AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Skrevet 12. april 2023 M 44, og er kontaktlærer. Veldig flink av meg og godt likt. Ingen barn eller samboer. For noen år siden begynte jeg å røyke litt hasj, noe som nå har bikket over til kokain, og jeg har ofte tatt kokain på jobb. vurderer å slutte som lærer, for det begynner å gå rykter om meg.. og nå på fredag ønsker rektor å ha en samtale med meg. Anonymkode: 1d47c...0d1
Grüner Skrevet 12. april 2023 #2 Skrevet 12. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): M 44, og er kontaktlærer. Veldig flink av meg og godt likt. Ingen barn eller samboer. For noen år siden begynte jeg å røyke litt hasj, noe som nå har bikket over til kokain, og jeg har ofte tatt kokain på jobb. vurderer å slutte som lærer, for det begynner å gå rykter om meg.. og nå på fredag ønsker rektor å ha en samtale med meg. Anonymkode: 1d47c...0d1 Ja, det er uforenlig med lærerjobben, men også med andre jobber. Du må ta grep om livsstilen din! Endret 12. april 2023 av Grüner 2
Rødstrupa Skrevet 12. april 2023 #3 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): M 44, og er kontaktlærer. Veldig flink av meg og godt likt. Ingen barn eller samboer. For noen år siden begynte jeg å røyke litt hasj, noe som nå har bikket over til kokain, og jeg har ofte tatt kokain på jobb. vurderer å slutte som lærer, for det begynner å gå rykter om meg.. og nå på fredag ønsker rektor å ha en samtale med meg. Anonymkode: 1d47c...0d1 🧌🧌🧌🧌 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #4 Skrevet 12. april 2023 Du bør ta kontakt med fastlegen for å få hjelp til å komme deg til hektene. Evt bestill deg en time hos kommunen, mulig de har et tilbud for folk som holder på eller har utviklet rusproblemer. Det har de i hvertfall her jeg bor. Det er gratis, og du trenger ingen henvisning. Anonymkode: 6d6fb...599
Fighter83 Skrevet 12. april 2023 #5 Skrevet 12. april 2023 Burde spørre rektor om hva møtet gjelder. Burde ha med en tillitsvalgt evt hovedverneombud? Du burde hendvende deg til hovedverneombud og bedriftshelsetjenesten for å spørre om et evt Akan opplegg. Om du tar tak i dette selv står du sterkere i dette OG du vil få mer hjelp/støtte enn du tror💓
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå