trygt sted. 

Du kommer deg trygt og fint igjennom dette med god hjelp fra krisesenteret. Og videre evt familievernet. Du vil hele tiden få støtte og noen å prate med så lenge du har behov for det.

Lykke til❤️

Anonymkode: 46dbf...6bf

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for svar ❤️ jeg har ikke igjen noe nettverk nei. Og så har jeg dyr boende her. Som han har truet med å skade. Ikke så små dyr at jeg får de med meg noe sted. Han skal og må bort med andre ord.

Anonymkode: 8d6ed...574

Kanskje noe kan organiseres for å beskytte dyra i en periode. Jeg ville ringt både politi og krisesenter for råd.

Fy faen for en type det her er, kjenner jeg blir helt rødglødende sinna.

Anonymkode: 3a935...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...