AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Skrevet 13. april 2023 Jeg har AAP og hatt fast utbetaling i lang tid. Siste utbetaling var noe lavere enn tidligere uten at noe har blitt endret i min situasjon, eller at jeg har gjort endringer i skattekoret. Jeg har heller ikke fått opplysninger fra nav om hvorfor dette har skjedd. Har flere opplevd dette? Hva kan årsaken være? Anonymkode: b9b9a...8c8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #2 Skrevet 13. april 2023 Det skjedde alle. Og skyldes ny måte å regne skattetrekk. Les på AAP-aksjonen. Anonymkode: 754ae...4c9
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #3 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det skjedde alle. Og skyldes ny måte å regne skattetrekk. Les på AAP-aksjonen. Anonymkode: 754ae...4c9 Ok. Takk for info. Rart dette ikke har blitt underrettet om fra nav sin side..? Anonymkode: b9b9a...8c8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #4 Skrevet 13. april 2023 Har du prosent eller tabell? Tabelltrekket skulle vel endres nå, slik at den første utbetalingen i måneden skatter du mere av enn den andre. Meld deg inn i AAP-aksjonen på Facebook, der får du godt svar. Anonymkode: e3647...da5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #5 Skrevet 13. april 2023 Må også legge til: Nav kan absolutt ikke endre/stoppe ytelsen din uten at du skal få beskjed om dette samt begrunnelse. Anonymkode: e3647...da5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #6 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Må også legge til: Nav kan absolutt ikke endre/stoppe ytelsen din uten at du skal få beskjed om dette samt begrunnelse. Anonymkode: e3647...da5 Jeg har tabelltrekk. Sålangt jeg kan se har jeg ikke mottatt melding om endring av skattetrekk. Av erfaring leser jeg alt jeg får fra nav med en gang jeg får meldingen, så dette ville jeg ha fått med meg. Men takk for opplysninger. Blir jo livredd for å gjøre noe galt. Anonymkode: b9b9a...8c8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #7 Skrevet 13. april 2023 Dette skjedde med meg også, fikk 300 kr mindre. Aner ikke hva som har skjedd... Anonymkode: ddb6d...6a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå