Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2002 #1 Skrevet 30. oktober 2002 Hei. Jeg er 26+1 på vei og regner med at jeg snart må gjøre noe i forhold til svangerskapspermisjon. Er det noen her som kan fortelle meg litt om de ulike alternativene jeg har og hvordan jeg går frem med søknaden. Jeg er i 100% stilling og regner med å gå ut i perm. ca 15.januer. Tusen takk -Jossi
Ann Forup Skrevet 31. oktober 2002 #3 Skrevet 31. oktober 2002 hejsa jossie ja som jeg har sagt i andre indlæg om samme så bestil en tid på dit trygdekontor der får du både skema til at fylde ud og der får du forklart alle mulighedderne ned i minste detalje.. mulighedderne er jo mange og det med tidstabellen er ikke for hvide mennekser at forstå så er der spørgsmål om du har en samboer/mand som du skal dele med o.s.v har selv været på trygdekontoret og fået skema og alt forklart, tog en lille halv times tid... dem på trygdekontoret sagde også at sådanne skulle ordnes fra 7 månede og udover, for skete der noget før 7 måned var der nogle andre regeler som trådte i kraft.... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå