Gå til innhold

Burde vite hva han vil etter nesten 6mnd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har data/holdt på med en fyr i 6 mnd nå. Hat prøvd å ta samtalen ett par ganger, men virker som han unngår den og jeg sliter med å snakke om det. Men etter nesten 6mnd bør man vite og avklare hva man er, eller?

Anonymkode: 16da4...aa9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja dere burde ha snakket om dette for lenge siden og hvis han vrir seg unna når du prøver å bringe det på banen så har du svaret der. Han vil ikke noe seriøst og kaster bort tiden din 

Anonymkode: c39fa...17e

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Han burde vert veldig klar på hva han vil ja! At han ikke vil snakke om det heller sier alt. Høres ut som om han allerede er i forhold?

Anonymkode: ab822...3f6

Skrevet

Hva er det han sier da? Ville han ikke avsluttet det om han ikke var interessert etter 6 mnd?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe svar er også et svar. 

Han er ikke nok interessert.

Anonymkode: ca8e5...1ec

AnonymBruker
Skrevet
Iridium skrev (7 minutter siden):

Hva er det han sier da? Ville han ikke avsluttet det om han ikke var interessert etter 6 mnd?

Ikke interessert nok til å vite hva han vil og ta det videre ihvertfall. Holde noen på gress kalles det.

Ts: Hadde gitt han et ultimatum. Ikke la han kaste bort mer av tiden din.

Anonymkode: e203d...aac

Skrevet

Spørs litt hva annet han sier og gjør tenker jeg. Gir han noen grunn for hvorfor han ikke vil definere det enda? Er det noen indikasjon på at han holder på med andre også? Har du møtt venner og/eller familie? 

Jeg har også datet en i underkant av 6 mnd som ikke vil definere det. Vi (rettere sagt jeg) har snakket mye om det og han virker rett og slett redd for å definere noe. Her er det tidligere erfaringer (både mine og hans tydeligvis) og litt psykiske problemer som er hovedårsakene. Vi er eksklusive, har møtt venner og familie til hverandre og alle i hans omgangskrets har hørt om meg. Jeg er ganske sikker på at det blir noe etterhvert og har foreløpig tenkt å gi han tiden han trenger til og føle seg trygg på å definere det, vi er jo så og si kjærester allerede. Samtidig skjønner jeg jo at det er en sjanse for at det ikke blir noe, og forsøker å passe på egne følelser oppe i det. Så blir det for vanskelig kommer jeg til å avslutte det selv. 

Skrevet

Men det handler vel mer om hva du vil TS enn hva han evt vil i denne situasjonene, ønsker du å fortsette en relasjon som er udefienrt? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har data/holdt på med en fyr i 6 mnd nå. Hat prøvd å ta samtalen ett par ganger, men virker som han unngår den og jeg sliter med å snakke om det. Men etter nesten 6mnd bør man vite og avklare hva man er, eller?

Anonymkode: 16da4...aa9

Hva vil du? Vil du ha en udefinert relasjon eller en relasjon med en som ikke vil snakke om dere?

Anonymkode: c08ac...73d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...