AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Skrevet 13. april 2023 Vær så snill og svar seriøst folkens! Ghosted en fyr for nesten tre år siden. Vurderer nå å ta opp kontakt og nei ikke fordi jeg har blitt såret av andre menn, heller ikke for bookte egoet igjen: Mest pga timingen. Jeg likte han 100%, men var bare ikke klar for noe forhold. Noen som anbefaler at jeg burde ta kontakt eller la være? Anonymkode: b639e...b8f
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #2 Skrevet 13. april 2023 Dere som mener at kvinner er offer i datingen og ikke er overfladiske. Nok et eksempel på det motsatte! Anonymkode: 6104e...698 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #3 Skrevet 13. april 2023 La det være og gå videre med livet. Anonymkode: fc768...888 9
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #4 Skrevet 13. april 2023 Nei, la han være i fred. Timingen? sannheten er at du ikke var tiltrukket av fyren, det er ikke slik at du ble frelset siden du har avviste han. Anonymkode: 529f8...568 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #5 Skrevet 13. april 2023 Det er bare å ta kontakt så ser du raskt hva han mener om det👍🏻 Anonymkode: dc612...409 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #6 Skrevet 13. april 2023 Dette viser hvor egoistiske mennesker kan være. Du avviste han og nå som du har helt sikkert blitt dumpa/såret eller hostet av den fyren du egentlig ville ha kommer du tilbake for å gjenoppbygge egoet ditt. Hvorfor han? fordi det er enklere for deg å spy på en fyr du vet hadde interesse for deg enn en eller annen random dude. Sikker på etter noen få meldinger her og der vil du ghoste han igjen og stakkarn vil bli såret IGJEN! back off er du snill Anonymkode: 58c46...2a5 3 1 6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #7 Skrevet 13. april 2023 Jeg ville definitivt gjort det om du avsluttet på en redelig måte og han visste timing var grunnen den gang da, men nå har han kanskje gått rundt og trodd han gjorde noe galt og ikke var god nok og vil neppe høre fra deg igjen. Beklager, det er ikke vondt ment. Snakker ut fra egen erfaring hvor jeg har blitt ghostet og de lenge etterpå har sendt melding, da har jeg først vært gjennom sjokk og så veldig lei meg til å få en melding som har føltes litt ut som et slag i trynet, som at jeg er noen man kan behandle som man vil. Hadde vært bedre for deg å treffe på han tilfeldig ute i det virkelige liv, så hadde du kanskje kunne gitt han en forklaring Anonymkode: fe9f0...f48 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #8 Skrevet 13. april 2023 Nei, syns du skal la det være. Finnes ikke noe mer umodent enn å ikke klare å gi beskjed om at du ikke er klar for et forhold, og heller velger å ghoste. Å ta kontakt etter 3 år virker bare stusselig. Anonymkode: 03dcf...664 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #9 Skrevet 13. april 2023 Altså du kan jo kontakte, men ikke forvent at han er like gira etter å blitt såret og satt igjen alene i det du hygger deg med andre menn. Hvorfor vil du virkelig ha kontakt med han? Anonymkode: 3de76...2e8 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #10 Skrevet 13. april 2023 Nei det synes jeg ikke. Du avviste han, du GHOSTET. Det er kun for deg og din egen vinning du vil ta kontakt igjen, så nei. La han vær. La han slippe. Anonymkode: cc55c...c33 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #11 Skrevet 13. april 2023 Hvordan har du tenkt å gjenoppbygge tilliten? Du har jo allerede vist deg fra din verste og overfladiske side ved å ignorere han. Synes han fortjener bedre. Anonymkode: ca74b...51d 1
Hippogriff Skrevet 13. april 2023 #12 Skrevet 13. april 2023 Det var ren egoisme å ghoste ham, og det er ren egoisme å kontakte ham nå. La mannen være i fred. Og bli voksen - begynn å behandle andre med respekt. 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #13 Skrevet 13. april 2023 En bruker ble refset når han skrev sannheten om hvordan kvinner oppfører seg i dag i en annen lignende innlegg. Dette her viser hvilket klasse kvinner hører til, sier ikke at menn er bedre, men å antyde at kvinner er like uskyldige som en fallende engel er rent bagatell. Makan til hjerteløst egoistisk tenking. Hvorfor i all verden skal du ta kontakt med en mann du har såret og behandlet som en søppel pose? Eier du ikke respekt for menneskets følelser. handler det kun om dine følelser, er det bare de som spiller noe rolle? Du kan ghoste, men ingen skal hoste deg. herregud voks opp og lær deg å sette pris på noen som virkelig ser deg som verdig å ha noe romantisk med. Anonymkode: 7bd4b...362 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #14 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Dere som mener at kvinner er offer i datingen og ikke er overfladiske. Nok et eksempel på det motsatte! Anonymkode: 6104e...698 Alle, absolutt alle, kvinner kjenner seg jo igjen i det trådstarter har gjort. På lik linje som at absolutt alle menn kun vil ha damer som ikke veier et gram over 60 kilo, med silikon lepper, pupper og solariumsbrun hud. Anonymkode: 374be...3ed
Jeg-er-anonym Skrevet 13. april 2023 #15 Skrevet 13. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle, absolutt alle, kvinner kjenner seg jo igjen i det trådstarter har gjort. På lik linje som at absolutt alle menn kun vil ha damer som ikke veier et gram over 60 kilo, med silikon lepper, pupper og solariumsbrun hud. Anonymkode: 374be...3ed Pass på å bruke ordet «alle». Nei, verken alle kvinner er sånn, og nei, alle menn er ikke sånn. Endret 13. april 2023 av Jeg-er-anonym
Jeg-er-anonym Skrevet 13. april 2023 #16 Skrevet 13. april 2023 (endret) Å bli ghostet gjør tydeligvis mer vondt enn hva du tror. Endret 13. april 2023 av Jeg-er-anonym 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #17 Skrevet 13. april 2023 Nei, la han være. Hadde du avsluttet på en ordentlig måte og forklart situasjonen og ikke ghostet den gangen, så hadde situasjonen vært en annen. Egoist. Anonymkode: fc0c1...a20 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #18 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alle, absolutt alle, kvinner kjenner seg jo igjen i det trådstarter har gjort. På lik linje som at absolutt alle menn kun vil ha damer som ikke veier et gram over 60 kilo, med silikon lepper, pupper og solariumsbrun hud. Anonymkode: 374be...3ed Herlighet, hvor gammel er du? Anonymkode: fc0c1...a20
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #19 Skrevet 13. april 2023 Nei selvfølgelig ikke. Hvis du ikke har hørt noe fra han på 3 år så tror jeg ikke han er så interessert i deg uansett. Anonymkode: 58529...003
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #20 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dere som mener at kvinner er offer i datingen og ikke er overfladiske. Nok et eksempel på det motsatte! Anonymkode: 6104e...698 Men alle voldtektene overser du, og alle menn som lyver om at de vil ha forhold for å få damen følelsesmessig involvert og bare bruke henne for sex. Her er én dame som forteller at hun ghostet pga personlige issues, det er hvertfall en grunn, i motsetning til alle menn som ghostet fordi de ser på damer som bruk og kast. Anonymkode: 85b5f...1eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå