Gå til innhold

Er det håp å finne en mann når man ikke er veldig seksuell...?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke veldig interessert i sex, har ikke behov for det egentlig. Klarer meg godt med et par ganger i året. Med tanke på hvor sex fiksert samfunn vi lever i, så er jeg egentlig litt skeptisk til om jeg kan finne en som fint lever med et par ganger i året. Jeg vet at dem finnes, men svært få vil jeg tro. Er 26 år så har vel litt tid til å lete, men så langt går det ikke så veldig bra akkurat. Er veldig tradisjonell ellers, liker å lage mat, bake, stelle hus osv.. Vil gjerne gifte meg en dag, men ja... Virker som sex er viktig for de fleste så markedet er plutselig så lite.

Anonymkode: 9c61f...471

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Seksualiteten er en av de store drivkreftene bak dating, og de mennene som har det som deg, tenker nok også at det er ganske håpløst. Det er forresten nok å lese litt her på KG, så skjønner man at unge menn uten lyst, er noe som finnes. 

Prosentandelen unge på antidepressiva, er sterkt økende, og her vil det bli mange som får ødelagt seksualitet for livet. 

Har du lest denne?

https://www.kk.no/livet/da-linna-motte-kjaeresten-ventet-hun-seks-uker-med-a-avslore-hemmeligheten-hun-bar-pa/78763138

Anonymkode: 7630b...a9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 3ef8f...b21

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Det kan være du møter en som får deg til å se annerledes på hva sex kan være for deg, og at ditt behov faktisk blir mye større. Håp er det uansett alltid, det er mange ulike mennesker der ute.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes helt sikkert menn med lavere sexlyst eller aseksuelle, men jeg tror ikke du finner mange av de. 

For flertallet er nok sex veldig viktig. Jeg kunne aldri vært sammen med noen som ønsket sex så sjeldent. Da hadde jeg blitt ekstremt frustrert. 

Anonymkode: 8feae...958

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er ikke veldig interessert i sex, har ikke behov for det egentlig. Klarer meg godt med et par ganger i året. Med tanke på hvor sex fiksert samfunn vi lever i, så er jeg egentlig litt skeptisk til om jeg kan finne en som fint lever med et par ganger i året. Jeg vet at dem finnes, men svært få vil jeg tro. Er 26 år så har vel litt tid til å lete, men så langt går det ikke så veldig bra akkurat. Er veldig tradisjonell ellers, liker å lage mat, bake, stelle hus osv.. Vil gjerne gifte meg en dag, men ja... Virker som sex er viktig for de fleste så markedet er plutselig så lite.

Du kan få overta min. Han er kjekk å se på, flink til å bidra i hjemmet, tjener veldig bra, men er helt uinteressert  i sex. Max to ganger i året. Vi har derfor ingen barn. For de to gangene pr år han vil, matcher selvfølgelig ikke med min eggløsning.

Anonymkode: f54d6...149

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan få overta min. Han er kjekk å se på, flink til å bidra i hjemmet, tjener veldig bra, men er helt uinteressert  i sex. Max to ganger i året. Vi har derfor ingen barn. For de to gangene pr år han vil, matcher selvfølgelig ikke med min eggløsning.

Anonymkode: f54d6...149

Da får du forberede ei kalkunsprøyte og fryse ned 😊

Anonymkode: 191c4...df6

AnonymBruker
Skrevet

Hei, kjenner til det der. Jeg selv er kvinne på snart 40, lite seksuell av meg. Vært samboer i snart 10 år. Aldri hatt mye sex i forholdet og samboeren respekterer det. Har det fint på andre måter ❤️

Anonymkode: 1cbce...050

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Stadig flere menn sliter med mangel på testesteron, så det burde være håp å finne menn med lavere seksuell lyst idagens samfunn...uansett så er det alltid lurt å vente med sex til man kjenner hver andre for å unngå skuffelser og vond hekt som ender i brudd. 

Anonymkode: 38f74...b6a

AnonymBruker
Skrevet

Det finner du helt garantert. Så er det å legge det frem tidlig nok. Det er ikke noe vits å ha mye sex i begynnelsen av et forhold hvis tanken er å ha lite ellers. Da blir han bare skuffet, og det vil ikke fungere. Å ha veldig ulik sexdrive i et forhold er gjerne drepen for et forhold.

Enten det, eller å la han ha sex med andre ved siden av. For en mann med normal sexdrive vil aldri være fornøyd med to ganger i året.

Anonymkode: 75948...0eb

• Liker 1
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har selv erfaring med flere menn med lav sexdrive, så de finnes absolutt. Jeg tenker at slikt er naturlig å snakke om tidlig i et forhold, i likhet med andre viktige ting i livet, slik at begge parter vet hva de går inn i. 

Jeg har dessverre også erfaringen andre veien; mann som nesten aldri fikk nok sex. Da var sexen i forholdet helt fantastisk, mens resten stort sett var ganske trøblete. Det fungerte heller ikke. 

Bare fortsett å let til du finner den rette:)

Skrevet

Nøkkelen er vel å skrive / si det med en gang, at man har lav sexdrive.
Kanskje får du napp hos en som blir letta over å slippe høye forventninger.
Tror det er en veldig vanlig grunn til at kvinner avslutter forhold, at mennene deres slokner seksuelt.

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen med mannen i 20 år, vi er begge like lite interessert i sex 🙂 Klarer oss fint med noen ganger i året 😀

Anonymkode: 74537...751

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...