AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Skrevet 12. april 2023 Jeg har lest så mye her på KG at folk opplever enormt mye utroskap, både fysisk og via nett/mobil. Det har gjort at jeg har begynt å bli veldig mistroisk til alt kjæresten min gjør. Reiser han på jobbreise så er jeg et nervevrak og er han nær andre kvinner så tenker jeg på det. Går egentlig bare rundt og venter på det. Skal sies at jeg var utro mot min forrige kjæreste med denne mannen jeg er sammen med nå og går vel rundt og tenker at jeg forventer det samme fra han. Anonymkode: 666b8...6c5 1
Rødstrupa Skrevet 12. april 2023 #2 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har lest så mye her på KG at folk opplever enormt mye utroskap, både fysisk og via nett/mobil. Det har gjort at jeg har begynt å bli veldig mistroisk til alt kjæresten min gjør. Reiser han på jobbreise så er jeg et nervevrak og er han nær andre kvinner så tenker jeg på det. Går egentlig bare rundt og venter på det. Skal sies at jeg var utro mot min forrige kjæreste med denne mannen jeg er sammen med nå og går vel rundt og tenker at jeg forventer det samme fra han. Anonymkode: 666b8...6c5 Uff, ikke bra. Du må prøve å ikke ta sorgene på forskudd. Dersom det skulle skje får dere heller avslutte forholdet, da elsket dere hverandre ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #3 Skrevet 12. april 2023 Skjønner deg godt. For et år siden hadde jeg kunnet vedde 90 mill på at min samboer og nybakt far på vår minste, ALDRI ville gjort noe slik. Verdens beste kjernekar. Da minstemann var 3 uker og han var tilbake i jobben, hadde han fått en ny kvinnelig kollega. I april forlot han oss. Meg, eldstemann på da 1 år og 5 mnd + nyfødt på 3 mnd. Så mye var vi verdt! Anonymkode: aaa32...c24 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #4 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Skjønner deg godt. For et år siden hadde jeg kunnet vedde 90 mill på at min samboer og nybakt far på vår minste, ALDRI ville gjort noe slik. Verdens beste kjernekar. Da minstemann var 3 uker og han var tilbake i jobben, hadde han fått en ny kvinnelig kollega. I april forlot han oss. Meg, eldstemann på da 1 år og 5 mnd + nyfødt på 3 mnd. Så mye var vi verdt! Anonymkode: aaa32...c24 Fy flate for en mann 🤮 Anonymkode: 8de48...87a
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #5 Skrevet 12. april 2023 Snakk med han om frykten din og bli enige om å ha tilgang til hverandres mobiler etc om det roer deg. Anonymkode: b7a19...52a
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #6 Skrevet 12. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Snakk med han om frykten din og bli enige om å ha tilgang til hverandres mobiler etc om det roer deg. Anonymkode: b7a19...52a Han kaller meg for sykelig sjalu bare jeg nevner en liten usikkerhet så er desverre ikke så enkelt. Tror bare ikke dette er et forhold som i utgangspunktet er rett for meg og jeg dreit meg ut og valgte feil partner, skulle holdt meg til eksen min som er verdens snilleste mann. Anonymkode: 666b8...6c5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #7 Skrevet 12. april 2023 40 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner deg godt. For et år siden hadde jeg kunnet vedde 90 mill på at min samboer og nybakt far på vår minste, ALDRI ville gjort noe slik. Verdens beste kjernekar. Da minstemann var 3 uker og han var tilbake i jobben, hadde han fått en ny kvinnelig kollega. I april forlot han oss. Meg, eldstemann på da 1 år og 5 mnd + nyfødt på 3 mnd. Så mye var vi verdt! Anonymkode: aaa32...c24 Da var han en drittsekk som ikke fortjente deg i utgangspunktet. Og barna hans kommer ikke til å være mye stolt av han. Håper du har støtte i livet ditt ellers og folk som tar vare på deg og barna. Du kommer til å finne en fantastisk mann en dag. Hilsen ts, som selv var den idioten som var utro mot en fantastisk partner og vet at det er flere som har vært utro som angrer forferdelig og skulle ha ting gjort. Men jeg vet min eks kjæreste fortjener bedre enn meg og du fortjener bedre enn den kødden. Anonymkode: 666b8...6c5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #8 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har lest så mye her på KG at folk opplever enormt mye utroskap, både fysisk og via nett/mobil. Det har gjort at jeg har begynt å bli veldig mistroisk til alt kjæresten min gjør. Reiser han på jobbreise så er jeg et nervevrak og er han nær andre kvinner så tenker jeg på det. Går egentlig bare rundt og venter på det. Skal sies at jeg var utro mot min forrige kjæreste med denne mannen jeg er sammen med nå og går vel rundt og tenker at jeg forventer det samme fra han. Anonymkode: 666b8...6c5 Håper kjæresten din blir utro mot deg fordi du fortjener det. Anonymkode: 59e72...69a
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #9 Skrevet 12. april 2023 Just now, AnonymBruker said: Håper kjæresten din blir utro mot deg fordi du fortjener det. Anonymkode: 59e72...69a Det kan godt hende jeg fortjener det ja. Håper du føler deg bedre og kjenner på den selvgodhets følelsen nå over å ha skrevet det til meg. Du er sikkert perfekt. Anonymkode: 666b8...6c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå