Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (38) og min mann (40) har to barn på 13 og 15 år. Jeg er kjempeglad i barna mine, men merker at nå når de er blitt store blir det mye vanskeligere å få egentid som par. Barna er stort sett alltid hjemme, er for stor til å ville være hos besteforeldre på overnatting og legger seg senere enn oss. For all del - superhyggelig at barna er blitt store og vi kan finne på masse sammen, men parforholdet lider litt... Det blir lite romantikk og tid til å være oss. Det er over et år siden vi hadde en natt uten barn i huset. Lytt hus og unger som aldri sover gjør at sex er redusert til et par ganger i året. Jeg kunne tenkt meg å innimellom ha date med mannen der vi går ut og spiser, eller reise bort en helg bare oss. Men så får jeg dårlig samvittighet ovenfor ungene da... Er jeg egoistisk for å ønske litt alenetid med mannen uten barn? 

Anonymkode: dab5f...2ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker heller at de har godt av at dere er kjærester. Går på kino sammen, ut og spise, teater osv. I dag er det x antall år siden vi ble kjærester, så skal ut å feire feks. 

Har dere TV på soverommet? Kanskje få det.. Og si at dere vil se noe før dere legger dere,låse døren, sex med TVen på? Vet ikke.. Her er bare ungdommene her annen hver uke, og da er det null mulighet for sex..

Anonymkode: e8d2a...39c

• Liker 5
Skrevet

Nei.

Reis.

• Liker 2
Skrevet

Vi tar alenetid med god samvittighet, og nyter å ha fått så store barn at vi kan dra fra dem litt. De er riktig nok litt større tenåringer enn dine, men det er noen år siden de hadde barnevakt. 

Vi skaffet oss faktisk en liten hytte vi, mye for å få litt alenetid. Vi er også flinke til å rigge oss til med date i hagen eller på terrassen. Sex jevnlig, men stille. Prøver å benytte sjansen når de er ute av huset litt. Ellers drar vi altså bort litt. Ingen dårlig samvittighet overhodet. De har stått i sentrum av vårt liv i årevis, og gjør det fremdeles, så vi synes vi fortjener det. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ungdommene her er oppr til langt på natt, men det er ikke liv i dem før kl 12 i helgene. Morgenstund en gull i grunn? 
Også dater vi, de kan godt være hjemme noen timer. 

Anonymkode: 8d878...208

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg (38) og min mann (40) har to barn på 13 og 15 år. Jeg er kjempeglad i barna mine, men merker at nå når de er blitt store blir det mye vanskeligere å få egentid som par. Barna er stort sett alltid hjemme, er for stor til å ville være hos besteforeldre på overnatting og legger seg senere enn oss. For all del - superhyggelig at barna er blitt store og vi kan finne på masse sammen, men parforholdet lider litt... Det blir lite romantikk og tid til å være oss. Det er over et år siden vi hadde en natt uten barn i huset. Lytt hus og unger som aldri sover gjør at sex er redusert til et par ganger i året. Jeg kunne tenkt meg å innimellom ha date med mannen der vi går ut og spiser, eller reise bort en helg bare oss. Men så får jeg dårlig samvittighet ovenfor ungene da... Er jeg egoistisk for å ønske litt alenetid med mannen uten barn? 

Anonymkode: dab5f...2ec

Ungene er jo ikke så gamle, hvorfor liker dem ikke sove hos besteforeldrene? Jeg elsket å sove hos besteforeldre og/eller andre nære familiemedlemmer, og venninner. 

Hvis du og mannen din ønsker en helg alene, borte, så gjør dere det. Si til barna at de kan sove hos x eller y, det er opp til dem - men å sove borte det skal de. 

Anonymkode: f173d...d50

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere bare har sex et par ganger i året så er dere ikke særlig løsningsorienterte. Dere kan ikke skylde ungdommene for det altså. 

Sett på vekking 05:30 i morgen å få dere et knull. Nekter å tro at ungdommene får med seg noe som helst av det 😉😅

Anonymkode: 60033...d99

• Liker 3
Skrevet

Ingen grunn til dårlig samvittighet, vær heller stolt over at du tenker på parforholdet. Dyrk det, og pass på dyrke det nok, så dere ikke glir fra hverandre.

Barna har ikke vondt av at dere tar dere en natt på hotell.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her har vi også en 13 og 15 åring pluss en 6 åring. Det er ikke bare bare å få det til, men om man virkelig vil så går det! Stille sex selvsagt. Gjerne når ungene er i en annen etasje. Når de er på overnatting hos venner, når de ser tv med litt høy lyd. Så har vi også en bobil som vi "fikser" ting i på kvelden. Man må se etter løsninger og ikke hindre. Og barna er så stor at dere kan jo gå fra de noen timer på kvelden innimellom. Det gjør vi og da er 15 åringen barnevakt for 6 åringen i tillegg. Funker gull det. Vi har sex hver uke. Innimellom flere ganger per uke.

Anonymkode: 4fa31...6f9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...