AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Skrevet 12. april 2023 Er høygravid og bunaden min passer ikke i vår😜 men ser man kan tjene gode penger på å leie ut bunaden til 17. mai, konfirmasjoner og skoleavslutninger til sommeren. Men hva må må man tenke på når det gjelder forsikring? Bunadsforsikring og reiseforsikring dekker jo kun skader hvis man bruker den selv, så hva bør man gjøre da? Og hva når det gjelder depositum, hva er vanlig å ta for en bunad med verdi på ca. 30.000? Og skal man skrive en skriftlig avtale av noe slag? Anonymkode: db1ec...2d4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #2 Skrevet 12. april 2023 Jeg hadde aldri leid ut bunaden min. Den kostet så mange tusen og jeg vil ikke få den ødelagt. Har selv erfart å se en brud som leide dyr brudekjole ødelegge den totalt. Det ble sølt med champagne og drita som hun var kom det både rødvinsflekker og sigarettglo som svidde hull flere steder på kjolen. Avslutningen var å rulle i gjørma da festen var over. Tipper hun angret dagen etter. Anonymkode: 051ce...f94 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #3 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde aldri leid ut bunaden min. Den kostet så mange tusen og jeg vil ikke få den ødelagt. Anonymkode: 051ce...f94 Takk for innspill, men dette var irrelevant ift. spørsmålet mitt Anonymkode: db1ec...2d4
Rucula Skrevet 12. april 2023 #4 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde aldri leid ut bunaden min. Den kostet så mange tusen og jeg vil ikke få den ødelagt. Har selv erfart å se en brud som leide dyr brudekjole ødelegge den totalt. Det ble sølt med champagne og drita som hun var kom det både rødvinsflekker og sigarettglo som svidde hull flere steder på kjolen. Avslutningen var å rulle i gjørma da festen var over. Tipper hun angret dagen etter. Anonymkode: 051ce...f94 Classy
Irja Skrevet 12. april 2023 #5 Skrevet 12. april 2023 Det viktigste er å ikke leie den ut til Sophie Elise 😌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå