Gå til innhold

Slutte i jobben som lærer pga kokainavhengighet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

M 44, og er kontaktlærer. Veldig flink av meg og godt likt. Ingen barn eller samboer. For noen år siden begynte jeg å røyke litt hasj, noe som nå har bikket over til kokain, og jeg har ofte tatt kokain på jobb. 
vurderer å slutte som lærer, for det begynner å gå rykter om meg.. og nå på fredag ønsker rektor å ha en samtale med meg.

Anonymkode: 1d47c...0d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

M 44, og er kontaktlærer. Veldig flink av meg og godt likt. Ingen barn eller samboer. For noen år siden begynte jeg å røyke litt hasj, noe som nå har bikket over til kokain, og jeg har ofte tatt kokain på jobb. 
vurderer å slutte som lærer, for det begynner å gå rykter om meg.. og nå på fredag ønsker rektor å ha en samtale med meg.

Ja, det er uforenlig med lærerjobben, men også med andre jobber. Du må ta grep om livsstilen din! 

Endret av Grüner
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

🧌🧌🧌🧌

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du bør ta kontakt med fastlegen for å få hjelp til å komme deg til hektene. Evt bestill deg en time hos kommunen, mulig de har et tilbud for folk som holder på eller har utviklet rusproblemer. Det har de i hvertfall her jeg bor. Det er gratis, og du trenger ingen henvisning.

Anonymkode: 6d6fb...599

Skrevet

Burde spørre rektor om hva møtet gjelder. Burde ha med en tillitsvalgt evt hovedverneombud?

Du burde hendvende deg til hovedverneombud og bedriftshelsetjenesten for å spørre om et evt Akan opplegg. Om du tar tak i dette selv står du sterkere i dette OG du vil få mer hjelp/støtte enn du tror💓

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...