Gå til innhold

Sko til barn 17 mai

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mine bruker joggesko/sneakers eller andre sko som er gode å gå i. Det er virkelig helt forferdelig å gå i 17. maitog en time eller mer i vonde sko så her trumfer komfort utseende. Det finnes jo mange fine og nøytrale joggesko. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Pynter dere dere til frigjøringsdagen 8.mai? Tror ikke jeg vet om noen som gjør det.

Anonymkode: bdb5f...d83

Skulle stå 17 mai men vi kunne pyntet oss den dagen også grunnet stort arrangement her vi bor

Anonymkode: fe015...ebb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Folk er forskjellige... Dere har jo behov for finsko. Jeg, derimot,  kjenner ingen som feirer 8. mai. Barnebursdager her feires enten på skolen (inneko), ute (joggesko/vintersko), eller på lekeland (uten sko). Mange av ungene pynter seg i bursdager, og noen har jo finsko, men det er også mange som har joggesko. 

Vi går ikke med sko inne i vår familie (har ikke forbud så klart, men det er ingen som gjør det.)  Går ikke i kirka til jul, så har ikke behov for finsko da heller. 

Anonymkode: 7047a...9b6

Vi går i faniliebursdager og har pp finsko

AnonymBruker
Skrevet
Arkana skrev (51 minutter siden):

Mine bruker joggesko/sneakers eller andre sko som er gode å gå i. Det er virkelig helt forferdelig å gå i 17. maitog en time eller mer i vonde sko så her trumfer komfort utseende. Det finnes jo mange fine og nøytrale joggesko. 

Finsko = ikke lik vonde føtter da, det finnes gode sko 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Finsko = ikke lik vonde føtter da, det finnes gode sko 

Det stemmer, men det er mange som ikke trenger finsko ellers i året og det er litt sløsete å kjøpe det bare til 17. mai.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Arkana skrev (2 minutter siden):

Det stemmer, men det er mange som ikke trenger finsko ellers i året og det er litt sløsete å kjøpe det bare til 17. mai.

Det er det nok delte meninger om

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er det nok delte meninger om

Klart det er, men det er jo en kjensgjerning at det er overforbruk i Norge og å kjøpe sko til bruk én gang er jo utvilsomt unødvendig. 

• Liker 2
Skrevet

Vi har alltid gått for fine joggesko, nye og farge som passer dressen/kjolen så har man glade barn hele dagen. :) 

AnonymBruker
Skrevet
Arkana skrev (34 minutter siden):

Klart det er, men det er jo en kjensgjerning at det er overforbruk i Norge og å kjøpe sko til bruk én gang er jo utvilsomt unødvendig. 

Det skal du få mene !

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Alle som skal gå i 17. mai-tog (både barn og voksne) bør ha sko som er gode å gå i. Joggesko til bunad er helt greit når man skal gå og stå så lenge.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei. jeg har ei jente som skal gå i 17 mai tog for første gang. Hun skal ha på seg bunad, men skotøy aner jeg ikke. Føler bunadsko blir ubehagelig å bruke når de skal gå i tog. Hva brukte/skal deres barn bruke?

Anonymkode: 37ae3...b69

Vi kjører joggesko! Det blir mye trasking, så gode sko er bedre enn syting. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen. Bruker dere vanlige joggesko eller kjøper dere noen mer nøytrale? Kom gjerne med tips link?

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes masse gode bunadssko :)

Anonymkode: ae2e8...2e4

AnonymBruker
Skrevet

Husker med gru hvordan jeg som barn fikk gnagsår 20 meter ut i 17. mai toget og endte opp blødende og i sterke smerter fordi jeg gikk hele veien slik. 😬
Mine barn har bunad, og ALLTID joggesko. 
Greit at de skal pynte seg, men de skal også ha det gøy. Det er barnas dag, og da skal ikke dårlige sko og vonde gnagsår ødelegge! 

Anonymkode: 7349e...5dc

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk for svar alle sammen. Bruker dere vanlige joggesko eller kjøper dere noen mer nøytrale? Kom gjerne med tips link?

Godt inngåtte joggesko så jeg er sikker på at det ikke oppstår gnagsår 😃 

ingen ser ned uansett så tenker det går veldig fint 

Anonymkode: 7349e...5dc

Skrevet

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Bruk det dere har. De skal gå mye og da trumfer komfort. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...