densatt Skrevet 13. april 2023 #1 Skrevet 13. april 2023 Skal jeg sende støtte erklæring eller...hundeskit.....? 2 1
Gjest Lykkedykker Skrevet 13. april 2023 #2 Skrevet 13. april 2023 Mange som mener han kan bli rimelig skummel om han er døende.
klarinetta Skrevet 13. april 2023 #4 Skrevet 13. april 2023 (endret) Ja, da har han kanskje kortere tid å utrette faenskaet sitt på.. det kan nok bety at han bli farligere, som nevnt. Står nok uansett flere mer enn klar nok til å overta også. Hurra for maktsyke psykopater. Endret 13. april 2023 av klarinetta 2
Tusseladen Skrevet 13. april 2023 #5 Skrevet 13. april 2023 Lykkedykker skrev (5 minutter siden): Mange som mener han kan bli rimelig skummel om han er døende. Skal litt til.Skummel nok nå. 1
Gjest Lykkedykker Skrevet 13. april 2023 #6 Skrevet 13. april 2023 Tusseladen skrev (1 minutt siden): Skal litt til.Skummel nok nå. En mann som han, som ikke har noe å tape hvis døende. Out with a bang?
densatt Skrevet 13. april 2023 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2023 Ja den atomknappen virker vel mer fristende for Putin nå. :"fuck it" 4
Drizzt Skrevet 13. april 2023 #8 Skrevet 13. april 2023 (endret) https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/APX5Gr/tysk-magasin-lekkede-dokumenter-skal-hevde-at-putin-har-kreft Tenk om det er sant og det faktisk er noen høytstående militære som prøver å sabotere krigen? At Putin har kreft er bare gode nyheter. Endret 13. april 2023 av Drizzt 1
I Grosny Skrevet 13. april 2023 #9 Skrevet 13. april 2023 Lykkedykker skrev (2 timer siden): Mange som mener han kan bli rimelig skummel om han er døende. Hvis han har svulst på hjernen så kan det føre til dårlig humør og vondt i hodet, flere voldelige avgjørelser. Hvis han dør eller abdiserer tror jeg det går mye luft ut av krigsballongen og at etterkommeren ikke har den posisjonen og pondusen som skal til for å drive krigen videre, selv om han eventuelt er mye verre. Det er sannsynlig at folk i Russland er såpass piss lei av krigen at den må avsluttes når Putin slutter. 3
Druid Skrevet 13. april 2023 #11 Skrevet 13. april 2023 densatt skrev (4 timer siden): Skal jeg sende støtte erklæring eller...hundeskit.....? Dette har vært et rykte som har vært fremsatt et par ganger for å forklare det irrasjonelle i å gå til krig. Sånn sett er det interessant at avhopperen som har jobbet tett med han, sier han er i god form. På den annen side forteller han at Putin lever i et ekkokammer, og det er minst like irrasjonelt med hans bakgrunn som å gå til krig. For øyeblikket behandler jeg Putin som en Schrödinger katt: det viktige er ikke hans motivasjon, men det er en krig han ikke ser ut til å kontrollere. 4 1
Tusseladen Skrevet 13. april 2023 #12 Skrevet 13. april 2023 Lykkedykker skrev (4 timer siden): En mann som han, som ikke har noe å tape hvis døende. Out with a bang? Jeg tror han er intelligent nok (og gal nok) til å forstå at han er fucket uansett. 1
Eva-Lena Skrevet 13. april 2023 #13 Skrevet 13. april 2023 Lykkedykker skrev (4 timer siden): Mange som mener han kan bli rimelig skummel om han er døende. Jeg har tenkt den tanken mange ganger. Skulle det vise seg at han er uhelbredelig kreftsyk så har han ikke noe å tape på å bruke atombomba. Han bryr seg nok ikke om at han selv kan dø i ett motangrep. Jeg unner han ikke noe godt, men jeg håper han er 100% frisk og har ønske om å leve i mange år fremover. 2 1
Enda en tulling Skrevet 13. april 2023 #14 Skrevet 13. april 2023 Er det noe mer hold i dette enn i alle de andre ryktene om Putins dårlige helse og nær forestående død? 1
I Grosny Skrevet 13. april 2023 #15 Skrevet 13. april 2023 Enda en tulling skrev (1 time siden): Er det noe mer hold i dette enn i alle de andre ryktene om Putins dårlige helse og nær forestående død? Aner ikke, men kreft er en plage man kan leve med i over ti år, eller det kan gå fort. 1
Enda en tulling Skrevet 13. april 2023 #16 Skrevet 13. april 2023 I Grosny skrev (54 minutter siden): Aner ikke, men kreft er en plage man kan leve med i over ti år, eller det kan gå fort. Det er jo forsåvidt sant, det. Noen har til og med blitt friske. 1
I Grosny Skrevet 14. april 2023 #17 Skrevet 14. april 2023 Druid skrev (20 timer siden): Dette har vært et rykte som har vært fremsatt et par ganger for å forklare det irrasjonelle i å gå til krig. Sånn sett er det interessant at avhopperen som har jobbet tett med han, sier han er i god form. På den annen side forteller han at Putin lever i et ekkokammer, og det er minst like irrasjonelt med hans bakgrunn som å gå til krig. For øyeblikket behandler jeg Putin som en Schrödinger katt: det viktige er ikke hans motivasjon, men det er en krig han ikke ser ut til å kontrollere. Hvem kontrollerer krigen? Er det våpenselgerne fra forskjellige land? Inkludert Russland, Tyrkia, Kina og vesten med flere? Det ser ut som Kina er vinneren som får russiske ressurser på billigsalg. 3
Leifr Skrevet 14. april 2023 #18 Skrevet 14. april 2023 (endret) I Grosny skrev (21 timer siden): Aner ikke, men kreft er en plage man kan leve med i over ti år, eller det kan gå fort. Alle dør jo av et eller annet før eller senere, og jo eldre man blir og jo flere ting man overlever, jo mer øker sjansen for at nettopp kreft skal ende opp som dødsårsak. Spesielt eldre får ofte kreftformer som utvikler seg langsomt (siden alt går tregere i en gammel kropp), har sett noe statistikk på at et flertall av menn over en eller annen alder som dør av helt andre ting viser seg å også ha prostatakreft som har gått så langsomt at det ikke har blitt oppdaget før de dør av noe annet. Endret 14. april 2023 av Leifr 2
Druid Skrevet 14. april 2023 #19 Skrevet 14. april 2023 I Grosny skrev (3 timer siden): Hvem kontrollerer krigen? Er det våpenselgerne fra forskjellige land? Inkludert Russland, Tyrkia, Kina og vesten med flere? Det ser ut som Kina er vinneren som får russiske ressurser på billigsalg. Så vidt jeg kan se: ingen. Dette er ikke på noen måte en kontrollert og styrt krig; dette er et klusterfuck. Så hvem tjener på kaos ? En av de store overraskelsene er at krigen ikke har geopolitiske økonomiske gevinster: det finnes ikke en reell geopolitisk gevinst her, dette er krampetrekning til nasjonalisme alle steder. <aluminiumhatt på> Den mest troverdige teorien jeg har sett, er at noen ønsker å bli kvitt Putin ved å sette han i en posisjon han ikke kommer ut av: det ville kun handle om å få en eller to generaler til å starte krigen: derifra og inn ville Putin ikke ha noen valg enn å prøve late som om krigen gikk som han ønsker. Endgame er en Putin som faller for intern konflikt uten at noen reiser seg for å beskytte ham. Jeg er ikke i tvil om at Putin ønsker territoriene, men jeg ser absolutt ingen grunn til hvorfor han gikk til krig isteden for å følge oppskriften fra Krim. Men Putin kan ikke opptre svak; som alle autokrater er styrke og kontroll hans verktøy i styring. Å på noen måte innrømme noen andre startet operasjonen, ville være sverdet som fjernet han, og det er det sverdet som kommer til å ta ham uansett. Alternativet er uansett at han har blitt gal. <aluminiumshatt av> 1
Honey Dew Skrevet 14. april 2023 #20 Skrevet 14. april 2023 klarinetta skrev (På 13.4.2023 den 9.23): Ja, da har han kanskje kortere tid å utrette faenskaet sitt på.. det kan nok bety at han bli farligere, som nevnt. Står nok uansett flere mer enn klar nok til å overta også. Hurra for maktsyke psykopater. Det er ikke det sagt at etterkommeren vil være noe bedre. Kanskje tvert i mot. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå