Gå til innhold

Dette er kjærestens forklaring på hvorfor han var utro mot meg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han unnskyldte seg med at han ikke har gått i barnehage, ikke hadde kjæreste på barneskolen og kysset ikke første jenta før han var 17 år, og henne var han sammen med i 7 år.

Etter det var han singel til han var 30, men brukte mye datingapper i den single perioden.

Så hadde han ca 3 lengre forhold de neste 7 årene som inkluderte et barn, før han møtte meg, som han har vært sammen med i 13 år frem til nå, med nå er forholdet ødelagt.

Han fortalte at pga av at han var underernært på erfaring med forhold, fikk han så ekstremt oppmerksomhets trang fra kvinner og det førte til at han var utro i fylla.

🙈

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte

Anonymkode: 0cee5...c8a

• Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rimelig patetisk unnskyldning da. Så foreslår at du bare ler høyt mens du pakker tingene dine (evt. hans) og ber han pelle seg ut av livet ditt. 
Det finnes ikke en unnskyldning i verden som er akseptabel når det gjelder utroskap. Da burde han heller vært singel og rota rundt med diverse kvinner til han hadde fått tilfredsstilt oppmerksomhetsbehovet sitt.

Anonymkode: 0e14a...083

• Liker 7
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

What? Han har vært med fire/fem kvinner, fått barn med dem, hatt flere lange forhold, men allikevel er han underernært på erfaring med forhold? De aller fleste jeg kjenner har ikke hatt så mange forhold. Og hva har barnehagen og kjæreste på barneskole å gjøre? Tror det er best du dropper ham.

Anonymkode: 50853...6d1

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Han sier selv han fikk et forkvaklet syn på damer, siden han fikk så mye oppmerksomhet og var så populær, derfor gikk det litt til hodet på han og han hoppet på den første damen som spurte om de skulle knulle.

Ts

Skrevet

Ro, ro, til fiskeskjær...

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han sier selv han fikk et forkvaklet syn på damer, siden han fikk så mye oppmerksomhet og var så populær, derfor gikk det litt til hodet på han og han hoppet på den første damen som spurte om de skulle knulle.

Ts

Så han var underernært og kvinnene fikk dermed et ekstra behov for å gi han oppmerksomhet? 
Gikk han rundt med et skilt?

Anonymkode: 0e14a...083

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts

Mener han at det er greit da? Føler ikke du at du har fått et forkvaklet syn på menn etter hans utroskap? For da mener han vel at du bør være utro mot ham noen år fremover.

Anonymkode: 025a0...445

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mener han at det er greit da? Føler ikke du at du har fått et forkvaklet syn på menn etter hans utroskap? For da mener han vel at du bør være utro mot ham noen år fremover.

Forholdet er ødelagt, slutt fra min sin side og jeg flytter ut så fort jeg har fått kjøpt meg noe.

Ts

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er det dummeste jeg har hørt 😂🤡 Han kunne like gjerne ha sagt at han skled på et bananskall og på vei i fallet forsvant alle klærne og han tilfeldigvis landet oppå en naken jente med bena spredd og penis uheldigvis traff akuratt inn i vaginaen hennes 

Ja, jeg regner med du kastet han på dør og aldri snakker med han igjen.

Anonymkode: 29561...13d

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Forholdet er ødelagt, slutt fra min sin side og jeg flytter ut så fort jeg har fått kjøpt meg noe.

Ts

Flytt ut før, sov på sofa hos foreldrene dine eller moren din om du må eller lei noe midlertidig. 

Om du blir boende så kommer du til å havne tilbake med han igjen. 

Anonymkode: 29561...13d

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det spiller tydeligvis ingen rolle for deg hvorfor det ble som det ble, men godt for han da, at han har reflektert litt over ting før han eventuelt går inn i neste forhold, da har han bedre sjanser for å klare å endre atferd og gjenkjenne faresignaler tidligere. Det han kunne spart seg, var å forsøke å bortforklare, forklare eller unnskylde seg ovenfor deg, for det var bare bortkastet tid. 

Anonymkode: 200ac...8a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det spiller tydeligvis ingen rolle for deg hvorfor det ble som det ble, men godt for han da, at han har reflektert litt over ting før han eventuelt går inn i neste forhold, da har han bedre sjanser for å klare å endre atferd og gjenkjenne faresignaler tidligere. Det han kunne spart seg, var å forsøke å bortforklare, forklare eller unnskylde seg ovenfor deg, for det var bare bortkastet tid. 

Han mener at han var et dårlig menneske og var kåt, og oppgir dette pisset som grunn.

Det var ingenting med meg eller oss som par som var årsaken sier han.

Ts

Skrevet

..og her har vi vinneren av * Årets Løk*...😅🧅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Man kan sikkert kalle ham mye, men reflektert er ikke et ord jeg ville brukt her. Ansvarsfraskrivelse, uærlighet,  ja, men ikke reflektert.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Rimelig patetisk unnskyldning da.

Ikke sikkert. Jeg har vært skeptisk til potensielle kjærester som ikke har et levd liv før meg. For de fleste mennesker har et behov å prøve sex, elskov og forhold med flere. Så når jeg har truffet en potensiell kjæreste som har levd et liv med kanskje en kjæreste og 2 som hen har ligget med, så har det vært røde flagg for meg. Noen har ikke behovet uansett, men de fleste har nok det. Så her er det nok trådstarter som ikke så tydelige røde flagg fra starten, da får enn skylde delvis på seg selv.

Anonymkode: c7e2d...99f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat den samme unnskyldningen hadde min eks da han var utro.
Men han hadde jo ikke vært sammen med noen før meg.

Så det typen din sier er jo bare bullshit.

Anonymkode: d72ee...f56

AnonymBruker
Skrevet

Høres jo ut som et ærlig svar iallefall.  Og ikke et svar der ham legger skylden på deg. Og det gjør han til litt mer manm i mine øyne, selv om det ikke var ok ting å gjøre. Men en mann som iallefall står for det ham har gjort, uten å legge skylden på noen andre

Anonymkode: cdb77...3f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ikke sikkert. Jeg har vært skeptisk til potensielle kjærester som ikke har et levd liv før meg. For de fleste mennesker har et behov å prøve sex, elskov og forhold med flere. Så når jeg har truffet en potensiell kjæreste som har levd et liv med kanskje en kjæreste og 2 som hen har ligget med, så har det vært røde flagg for meg. Noen har ikke behovet uansett, men de fleste har nok det. Så her er det nok trådstarter som ikke så tydelige røde flagg fra starten, da får enn skylde delvis på seg selv.

Anonymkode: c7e2d...99f

Da vi ble sammen fortalte han om flere forhold og samboerforhold, og jeg fikk inntrykk av at han iallfall hadde vært med 5-6 damer før meg.

Når vi nylig snakket om utroskapen spurte jeg han hvor mange damer han hadde hatt sex med før meg, og han svarte at han hadde hatt sex med minst 20 stk.

Jeg ble overrasket fordi jeg har hatt inntrykk av at han har vært med få damer.

Han sier han har hatt et helt forvrengt syn på sex, og har brukt det som trøst når han har vært trøtt, deppa, kåt, kjedet seg og forelsket.

Han har i perioder vært besatt av å få oppmerksomhet og har sett på damer som bruksvare.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Le. Folk som presenterer sviket sitt som en betinget handling ytterst på en ferdigtolket tidslinje. Nei takk. 

Anonymkode: b1e2c...708

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Han unnskyldte seg med at han ikke har gått i barnehage, ikke hadde kjæreste på barneskolen og kysset ikke første jenta før han var 17 år, og henne var han sammen med i 7 år.

Etter det var han singel til han var 30, men brukte mye datingapper i den single perioden.

Så hadde han ca 3 lengre forhold de neste 7 årene som inkluderte et barn, før han møtte meg, som han har vært sammen med i 13 år frem til nå, med nå er forholdet ødelagt.

Han fortalte at pga av at han var underernært på erfaring med forhold, fikk han så ekstremt oppmerksomhets trang fra kvinner og det førte til at han var utro i fylla.

🙈

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte

Snakk om ansvarsfraskrivelse og ingen tegn til anger, tar offerrollen! Finn en ny ryddig, trofast snill og oppmerksom type du, for de finnes.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...