AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Del Skrevet 12. april 2023 Hei. Jeg ønsker til tips om hvor man kan melde seg på speed dating/ treff for single in «real life» altså ikke via dating sider på nett. Anonymkode: 407c9...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #2 Del Skrevet 12. april 2023 Har aldri hørt om andre speed date arrangører enn Sukker nettdating og en underorganisasjon på Pride som arrangerte speeddating for lesbiske Anonymkode: a7165...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #3 Del Skrevet 13. april 2023 Har søkemotorer gått helt av moten? Anonymkode: ef67e...95e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 13. april 2023 #4 Del Skrevet 13. april 2023 Mener jeg så et av matching-firmaene arrangerte det i Oslo. Men tror man da må være registeret hos dem muligens.🤔 Prøvd å google? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #5 Del Skrevet 13. april 2023 Matchingfirmaet Venus og Mars arrangerer nå i mai. Et treff i Bergen og et i Oslo. Jeg vurderer selv å melde meg på. Kjekt med litt date-øving etter lang pause, og bare det å treffe nye mennesker/menn! Anonymkode: 30e45...54b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå