AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Del Skrevet 12. april 2023 Jeg har aldri klart å ha på radio eller musikk når jeg gjør noe, eks lekser, det irriterer meg. Samme i bilen, jeg kan noen ganger kjenne på en ubehag eller sinne om mannen setter på musikk i bilen, selv om jeg er passasjer. Kommer litt an på humør da. Om noen setter musikk på på jobb og så starter en samtale blir jeg helt forstyrret og synes det er veldig slitsomt. Å liker heller ikke å sitte på venterom når det er musikk på, blir irritert. Kan høre på musikk når jeg slapper av, på konsert og noen ganger på Headset mens jeg rydder. Opplever andre vil ha musikk på hele tiden, føler meg anderledes.. Andre som har det slik? Anonymkode: 8f481...4bc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #2 Del Skrevet 12. april 2023 Jeg er helt motsatt, jeg klarer ikke å ha det stille, sovner også til musikk eller tv Anonymkode: 82e31...a76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 12. april 2023 #3 Del Skrevet 12. april 2023 Jeg kan sette på musikk for egen del, men det KAN være musikk som andre setter på som er høl i hue. Myk piano-musikk/muzak på et kjøpesenter er ikke noe problem, dunk dunk (eller Jan Teigens beste, selvopplevd) fra etasjen over er ikke gøy i det hele tatt. Jeg har tatt meg i å glemme å sette på musikk når jeg lager mat og rydder, men er flinkere. Er jeg ute og kjører på et eller annet vis, er det podcaster som gjelder, men dem har jeg valgt selv. Jeg har ingen partner som forstyrrer meg noen steder, så har det greit sånn. På lengre kjøreturer med mine foreldre (jeg har ikke førerkort), er det jeg som velger musikken eller vi hører noe som de har og det er greit nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #4 Del Skrevet 12. april 2023 Ja, de fleste virker til å ønske musikk. Jeg elsker å ha det stille, er nok derfor jeg sitter våken nå. Helt stille i huset. Hører kjøleskapet da, og varmepumpen, men nesten helt stille. Kan høre på podkaster i bil, det trives jeg mye bedre med. Mens musikk blir bare forstyrrende. Ts Anonymkode: 8f481...4bc 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #5 Del Skrevet 12. april 2023 Jeg er også litt sånn. Jeg liker å høre på musikk mens jeg gjør husarbeid, mens jeg sitter på bussen eller går til og fra et sted eller radio når jeg kjører bil alene og ikke må fokusere veldig på hvor jeg kjører, men jeg liker ikke at musikk er i bakgrunnen når jeg skal snakke med noen eller må tenke eller fokusere på noe. Hater for eksempel musikk på utesteder, skulle ønske det bare var stille så man kunne snakke sammen. Anonymkode: d716c...278 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #6 Del Skrevet 13. april 2023 Ja jeg har det også sånn. Syns det bare er mas og irriterende! På bilturer vil jeg heller slappe av enn pumpes full av radiomusikk og jeg syns ikke det er flaut med stillhet i bilen som det virker som at mange andre syns. Anonymkode: 3aaf9...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 13. april 2023 #7 Del Skrevet 13. april 2023 Det er forurensing. Alt sånt tull i bakgrunnen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #8 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg har aldri klart å ha på radio eller musikk når jeg gjør noe, eks lekser, det irriterer meg. Samme i bilen, jeg kan noen ganger kjenne på en ubehag eller sinne om mannen setter på musikk i bilen, selv om jeg er passasjer. Kommer litt an på humør da. Om noen setter musikk på på jobb og så starter en samtale blir jeg helt forstyrret og synes det er veldig slitsomt. Å liker heller ikke å sitte på venterom når det er musikk på, blir irritert. Kan høre på musikk når jeg slapper av, på konsert og noen ganger på Headset mens jeg rydder. Opplever andre vil ha musikk på hele tiden, føler meg anderledes.. Andre som har det slik? Anonymkode: 8f481...4bc Eg blir nesten litt sur viss ein venn setter på musikk når eg er på besøk 😅 Anonymkode: e9158...98a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå