Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fødet for 5 uker siden og kjenner jeg blir fort irritert på samboer. Han er egentlig bare snill, grei og støttende og jeg har dårlig samvittighet over at jeg er blitt så glefsete. Jeg føler meg irritert når han tar på meg eksempel,noe han gjør mye og av seksuell karakter. Kan eksempel våkne og to sekunder sende dytter han hodet i puppene, hver gang jeg bøyer meg skal han tørrjokke på meg, slå meg på rumpa, ta på meg bakfra etc. Han er jo frustrert pga vi ikke kan ha sex enda, men for meg blir det bare slitsomt når jeg har vondt i underlivet og pupper. Er det normalt å bli irritert og blir det bedre? Jeg blir jo stresset over at han har stort behov for nærhet om dagen og jeg avviser ofte pga det blir for mye. Vil legge til at jeg gjør andre ting enn sex med han men han kan begynne med seksuelle «spøker» rett etterpå uansett 

Anonymkode: de309...b70

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tørr-jukking ? Ærlig talt ville blitt drit sur bare av det. Prat sammen..

Anonymkode: 8580e...444

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fødet for 5 uker siden og kjenner jeg blir fort irritert på samboer. Han er egentlig bare snill, grei og støttende og jeg har dårlig samvittighet over at jeg er blitt så glefsete. Jeg føler meg irritert når han tar på meg eksempel,noe han gjør mye og av seksuell karakter. Kan eksempel våkne og to sekunder sende dytter han hodet i puppene, hver gang jeg bøyer meg skal han tørrjokke på meg, slå meg på rumpa, ta på meg bakfra etc. Han er jo frustrert pga vi ikke kan ha sex enda, men for meg blir det bare slitsomt når jeg har vondt i underlivet og pupper. Er det normalt å bli irritert og blir det bedre? Jeg blir jo stresset over at han har stort behov for nærhet om dagen og jeg avviser ofte pga det blir for mye. Vil legge til at jeg gjør andre ting enn sex med han men han kan begynne med seksuelle «spøker» rett etterpå uansett 

Anonymkode: de309...b70

skjønner godt at du blir irritert. Kan han ikke vise nærhet på annen måte? Du har jo bettopp født en unge. Litt tålmodig må det vel gå an å være. Irriterende å bli tafset slik på når sex er det siste som står i hodet.

• Liker 4
Skrevet

Er samboer en tenåring i 13 års alderen? Hvis ikke er dette meget spesiell oppførsel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du han har denne atferden? Har du snakket noe om at du ikke føler deg attraktiv? At du er redd for at dere ikke skal være som før osv? Kan det være han er litt (altfor) frempå for å vise han syns du er digg fortsatt for å betrygge deg?

Anonymkode: 08995...6be

AnonymBruker
Skrevet

Har du snakket med han om dette? Jeg fødte i januar, og vi kan ikke ha sex (penetrering) på rundt 3 mnd til. Aldri vært mas fra mannen ang mer intimitet enn det jeg initierer til😊

Anonymkode: a374a...852

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble irritert bare av å lese om oppførselen hans. 

AnonymBruker
Skrevet

Er du sammen med et barn? Denne oppførselen er jo totalt uakseptabel. Du har akkurat født, det må han ta hensyn til. Høres ikke ut som noe hyggelig mann som setter sine egne behov over deg og barnets. 

Anonymkode: a12cf...2d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke blitt en sur og gretten person. Du har en helt naturlig reaksjon på oppførsel som aldri burde funnet sted. Hadde aldri godtatt at mitt barns far hadde oppført seg slik. Er det en slik mann du vil at barnet ditt skal lære av? Har han ikke nok med å nyte tiden som nybakt far? For en egoistisk mann. Synes det blir for dumt å sette egne seksuelle behov over deg og barnet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du snakket med han om dette? Jeg fødte i januar, og vi kan ikke ha sex (penetrering) på rundt 3 mnd til. Aldri vært mas fra mannen ang mer intimitet enn det jeg initierer til😊

Anonymkode: a374a...852

Hvorfor kan du ikke ha sex før om 3 mnd?

Til trådstarter: 

For det første er du heldig som har en mann som finner deg sexy etter fødsel. Ikke alle har det. Jeg har heldigvis det, og vi har gjenopptatt sexlivet raskt etter fødsel. Jeg kunne jo utføre oralsex, mens vi ventet på at jeg skulle gro.

For det andre lurer jeg på om du har du forklart han at du har smerter? Hvis du har det, og han fortsetter, er han en tosk. Men hvis ikke, er det bare hans måte å vise deg kjærlighet. Han er så stolt av deg, og så glad over det du har gitt han, at følelsene tar overhånd.

Anonymkode: c3807...aad

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor kan du ikke ha sex før om 3 mnd?

Til trådstarter: 

For det første er du heldig som har en mann som finner deg sexy etter fødsel. Ikke alle har det. Jeg har heldigvis det, og vi har gjenopptatt sexlivet raskt etter fødsel. Jeg kunne jo utføre oralsex, mens vi ventet på at jeg skulle gro.

For det andre lurer jeg på om du har du forklart han at du har smerter? Hvis du har det, og han fortsetter, er han en tosk. Men hvis ikke, er det bare hans måte å vise deg kjærlighet. Han er så stolt av deg, og så glad over det du har gitt han, at følelsene tar overhånd.

Anonymkode: c3807...aad

Han er jo en voksen mann (antar jeg?). Det går an å vise følelser uten å tafse og tørrjokke. Hun gir jo tydelig uttrykk for at hun ikke liker det. Er ingenting "heldig" med en mann som ikke respekterer deg. Mangel på respekt er ikke kjærlighet. 

Flott at det gikk så fint med deg og din partner, og at dere fikk satt i gang kort tid etter fødsel. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...