Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på å dater og dater en mann må. Han virker veldig bra og vi har god kjemi. Men har kjent ei kroppslukt noen ganger, vet ikke hva den er. Han er renslig, både vask, hus, klær osv. Ikke svettlukt.

Det samme kjente jeg med en annen jeg var på date med. 

Har lest noe om at man kjenner kroppslukt hvis noe i systemet vårt ikke er en match. Noen som vet mer om det? Vil det liksom gå over? At man blir vant til det? Ikke kjent det sånn med eksen. 

Anonymkode: d0dbd...476

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøkkelordene er "noen ganger". Det er kanskje da ikke en fast kroppslukt av han, men en lukt som stammer av noe. 

Kanskje noe han spiser eller er på plasser som gir han lukt i forkant ?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt noe om dette ja. At vi tiltrekkes visse type lukter, mens andre lukter avskyr vi, selv om det i teorien ikke er en vondt lukt. Jeg opplevde med link eksmann at jeg syntes han luntet godt før, men den siste tiden før skilsmisse(vibhadde det ganske så miserable de siste årene) så skydde jeg lukten av han, selv om han var rrenslig. jeg fikk det bare ikke til. 

Han jeg dater nå lukter absolutt ingenting. Ikke en gang når vi var på tre dager hytteturbuten strøm og vann. Jeg tror det er biologien som spiller meg et puss. 

Anonymkode: e1413...9ca

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har hørt noe om dette ja. At vi tiltrekkes visse type lukter, mens andre lukter avskyr vi, selv om det i teorien ikke er en vondt lukt. Jeg opplevde med link eksmann at jeg syntes han luntet godt før, men den siste tiden før skilsmisse(vibhadde det ganske så miserable de siste årene) så skydde jeg lukten av han, selv om han var rrenslig. jeg fikk det bare ikke til. 

Han jeg dater nå lukter absolutt ingenting. Ikke en gang når vi var på tre dager hytteturbuten strøm og vann. Jeg tror det er biologien som spiller meg et puss. 

Beklager skrivefeil. Sitter på ny telefon med anderledes tastatur. Bommer på alle tastene 😅

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok at du enten ikke bør kjenne en lukt eller synes han lukter godt.

om han lukter feil så er det feil mann.

Anonymkode: 8c3f8...67c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det stemmer det der at man kjenner kroppslukt man misliker om genene ens ikke er match til å forplante seg. Andre kan ikke nødvendigvis kjenne lukten men det er noe med kjemisk reaksjon mellom dere to. Nei det går ikke over etter min erfaring og man skal jo egentlig høre på hva kroppen signaliserer

Anonymkode: 6dd5a...d76

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg dater kjente jeg sterk kroppslukt av i begynnelsen, da likte jeg han sånn passe. Så skjedde det noe og jeg ble forelsket. Nå kjenner jeg ikke den kroppslukten lenger. Det er veldig rart!

Anonymkode: 4ef13...b55

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Eksperten her ja. Har hørt noe om det og greier, og kan utdype litt med at vi tiltrekkes noen lukter og avskyr andre. Alt man kan lære på det store nettet. Trenger ikke utdanning og skolegang i dag :)

Anonymkode: 62191...bf6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Eksperten her ja. Har hørt noe om det og greier, og kan utdype litt med at vi tiltrekkes noen lukter og avskyr andre. Alt man kan lære på det store nettet. Trenger ikke utdanning og skolegang i dag :)

Anonymkode: 62191...bf6

Jeg bruker ord som "har hørt om" og "tror" i sammenheng med egen erfaring. Så hvis det kan tolkes som allment ekspertråd, så sier det mer om deg hva du leser ut av en tekst. Har forresten 9 år på universitetet, så skolegangen skal det ikke mangle på. Betyr ikke at man er ekspert på alle områder.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Av erfaring så elsker jeg kroppslukten om jeg er tiltrukket og forelsket i noen. Da kan jeg lukte på huden til personen og synes at de lukter utrolig godt 😄

For eksempel med eksen så elsket jeg hans kroppslukt i begynnelsen, men på slutten av forholdet da det ikke var noe kjærlighet igjen så taklet jeg ikke lukten av han. Det luktet skikkelig vondt av han.

Anonymkode: 12b7d...5af

Skrevet

Også en noe rar/vond lukt ved kreft og evt sykdom sies det👍

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke opplevd at noen jeg er forelsket i blir luktfrie, men har vært helt besatt av hvor godt de lukter. Selv svettelukt under sex var deilig og opphissende, for det luktet ikke vond svette, tvert imot. Og vica verca har de elsket lukten av meg, spesielt halsen og nedentil 😅

Andre jeg ikke har vært forelsket i som har hatt svettelukt har jeg syns har luktet avtennende. 

Gjelder ikke dette litt kyssing også? De man er tiltrukket av er det fantastisk å kysse med, mens de man ikke er seksuelt tiltrukket av kan det føles motbydelig ut med og bare utveksling av spytt 😖 Sånn er jeg i det minste 

Anonymkode: 69681...0d9

Skrevet

Jeg møtte en fyr noen ganger. En kjekk mann. Men selv om han kom rett fra dusjen og hadde rene klær, hadde han en kvalmende kroppslukt. Var nok ikke en match vi

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...