AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #81 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen badevakt kan det. De jobber med å passe på at folk ikke drukner i bassenget, ingen er tilgjengelig for å følge mitt barn i garderoben. Hvilken fantasiverden lever du i? Anonymkode: 7cad8...5b5 Har du noen gang spurt? Ikke det nei, du har bare bestemt deg for å drite i regler Anonymkode: 90c01...118 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #82 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har vært det og da måtte vi finne andre løsninger , kan ikke bare overse regler Anonymkode: 90c01...118 Vi har Ingen andre løsninger, jeg er som sagt helt alene. Det er ingen som kan trene med min sønn. Vi er kun vi to, og vi er ikke alene om det. Vi er mange aleneforeldre som virkelig er helt 100% ALENE. Anonymkode: 7cad8...5b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #83 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei de fleste guttene strever ikke med det altså Anonymkode: 90c01...118 Bull shit! Anonymkode: 7cad8...5b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #84 Del Skrevet 13. april 2023 Synes 6–7 år er altfor ungt å måtte klare seg alene i garderoben. Ser ingen grunn til at ikke unger kan bli med forelder i deres garderobe frem til puberteten. På mange skoler deler ungene garderobe frem til de begynner med dusjing i fjerdeklasse, så de kan fint gjøre det i svømmehallen også. Anonymkode: eec06...2be 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #85 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bull shit! Anonymkode: 7cad8...5b5 Dy er utrolig ufin i svarene dine . Å nei det er ikke bullshit Anonymkode: 90c01...118 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #86 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi har Ingen andre løsninger, jeg er som sagt helt alene. Det er ingen som kan trene med min sønn. Vi er kun vi to, og vi er ikke alene om det. Vi er mange aleneforeldre som virkelig er helt 100% ALENE. Anonymkode: 7cad8...5b5 Du trenger ikke rope ! vel noen av oss klarer å finne løsninger, men man må nok ville det da.. Anonymkode: 90c01...118 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #87 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du noen gang spurt? Ikke det nei, du har bare bestemt deg for å drite i regler Anonymkode: 90c01...118 Ja, jeg har kontaktet flere svømmehaller om det. Ingen har stått klare med ansatte som kan assistere min sønn. Vi har også spurt om vi kan bruke familiegarderobe, men alt de har er handicap garderobe som også befinner seg inne i kjønnsdelte garderober. min sønn elsker svømming, men vi føler oss presset ut av denne idretten på grunn av firkantede regler. Anonymkode: 7cad8...5b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #88 Del Skrevet 13. april 2023 Maks 8 år. Anonymkode: a2009...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #89 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dy er utrolig ufin i svarene dine . Å nei det er ikke bullshit Anonymkode: 90c01...118 Nei, jeg er sint! Jeg er sint på min sønns vegne som står på trappene til å knekke svømmekoden, men vi nå ser oss nødt til å slutte med svømming(som han elsker) på grunn av firkantede regler som ikke er tilpasset vår familie. Det er utrolig ekskluderende og frustrerende. Beklager min bruk av utropstegn, men det reflekterer mine følelser rundt dette! Anonymkode: 7cad8...5b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #90 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du trenger ikke rope ! vel noen av oss klarer å finne løsninger, men man må nok ville det da.. Anonymkode: 90c01...118 Enig, mine gutter har da alltid gått i garderoben for menn fra før skolealder. At man ikke ønsker å lære sine barn å bli selvstendige, og forholde seg til gjeldende baderegler er på meg totalt uforståelig. Anonymkode: 7279b...273 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #91 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Eh, alternativet er jo fort at dette barnet ikke får svømt. Jeg lærer barnet mitt at det er viktigere at han lærer seg den potensielt livsviktige ferdigheten å få svømme, og tar hans trygghet på alvor. Jeg er 100% alene med min sønn jeg har INGEN alternativ enn å sende han helt alene i en garderobe han aldri har vært i før og ikke kjenner. Det er de ferreste 1. klassinger klar for. Anonymkode: 7cad8...5b5 Men da synest jeg du heller burde slutt eller vente til han er klar. Det er faktisk ikke omverdenen sitt problem Anonymkode: 9ffa0...9f1 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #92 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg er sint! Jeg er sint på min sønns vegne som står på trappene til å knekke svømmekoden, men vi nå ser oss nødt til å slutte med svømming(som han elsker) på grunn av firkantede regler som ikke er tilpasset vår familie. Det er utrolig ekskluderende og frustrerende. Beklager min bruk av utropstegn, men det reflekterer mine følelser rundt dette! Anonymkode: 7cad8...5b5 Det finnes en hel del regler som er urettferdige men man kan faktisk ikke ha ørten unntak. Anonymkode: 90c01...118 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #93 Del Skrevet 13. april 2023 Så da vet jeg det. Null dusj for min 5 åring og 6 åring før vi bader. Ikke faen at jeg slipper en liten gutt alene inn i herregarderoben alene. Da får de bade skitne i stede. Anonymkode: ee7e9...9be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #94 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du trenger ikke rope ! vel noen av oss klarer å finne løsninger, men man må nok ville det da.. Anonymkode: 90c01...118 Jo jeg trenger å rope. Det er dessverre ingen som hører meg, men jeg føler definitivt et behov for å rope ut om hvor problematisk dette er! At du tror løsninger kun handler om vilje vitner bare om hvor privilegert du er. Jeg har INGEN. Jeg har selv kun en mor og en søster. Ingen far, ingen bestefar, ingen onkel, ingen fetter, ingen mannlig venn. Skal jeg spørre tilfeldige menn på gata om de kan være med min sønn i garderoben? Anonymkode: 7cad8...5b5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #95 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men da synest jeg du heller burde slutt eller vente til han er klar. Det er faktisk ikke omverdenen sitt problem Anonymkode: 9ffa0...9f1 Sier barnløs. Anonymkode: ee7e9...9be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #96 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig, mine gutter har da alltid gått i garderoben for menn fra før skolealder. At man ikke ønsker å lære sine barn å bli selvstendige, og forholde seg til gjeldende baderegler er på meg totalt uforståelig. Anonymkode: 7279b...273 Og dette har de gjort helt alene ungen noen mann til å veilede dem? Kunne de lese skilt før skolealder, så de visste hvor dusjen og datet var? Anonymkode: 7cad8...5b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #97 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men da synest jeg du heller burde slutt eller vente til han er klar. Det er faktisk ikke omverdenen sitt problem Anonymkode: 9ffa0...9f1 Han er klar for å svømme, har gått på mange svømmekurs, det er kun garderoben han ikke er klar for. Denne regelen gjør at han må skutte på fritidsaktiviteten sin (som han elsker). Anonymkode: 7cad8...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #98 Del Skrevet 13. april 2023 I byen her er aldersgrensen 9 år Anonymkode: cbf36...205 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #99 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det finnes en hel del regler som er urettferdige men man kan faktisk ikke ha ørten unntak. Anonymkode: 90c01...118 Det burde man. Anonymkode: 7cad8...5b5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #100 Del Skrevet 13. april 2023 Arkana skrev (13 timer siden): Jeg tenker at fra skolestart bør de gå i riktig garderobe. Det er definitivt ubehagelig å treffe på en klassekamerat i garderoben og dusjen. Mange som begynner i førsteklasse er 5 år. Hadde aldri sendt barnet mitt alene da Anonymkode: cbf36...205 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå