Gå til innhold

Hvem er det som kjøper barna sine første sko på h&m?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

H&m har sko helt ned i de minste størrelsene, det betyr at det er folk som kjøper sånne sko til barn som lærer å gå/akkurat har lært å gå.

Jeg har kjent på de skoene, de er stive, harde og er laget av plastikk. 

Vet en blogger kjøpte sko der til sønnen sin som da var et år. Hun skrøt av at de var stive i sålen, noe de ikke skal være, så hun har misforstått. Sa også at hun ikke hadde råd til å kjøpe ordentlige sko som koster mere. Men jeg har fulgt henne og hun shopper MASSE billige ting i dårlig kvalitet, hun hadde flere store bakker med baby klær det første året blant annet. Ingen har behov for det. Er sikker på at hun heller kunne kjøpt noen få ting i god kvalitet til en dyrere penge og fortsatt betalt mindre enn hun gjør med å hamstre alt hun kommer over på salg. 

Anonymkode: dc53c...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg kjenner jeg bryr meg fryktelig lite om hvor andre mennesker kjøper sko til barna sine. 

Anonymkode: 60eec...b07

• Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Automagisk
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

H&m har sko helt ned i de minste størrelsene, det betyr at det er folk som kjøper sånne sko til barn som lærer å gå/akkurat har lært å gå.

Vet en blogger kjøpte sko der til sønnen sin som da var et år. Hun skrøt av at de var stive i sålen, noe de ikke skal være, så hun har misforstått. Sa også at hun ikke hadde råd til å kjøpe ordentlige sko som koster mere. Men jeg har fulgt henne og hun shopper MASSE billige ting i dårlig kvalitet, hun hadde flere store bakker med baby klær det første året blant annet. Ingen har behov for det. Er sikker på at hun heller kunne kjøpt noen få ting i god kvalitet til en dyrere penge og fortsatt betalt mindre enn hun gjør med å hamstre alt hun kommer over på salg. 

Ok, denne henger på kontorveggen min

IMG_20230328_210353.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lurer faktisk virkelig. Har dere kjent på de skoene? Vet dere hva det gjør med barneføtter?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De som er ute etter kule sko som er billige 

Anonymkode: 2f826...4cd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Automagisk skrev (3 minutter siden):

Ok, denne henger på kontorveggen min

IMG_20230328_210353.jpg

Herregud

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange kjøper jo sko før ungen har lært å gå, for å beskytte føttene mot vær og vind når de sitter i vogna, eller for at de skal se søte ut i selskap og da trenger de jo ikke normale dyre sko.

Finnes vel mange av oss som kunne gått for færre og bedre kjøp, problemet er gjerne at det ikke er så sabla mye bedre kvalitet på alt en får til en langt dyrere pris heller.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Automagisk
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud

Neida er ikke gud serru...tror ikke det finnes noen gud heller men takk for tilliten..( De gamle gudene var nok romfarere skal du se..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

De som er ute etter kule sko som er billige 

De er billige, men ikke spesielt kule. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mt3 skrev (9 minutter siden):

Mange kjøper jo sko før ungen har lært å gå, for å beskytte føttene mot vær og vind når de sitter i vogna, eller for at de skal se søte ut i selskap og da trenger de jo ikke normale dyre sko.

Finnes vel mange av oss som kunne gått for færre og bedre kjøp, problemet er gjerne at det ikke er så sabla mye bedre kvalitet på alt en får til en langt dyrere pris heller.

Nei man må jo også vite litt hva man skal se etter og hvordan vurdere plagg og sko.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Sånn for å svare på spm. i tittelen din.
Jeg. 

Jeg liker å tenke at ting er ikke alltid slik det ser ut.. folk dømmer fort, og det er tråden din et eksempel på. Jeg har en utviklingshemmet datter som ennå ikke er oppe og går pga genfeil. Da hun var ett år, fikk hun H&M-sko (blant annet). For å ha noe på beina. Hun kunne ikke gå på dem, men greit å beskytte føttene litt.

Vedrørende denne venninna di.. gi faen…?

Anonymkode: 9e739...4c5

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

men hvorfor gidder du egentlig å følge med på hvor en eller annen patetisk blogger velger å kjøpe alt mulig dritt?? 

at sånne bloggere skal være dobbeltmoralske og hyklerske står vel nærmest i jobb-beskrivelsen deres. 

Anonymkode: f8bd9...a18

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjøpte et par sko da ungen min var baby for 10 år siden for de var så søte.

Han kunne ikke gå, ble brukt i et selskap. Men var ikke lenge de var på. 

Anonymkode: f8597...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sånn for å svare på spm. i tittelen din.
Jeg. 

Jeg liker å tenke at ting er ikke alltid slik det ser ut.. folk dømmer fort, og det er tråden din et eksempel på. Jeg har en utviklingshemmet datter som ennå ikke er oppe og går pga genfeil. Da hun var ett år, fikk hun H&M-sko (blant annet). For å ha noe på beina. Hun kunne ikke gå på dem, men greit å beskytte føttene litt.

Vedrørende denne venninna di.. gi faen…?

Anonymkode: 9e739...4c5

Man trenger ikke sko for å beskytte beina. At ungen er skadet er irrelevant informasjon.

Anonymkode: 5a28c...dd3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mener selvfølgelig til bruk, ser ungen går med sko fra hm, jeg mener ikke de som har de til pynt eller beskytte beina som noen kaller det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

De hadde ikke små nok til mine, iallefall ikke de som startet å gå når de var 7 mnd så har måtte bestilt fra det o store utland siden skobutikker ikke hadde små nok sko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg. 
fordi jeg ikke har penger til 1000 kroners sko. 
mot fordi det er tull at kun de dyre er gode nok! 
Hva tror du barn i stort sett hele resten av verden bruker? 
Hopp ned fra din høye hest!!

Anonymkode: dd37e...616

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sko fra hm er vel helt ok? Så kjapt på noen joggesko i str 19 nå nettopp. Gode tilbakemeldinger fra tidligere kjøpere, myke, lette, fin pris. Hva er problemet egentlig? 

Anonymkode: dc8e6...77e

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg. 
fordi jeg ikke har penger til 1000 kroners sko. 
mot fordi det er tull at kun de dyre er gode nok! 
Hva tror du barn i stort sett hele resten av verden bruker? 
Hopp ned fra din høye hest!!

Anonymkode: dd37e...616

Du får mange gode til rundt 500 lappen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sko fra hm er vel helt ok? Så kjapt på noen joggesko i str 19 nå nettopp. Gode tilbakemeldinger fra tidligere kjøpere, myke, lette, fin pris. Hva er problemet egentlig? 

Anonymkode: dc8e6...77e

Jeg beskrev problemet i innlegget.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...