AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Del Skrevet 12. april 2023 Det har gått rykter om henne i Nabovarsel på Fb, hun tok viss bilder av noen unge jenter for 2-3 år siden og har ikke omsorg for sitt barn. Nå har hun sendt meg melding om at hun ønsker å kjøpe et plagg, jeg ignorerte. Nå la hun inn et veldig bra bud, blir det dårlig av meg å godta? Ser hun har mange (over 100) tilbakemeldinger på Tise. Både som selger og kjøper og alle er 5 stjerner/hjerter. Hva synes dere? Anonymkode: 797c1...17a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #2 Del Skrevet 12. april 2023 Rykter er rykter- og dersom varen leveres med helthjem så skal du jo ikke møte henne. Ser egentlig ikke problemet.... Anonymkode: c487c...c49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forkjølajente Skrevet 12. april 2023 #3 Del Skrevet 12. april 2023 Jeg hadde solgt 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #4 Del Skrevet 12. april 2023 Huh!?! Anonymkode: 3a8ff...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #5 Del Skrevet 12. april 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det har gått rykter om henne i Nabovarsel på Fb, hun tok viss bilder av noen unge jenter for 2-3 år siden og har ikke omsorg for sitt barn. Nå har hun sendt meg melding om at hun ønsker å kjøpe et plagg, jeg ignorerte. Nå la hun inn et veldig bra bud, blir det dårlig av meg å godta? Ser hun har mange (over 100) tilbakemeldinger på Tise. Både som selger og kjøper og alle er 5 stjerner/hjerter. Hva synes dere? Anonymkode: 797c1...17a Ord blir overflødige. Anonymkode: 0c15c...339 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #6 Del Skrevet 12. april 2023 HÆ. Du virker da ikke videre god må jeg si. Det er så mye å utsette på Hi at jeg vet ikke helt hvor begynne.. Du bekylder en dame for å være pedo pga av ett rykte og dermed ikke vil selge henne klær ? Det er passe sjukt. Nei... bare nei.. til hele greia Anonymkode: ec473...7ef 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BasicBlondie Skrevet 12. april 2023 #7 Del Skrevet 12. april 2023 Du tuller?🤦🏼♀️ 1. At man ikke har omsorg for sitt barn, betyr ikke at man er pedofil. Dette kan det finnes mange ander grunner til. 2. Hun tok et bilder av yngre jenter? Hvor? Disse bildene har noen da sett/og det er bekreftet at hun tok upassende bilder av disse jentene? For jeg må si jeg stiller meg skeptisk til slik ryktekasting🙄 Men vet du hva? Ikke selg henne klærne du, hun burde heller finne en bedre selger, som ikke tror på ryktene hun leser om på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå