Gå til innhold

Hva tenker dere hvis daten (jenta) sier at faren har vært i fengsel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mener ikke på første date men etterhvert som man blir kjent og forhold til foreldrene kommer opp på en naturlig måte. Er det fort å bli stemplet som en jente med issues om jeg sier at faren min satt i fengsel i oppveksten og er i fengsel nå? Burde jeg dra en hvit løgn å si jeg hadde en normal oppvekst? Det siste jeg vil er at en mann jeg liker skal tenke at jeg har mye bagasje og issues....... Jeg er en ordentlig og normal oppegående jente 

Anonymkode: 8aeed...87e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Mener ikke på første date men etterhvert som man blir kjent og forhold til foreldrene kommer opp på en naturlig måte. Er det fort å bli stemplet som en jente med issues om jeg sier at faren min satt i fengsel i oppveksten og er i fengsel nå? Burde jeg dra en hvit løgn å si jeg hadde en normal oppvekst? Det siste jeg vil er at en mann jeg liker skal tenke at jeg har mye bagasje og issues....... Jeg er en ordentlig og normal oppegående jente 

Jeg hadde selv ikke hatt noe i mot det hvis du selv virket å være grei. Hadde gjerne spurt om hva han har gjort og diskutert ting med deg angående dette da å eksempelvis møte din far må kanskje håndteres på en annen måte.

Generelt sett synes jeg det er synd om et individ skal dømmes på bekostning av handlinger til et annet individ.

M24

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke du som har vært i fengsel

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dealbreaker.

Anonymkode: 5ed97...faa

AnonymBruker
Skrevet

Er du et barn?

Anonymkode: 14695...a0d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Kjipt å bli tatt i løgn.enten sier du det , eller nien andre. Kjenner ei der far har sittet ofte i fengsel. Har ikke noe med henne å gjøre det. Og er en helt vanlig jente

Anonymkode: 77fa4...056

AnonymBruker
Skrevet

Ska du date faren da? Kafaen har det å si? 

Anonymkode: d79c1...6c5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Jeg-er-anonym skrev (1 time siden):

Jeg hadde selv ikke hatt noe i mot det hvis du selv virket å være grei. Hadde gjerne spurt om hva han har gjort og diskutert ting med deg angående dette da å eksempelvis møte din far må kanskje håndteres på en annen måte.

Generelt sett synes jeg det er synd om et individ skal dømmes på bekostning av handlinger til et annet individ.

M24

Du hadde ikke fått møtt han men det er enkelt å bare si man ikke har kontakt istedet for å si hvorfor 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjipt å bli tatt i løgn.enten sier du det , eller nien andre. Kjenner ei der far har sittet ofte i fengsel. Har ikke noe med henne å gjøre det. Og er en helt vanlig jente

Anonymkode: 77fa4...056

Løgn? Å utelate privat familiehistorie er ikke løgn og ingen andre kunne sagt det til en date eller kjæreste for ingen andre enn familien min vet det. Det er en mørk familiehemmelighet som det kalles... 

Jeg bare lurer på om dette kan skremme vekk skikkelige menn som aldri har gjort en flue fortred og aldri kjent noen kriminelle 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du hadde ikke fått møtt han men det er enkelt å bare si man ikke har kontakt istedet for å si hvorfor

Hadde tenkt det er opp til deg om du ville at jeg skulle ha truffet han. Likevel er det greit å være åpen å kunne snakke om dette temaet uavhengig av treff eller ikke. Tenker at i et forhold skal en til slutt være i stand til å prate om bokstavlig talt hva som helst.

Endret av Jeg-er-anonym
AnonymBruker
Skrevet

Da ville jeg tenkt noe sånt som

: så leit, det har nok ikke vært enkelt for deg.. absolutt ingen dealbreaker.

og selv om noen har vært i fengsel, betyr ikke det det at du er er dårlig menneske, ei heller at barna dine er det. 

Anonymkode: 21f62...39a

• Liker 1
Skrevet

Kult det vel. Da hadde jeg fått anledning til å spørre hvordan maten var i fengsel.

AnonymBruker
Skrevet
PITTY skrev (14 minutter siden):

Kult det vel. Da hadde jeg fått anledning til å spørre hvordan maten var i fengsel.

Det kan jeg svare på, samme som på sykehus. 

AnonymBruker
Skrevet

Man er ikke ansvarlig for foreldrene sine synder. Arvesynden må leve i beste velgående med en slik tankegang.

Anonymkode: 9e468...12c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...