AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Skrevet 12. april 2023 Hei! Jeg ser etter ny jobb, da turnusen i min nåværende jobb ikke fungerer med familielivet mitt lengere. Jeg jobber i butikk, og tjener rundt 450 000 i året. Min høyeste utdanning er videregående for øyeblikket, men har tenkt på nettstudier i fremtiden. Jeg ønsker meg en jobb hvor jeg tjener rundt det samme som jeg gjør nå (410-450k), og hvor arbeidstiden er ca 8-16. Er dette reelt eller tror dere jeg må gå ned i lønn for å finne noe annet? Har dere noen forslag? Det er ganske få butikker i området som kun har åpent i det tidsrommet, men jeg følger alltids med. Jeg er forresten 27 år gammel 😊 Anonymkode: 53e2a...d93
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #2 Skrevet 13. april 2023 Må der være butikk? Lager/vareplukk el lignende har vel ofte desse arbeidstidene og er betalt omtrent på det nivået. Anonymkode: 1dee2...cad
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #3 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Må der være butikk? Lager/vareplukk el lignende har vel ofte desse arbeidstidene og er betalt omtrent på det nivået. Anonymkode: 1dee2...cad Hei, nei det må ikke være butikk, kan gjerne prøve noe nytt 😊 Vet bare ikke hva mulighetene er 😅 Anonymkode: 53e2a...d93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå