AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Skrevet 12. april 2023 Fikk en hyggelig melding av en mann via superlike på tinder, men dessverre kan det ikke bli oss. Han var klar over dette, men han skrev at han måtte la meg få vite hvor utrolig vakker jeg var, og så ønsket han meg lykke til videre. Ville dere matchet med ham for å si takk det samme? Jeg vil jo gjerne at han skal vite at jeg satte pris på meldingen, for det gjorde jeg jo. Jeg ble både glad og trist på en gang, han virket som en en jordnær og flott kjernekar, en sånn type mann jeg ønsker meg, men så sitter jeg igjen med den tristeste følelsen fordi jeg aldri kommer til å finne noen fordi jeg ikke ønsker meg barn. Anonymkode: 10c20...21f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #2 Skrevet 12. april 2023 Da jeg var på tinder så holdt jeg meg langt unna de som kom med superlikes. For min del så syns jeg det oser desperasjon... Anonymkode: bcab3...9d8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #3 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da jeg var på tinder så holdt jeg meg langt unna de som kom med superlikes. For min del så syns jeg det oser desperasjon... Anonymkode: bcab3...9d8 Ja, jeg er helt enig, og hater superlikes. Men dette var en helt annen type melding enn det jeg vanligvis får. Anonymkode: 10c20...21f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #4 Skrevet 12. april 2023 Nei det gir falske forhåpninger å svare noen jeg uansett ikke er interessert i men om han var ekstraordinært hyggelig så er det hyggelig å takke og ønske han lykke til videre Anonymkode: 75382...e0e 1
svartkatt Skrevet 12. april 2023 #5 Skrevet 12. april 2023 Skjønner ikke helt poenget med å sende slike meldinger, eller svare på de.. Er ikke alle som vil ha barn.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #6 Skrevet 12. april 2023 Jeg hadde svart. Selv om det ikke blir dere er det hyggelig for han å vite at du satte pris på meldingen. Anonymkode: 8f5d9...d13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå