Paneera Skrevet 13. april 2023 #1 Skrevet 13. april 2023 https://www.dagbladet.no/nyheter/jeg-er-et-godt-menneske/78867949 Hvorfor får dette krapylet medieoppmerksomhet og tillatelse til å skrive bok? Og hvorfor i all verdens land og rike får han muligens lov til å slippe fri til neste år? Ikke minst, mannen er snart 90 år, kanskje på tide å sovne inn? 3 1
Nettrollet Skrevet 13. april 2023 #2 Skrevet 13. april 2023 Oj. Han slår jo jaggu meg Trump på self-delusion og self-aggrandizement. Syns ordet narsissist blir for mye brukt her på KG, men i dette tilfelle stemmer det på en prikk. Dette er en vaskeekte psykopat og narsissist. 2
Paneera Skrevet 13. april 2023 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2023 Nettrollet skrev (28 minutter siden): Oj. Han slår jo jaggu meg Trump på self-delusion og self-aggrandizement. Syns ordet narsissist blir for mye brukt her på KG, men i dette tilfelle stemmer det på en prikk. Dette er en vaskeekte psykopat og narsissist. Helt klart, ekstreme grandiose forestillinger om seg selv og sin egen viktighet. Ikke verdt medieoppmerksomhet. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå