AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Del Skrevet 12. april 2023 Jeg har søkt på stilling som forsikringsrådgiver. Har ikke erfaring fra forsikring tidligere, men har annen allsidig bakgrunn. hvorfor liker/likte du deg i if? Er det er arbeidsplass du vil anbefale? Hva kan jeg forvente i lønn? (Har bachelorgrad) Anonymkode: 1fb91...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #2 Del Skrevet 13. april 2023 Jobbet i If i 7 år og har virkelig stortrivdes. Det er litt halleluja-stemning mtp å trygge kunder og hvor stort ansvar man har i samfunnet osv og det er til å gå drit lei av fordi man egentlig bare kunne kalt en spade for en spade og sagt at man skal selge forsikring, men miljøet er godt og de satser mye på ansatte og trivsel 😊 En god del salgsmas da, selv om man jobber på inngående. Så det må man regne med. Anbefaler lett If som arbeidsplass som et springbrett videre i arbeidslivet 😊 Det er en veldig stabil fin plass å jobbe. For ca 2-3 år siden lå startlønn på rundt 430-440k tror jeg. Aner ikke hva den ligger på nå, tipper noe av det samme. Anonymkode: 85fac...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #3 Del Skrevet 13. april 2023 Jobbet der i fem år tidligere, ca 8 år siden. Var ekstremt mye press da, men hørt det er bedre. Ble sykemeldt, og sjefen var overgitt over at han måtte følge meg opp, fordi han var lei og sur av å være på dialogmøte på legekontor. Tror det var da jeg var gravid. Ikke la deg knekke. Anonymkode: c28fa...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå