Gå til innhold

Han fortalte til sin egen leder noe om meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en mann totalt 2 ganger. Jeg er ganske åpen om min historie med mine nærmeste, han inviterte meg på hjemmedate første gangen, men vi tok heller en kaffe. Jeg forklarte til han at jeg ikke drar på hjemmedate fordi jeg har blitt utsatt for  vold på date av en mann tidligere. Og at derfor jeg er forsiktig nå. 2 date møtte jeg han igjen. Og da sa han: jeg fortalte lederen min på jobb om det du har opplevd, nevnte ikke navn såklart om deg. Han Politilederen min  sa:  det var jo fælt, syns hun skal anmelde dette

Så ble jeg litt smålig overrasket, så jeg sa sånn : åja okei, er ikke helt komf med å dele ting uten at jeg selv har sagt noe. Han hadde sagt sånn til sin leder: jeg var og drakk kaffe med ei også hadde hun opplevd dette med forrige fyr på date.   Han forklarte hva han hadde sagt altså til sin leder. Han fyren jeg har møtt  jobber i Politiet.  Jeg har ikke anmeldt volden.  Men hva tenker dere? Selvom man er Politi. At man forteller slikt til leder? 😊sånn private ting om en date?   Jeg syns det er greit å være åpen om slik.❤️hjelper å snakke ut om det. Men jeg deler jo ikke det med alle jeg ser og møter.😊

Anonymkode: fde38...d8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får dårlige vibber.

Om han er politimann bør han ha stor forståelse for at damer ikke drar på hjemmedate med ukjente menn, og burde ikke en gang foreslå noe sånt. Og han bør ha et forhold til hva man skal holde kjeft om!

Er du helt sikker på at han er i politiet og ikke bare skryter?

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Syke mennesker som blir politi.

Anonymkode: dc32f...513

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Altså i denne konkrete situasjonen, der du forteller at du har vært utsatt for vold, noe han sikkert har tenkt på, og at han da nevner det for sin leder som faktisk kan gi råd i forhold til situasjonen, og denne anbefaler deg å anmelde (som du absolutt burde ha gjort), så ser jeg på dette som omsorg for deg. Han mente å hjelpe deg.

Det hadde vært noe annet om han hadde fortalt sin leder om din gale eks eller at du har en sykdom eller lignende. Dette var relevant i forhold til yrket de har.

Anonymkode: 57c51...5b8

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet

Akkurat dette synes jeg ikke var så rart eller mistenkelig. Det er jo slike ting de jobber med. Lederen har jo også gitt helt riktige råd. Hadde det vært en annen arbeidsplass så ville jeg nok reagert, men de er tross alt politi. Daten din ville bare hjelpe deg, på samme måte og kanskje enda mer som andre voldsutsatte han møter jevnlig gjennom jobb. 

Jeg synes ikke du skal være mistenksom eller irritert på ham.  

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår han (hvis han faktisk er politi, så vil han jo at samtlige som opplever lovbrudd skal anmelde), men jeg forstår også deg.

Så mitt råd til deg; Si ifra til han at det opplevdes litt innvandrende at han har snakket med sin sjef om deg. Du delte noe privat, og du ba ikke om råd. Men takk for rådet.

Anonymkode: bc7d4...4f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette synes jeg du skal ta som omsorg, ts. Han har fortalt sin leder (taushetsplikt) om en han har tatt en kaffe med (ingen navn!), som har hatt en skummel opplevelse. For din, og andre damers skyld, er det godt å få ryddet slike folk - som han som utsatte deg for vold på hjemmedate - av banen, eller i det minste få politiets søkelys på utskuddet, for å forhåpentligvis forhindre at det skjer igjen.

Kan ikke forstå at du opplever dette invaderende, eller som et overtramp. Verre om han ikke agerte, spør du meg. Og jeg er ekstremt privat selv.

Anonymkode: 05242...8f0

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Juniper skrev (På 13.4.2023 den 1.50):

Får dårlige vibber.

Om han er politimann bør han ha stor forståelse for at damer ikke drar på hjemmedate med ukjente menn, og burde ikke en gang foreslå noe sånt. Og han bør ha et forhold til hva man skal holde kjeft om!

Er du helt sikker på at han er i politiet og ikke bare skryter?

Har ikke sett jobb bevis, men virker slik☺️kan evt spørre han om kan sende jobbkort

AnonymBruker
Skrevet
On 4/13/2023 at 1:27 AM, AnonymBruker said:

Jeg møtte en mann totalt 2 ganger. Jeg er ganske åpen om min historie med mine nærmeste, han inviterte meg på hjemmedate første gangen, men vi tok heller en kaffe. Jeg forklarte til han at jeg ikke drar på hjemmedate fordi jeg har blitt utsatt for  vold på date av en mann tidligere. Og at derfor jeg er forsiktig nå. 2 date møtte jeg han igjen. Og da sa han: jeg fortalte lederen min på jobb om det du har opplevd, nevnte ikke navn såklart om deg. Han Politilederen min  sa:  det var jo fælt, syns hun skal anmelde dette

Så ble jeg litt smålig overrasket, så jeg sa sånn : åja okei, er ikke helt komf med å dele ting uten at jeg selv har sagt noe. Han hadde sagt sånn til sin leder: jeg var og drakk kaffe med ei også hadde hun opplevd dette med forrige fyr på date.   Han forklarte hva han hadde sagt altså til sin leder. Han fyren jeg har møtt  jobber i Politiet.  Jeg har ikke anmeldt volden.  Men hva tenker dere? Selvom man er Politi. At man forteller slikt til leder? 😊sånn private ting om en date?   Jeg syns det er greit å være åpen om slik.❤️hjelper å snakke ut om det. Men jeg deler jo ikke det med alle jeg ser og møter.😊

Jeg er personlig er ikke så glad når folk jeg er sammen med eller dater sier ting videre. Min kjæreste hadde visst fortalt alle på jobben om vår fillekrangel her om dagen og de hadde sagt at det jeg mente var teit. Dette satt jeg ikke pris på for å si det slik.

Jeg forstår politimannen hadde et ønske om å hjelpe, men hvorfor måtte han gå til sin leder med dette? Kunne han ikke selv sagt der og da at hans personlige anbefaling er at du bør anmelde?

Anonymkode: 952d5...3e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...