Gå til innhold

Hvordan finne eldre damer og ha sex med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei jeg er en 18 år gammel gutt og jeg lurer på Hvordan man finner eldre damer og ha sex med

Min største drømm er og knulle noen som er noen år eldre en meg men vet ikke hvordan jeg skal finne noen som vil hahah

Anonymkode: e77d8...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei jeg er en 18 år gammel gutt og jeg lurer på Hvordan man finner eldre damer og ha sex med

Min største drømm er og knulle noen som er noen år eldre en meg men vet ikke hvordan jeg skal finne noen som vil hahah

En eldre dame på 20 da? Prøv å tenk litt mindre på høna, og heller lær deg norsk rettskriving. I lengden vil det hjelpe deg med å komme i kontakt med damene.  Pappa. 

Anonymkode: 35970...ae1

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det samme problemet hadde jeg som 18 åring.. jeg fikk ikke napp før jeg ble 22 år, og lærte meg å bruke sjarm og behandlet dem godt😉 Hun var nesten 50 år, og var min mors venninne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så enkelt å "bare finne en side" hvor man treffer eldre kvinner.

Jeg ville frekventert uteplasser hvor snittalderen er på din foreldregenerasjon.

Opptre høflig og voksent siden ingen ønsker å gå til sengs med et "barn" og bruk tålmodighet. 

Det finnes en del par som ønsker en ekstra som er under ditt & datt i alder, lettere å søke på swinger sider, så har du klubber du kan oppsøke, dog ikke så mange av disse i Norge.

Men som noen allerede har bemerket,  hva er eldre?

Selv så rotet jeg meg borte i ei som var 16 år eldre når jeg var 17 år, og vi holdt vel mere eller mindre sammen i en 2-3 år.

Absolutt ingenting jeg tok skade av, men etter hvert som jeg ble "voksen" og tenker tilbake på hendelser og oppførsel så vil jeg si at det åpenbart var noe som manglet i topplokket der i gården.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fortelle én ting du ikke bør gjøre; sende melding på Instagram om at du er 18 år og tenner på eldre, bbw. Det fører ALDRI til sex! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Det samme problemet hadde jeg som 18 åring.. jeg fikk ikke napp før jeg ble 22 år, og lærte meg å bruke sjarm og behandlet dem godt😉 Hun var nesten 50 år, og var min mors venninne.

Hehe ..... Nice !     Jeg var 24, og hun var en kamerats mor på 52   😁 .  Litt alkohol med i bildet, løser opp stemningen og fjerner en del "sperrer". 

Den episoden forandret (sex)livet mitt totalt, og jeg ble en edsvoren "Grannylover",

Anonymkode: 23c6b...6e5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hehe ..... Nice !     Jeg var 24, og hun var en kamerats mor på 52   😁 .  Litt alkohol med i bildet, løser opp stemningen og fjerner en del "sperrer". 

Den episoden forandret (sex)livet mitt totalt, og jeg ble en edsvoren "Grannylover",

Hehe... me too🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er ikke alene. Var der jeg også, men opplevde at det var vanskelig å få til når man var 18. I begynnelsen av 20-årene blir ting mye lettere. De færreste voksne kvinner er villige til å ha sex med en 18-åring. I 20-årene er derimot muligheten mye større.

Hadde en periode der jeg hadde sex med masse damer i 40-årene da jeg selv var i begynnelsen og midten av 20-årene. Det var veldig digg det, og hadde mye bra sex med dem. Ble etter hvert litt lei, og jeg synes det etter vært ble litt "for lett". Så nå som jeg er 30 går jeg heller nedover igjen. Mye mer spennende med damer tidlig i 20-årene nå.

Gå på utsteder for litt eldre klientell. De damene som er godt voksne og single og åpne for sex er som regel ganske lett å få øye på i den alderen. Det skriker "skilt og nysingel" av mange av dem. Et tips: aldri snakk om alder selv. Ikke få de til å føle at du vil ha sex med dem fordi de gamle. Disse kvinnfolka ønsker å føle at de er unge og freshe nok enda. De vil også fort føle på skam dersom du sier hvor gammel du er, så om du klarer å unngå at det kommer frem i samtalen, er det nok lurt. De vet selvfølgelig godt du er yngre enn dem uansett, men du trenger ikke å si at du er 22 år, hvis de ikke insisterer på å vite det. De tåler også mye mer at du et litt direkte enn yngre damer. De er der for å få seg noe, så la det være deg.

Anonymkode: 82bc8...258

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gå på utsteder for litt eldre klientell.

Enig !   Og i den forbindelse vil jeg sterkt  anbefale Kielferja og Danskebåten.  Litt pussa, og senga (lugaren) er aldri langt unna.  Har du mulighet, er Finland og Ålandsferjene  fra Stockholm bankers.  Sånn var det i allefall for et par tiår siden. Datingsider kan jeg ikke uttale meg om.

Hilsen ex-Milf/Gilf jæger

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig !   Og i den forbindelse vil jeg sterkt  anbefale Kielferja og Danskebåten.  Litt pussa, og senga (lugaren) er aldri langt unna.  Har du mulighet, er Finland og Ålandsferjene  fra Stockholm bankers.  Sånn var det i allefall for et par tiår siden. Datingsider kan jeg ikke uttale meg om.

Ja, det er gode tips det. Tinder er en mulighet, men samtidig mye vanskeligere for de yngre der likevel. Det er noe med det at alderen din er veldig åpenbar der. Der må også damene faktisk gå inn å stille ned alderen for å få deg opp også. Det er nok en erkjennelse en del av dem faktisk dropper. 

Lettest på steder hvor alkohol er involvert. Ikke fordi de skal være fulle, da det er lite sjarmerende, men litt innabords gjør noe med hemningene. Mange middelaldrende damer liker tanken yngre menn, men å ta steget dit er en annen sak.

Når du dog først får de til sengs er det en del av dem som gjerne kommer tilbake for mer. Enkel måte for å få kuken sugd av en villig munn. Noen års erfaring gjør gjerne det til en all right opplevelse også..

Anonymkode: 82bc8...258

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Syns det høres ut som oppskrifta på elendig sex. Fulle damer og sex kan da umulig være noe morsomt. En husker jo knapt at en har hatt sex og kjenner ikke en dritt. Bare hemningene som farer men har jo null glede av det når en tenker tilbake på det etterpå. Sex er best i edru tilstand med en hyggelig kjekk mann som behandler meg med respekt og ikke prøver å lure seg til ditt og datt. Og aller best med noen man liker veldig godt og over lang tid. 

Anonymkode: 1a99c...d82

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Swingers-klubber kan være et greit sted for å få lett tilgang til sex med damer i ulik alder. Mange par tenner også på å ha sex med en yngre (og gjerne velutrustet) gutt/mann og da er nordencuckold.com en mulighet om du lager deg en profil der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...