AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Skrevet 12. april 2023 Så jeg lurer veldig på om det jeg har nå er allergi symptomer på enten pollen er støv? Har altså allergi på begge. De siste 2 dagene har jeg vært hes/rasp/tørr hals og av og på med tett/rennende nese. Altså ingen feber eller annen symptom. I tillegg har mannen vært plaget med tett og rennende nese, hoste etc men nå er han bedre så han er i jobb igjen etter ferie. Er dette bare allergi eller begynnende forkjølelse e.l? Noen som kan ha litt peiling? 🙈 Anonymkode: bcfa1...1f8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #3 Skrevet 13. april 2023 Kan være begge. Om det varer er det ikke farlig å prøve allergitabletter. Du får kjøpt en liten pakke reseptfritt. Da merker du fort om det er allergi eller forkjølelse. Anonymkode: e876c...084
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #4 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Kan være begge. Om det varer er det ikke farlig å prøve allergitabletter. Du får kjøpt en liten pakke reseptfritt. Da merker du fort om det er allergi eller forkjølelse. Anonymkode: e876c...084 Jeg har et brett igjen av allergitabletter, tok en igår og skal fortsette idag Ikke blitt noe verre fra igår men heller ikke så mye bedre 😕 Anonymkode: bcfa1...1f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå