Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har levert skattemeldinga, og det står «Du har levert skattemeldingen. Nå må vi behandle den. Du kan få skattepengene innen fire uker etter at du leverte.» 

får tilbake 20k, så ikke noe restskatt.   

Men, betyr det at jeg KAN få de innen 4 uker, eller at jeg kommer til å få de innen 4 uker? Jeg er ung og skjønner ikke dette skattegreiene🥲 vet at man ikke vet helt når det kommer, men skjønner ikke helt hva de mener her hehe

Anonymkode: 58d5b...63e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller i juni

AnonymBruker
Skrevet

Leverte du skattemeldingen først nå? For å få de tidligst måtte man levere før 30.april. Jeg gjorde det og fikk utbetalt igår

Anonymkode: 1980d...850

Gjest Adobyen
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Leverte du skattemeldingen først nå? For å få de tidligst måtte man levere før 30.april. Jeg gjorde det og fikk utbetalt igår

Anonymkode: 1980d...850

1.april, altså innen mars måned tror jeg. Er ikke sikker.  Jeg fikk skattemeldingen 30.mars og leverte den samme dag. Mitt skatteoppgjør kom 12.april, i går.

AnonymBruker
Skrevet
On 4/13/2023 at 2:46 AM, AnonymBruker said:

Har levert skattemeldinga, og det står «Du har levert skattemeldingen. Nå må vi behandle den. Du kan få skattepengene innen fire uker etter at du leverte.» 

får tilbake 20k, så ikke noe restskatt.   

Men, betyr det at jeg KAN få de innen 4 uker, eller at jeg kommer til å få de innen 4 uker? Jeg er ung og skjønner ikke dette skattegreiene🥲 vet at man ikke vet helt når det kommer, men skjønner ikke helt hva de mener her hehe

Anonymkode: 58d5b...63e

Det betyr det som står, at du KAN få de pengene etter noen uker.

Du KAN også få pengene i juni, da skatteetaten selv sier de fleste får oppgjøret.

Og du KAN få til godt utpå høsten (av litt diverse grunner, men blant annet at de tar ut en rekke mennesker til tilfeldig kontroll, samt enkelte har forhold som gjør at skatteoppgjøret blir så sent).

Anonymkode: 34de8...948

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...