AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Skrevet 12. april 2023 Vi har hatt et vanskelig halvår med mye sykdom. Mannen har vært student på krevende studie mange år, og er endelig ferdig i mai. Vi har sjeldent barnevakt og når vi har det, har vi lyst å være sammen. Besteforeldre spurte om de skulle passe barna neste helg. Da skal jeg i et selskap. Jeg ønsker selvsagt spør besteforeldrene om de kan passe annen helg, om ikke avlyser jeg heller selskapet jeg skal. Mannen sa det gikk fint at jeg går i selskap, og blir borte fra 1730 til 2300. Jeg ble veldig skuffet over at noe sånt kunne foreslås! Anonymkode: 058f4...4fc 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 12. april 2023 Vet ikke hva du vil med innlegget, men jeg er enig med mannen din. Det går helt fint at du går i selskapet. Anonymkode: 1e00b...d4d 46 6
Brunello Skrevet 12. april 2023 #4 Skrevet 12. april 2023 Kanskje han har lyst til å være litt alene. Voksne mennesker trenger å være litt alene. 22 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #5 Skrevet 12. april 2023 Han er jo alene ellers. Jeg går jo selvsagt ut av huset ellers, mens han er hjemme med barn og de sover. Vi gjør sånt begge to. Derfor ble jeg lei meg.. Anonymkode: 058f4...4fc
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #6 Skrevet 12. april 2023 Det kan jo, som andre foreslår her, være mulig at mannen din ønsker alenetid. Du kan jo umulig bli skuffet over at han sier at det er helt greit at du drar bort på fest? AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er jo alene ellers. Jeg går jo selvsagt ut av huset ellers, mens han er hjemme med barn og de sover. Vi gjør sånt begge to. Derfor ble jeg lei meg.. Anonymkode: 058f4...4fc Det er jo ikke helt alenetid det, da… Anonymkode: b9875...60b 20
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #7 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han er jo alene ellers. Jeg går jo selvsagt ut av huset ellers, mens han er hjemme med barn og de sover. Vi gjør sånt begge to. Derfor ble jeg lei meg.. Anonymkode: 058f4...4fc Dette er ikke å være alene! Jeg er også mye «alene» når barna sover og mannen borte, men jeg kan ikke gjøre hva jeg vil. Jeg må være tilgjengelig hele tiden i tilfelle. De gangene jeg faktisk er alene er noe helt annet. Jeg gjør kanskje akkurat det samme som når det er barn hjemme, men det er ikke det samme likevel. Gå på festen din du, og la mannen kose seg helt alene i noen timer, det har han bare godt av☺️ Anonymkode: 323b9...9f0 18
zalozingo Skrevet 12. april 2023 #8 Skrevet 12. april 2023 Du ble lei deg for at mannen synes det var greit at du gikk i selskap. Høres ut som en god mann, en emosjonelt moden mann. Fordi han sier at det er greit om du vil dra i selskapet. Om du tolker det til noe annet, virker du usikker på forholdet deres, eller forventer ting av han som ikke han er ansvarlig for å gi deg. 22
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #9 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er ikke å være alene! Jeg er også mye «alene» når barna sover og mannen borte, men jeg kan ikke gjøre hva jeg vil. Jeg må være tilgjengelig hele tiden i tilfelle. De gangene jeg faktisk er alene er noe helt annet. Jeg gjør kanskje akkurat det samme som når det er barn hjemme, men det er ikke det samme likevel. Gå på festen din du, og la mannen kose seg helt alene i noen timer, det har han bare godt av☺️ Anonymkode: 323b9...9f0 Nei det skjer ikke. Har vi barnevakt, så skal vi være sammen. Å nei, jeg orker ikke noen kommentarer om at jeg snart blir singel eller annet. Vi har vært gift mange år. Anonymkode: 058f4...4fc
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #10 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei det skjer ikke. Har vi barnevakt, så skal vi være sammen. Å nei, jeg orker ikke noen kommentarer om at jeg snart blir singel eller annet. Vi har vært gift mange år. Anonymkode: 058f4...4fc Hvorfor er det så viktig for deg at han ikke får de timene helt alene? Er jo snakk om noen få timer. Anonymkode: 333a0...901 21 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #11 Skrevet 12. april 2023 Snakk om å være vanskelig å gjøre fornøyd! Høres ganske klamt ut hele greia Anonymkode: 2ccde...474 20 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #12 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei det skjer ikke. Har vi barnevakt, så skal vi være sammen. Å nei, jeg orker ikke noen kommentarer om at jeg snart blir singel eller annet. Vi har vært gift mange år. Anonymkode: 058f4...4fc Han er tydeligvis ikke enig i den regelen din... Er ikke det greit ? Selvom jeg er litt som deg altså, liker å dra i selskap sammen. Men, min mann ville alltid bli med. Så... Men, om han ikke vil så, kan dere kanskje snakke sammen ? Men, du burde vel forstå at det ikke er særlig lurt og ha en slik holdning som "Har vi barnevakt så skal vi være sammen" Når han tydeligvis ikke tenker det. Anonymkode: ac8a9...360 3
bundaberg Skrevet 12. april 2023 #13 Skrevet 12. april 2023 Dette går vel under kategorien som I-landsproblemer. 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #14 Skrevet 12. april 2023 Men så siiiiii det til ham da. Han ville jo sikkert være grei: si det er ikke så farlig med meg kjære gå og kos deg i selskap du. Og om han har en undertanke om at han har lyst til å være alene: er det en så forbrytelse. Uansett: si at du mye heller vil kose deg hjemme med ham. Spør ham om han trenger å være litt alene. Si du har så lyst til å være sammen med ham bare dere to. at du lengter etter det. det må jo bare bare være super fint å høre. Ja om du forstår om han sier han trenger alenetid isteden. Det er lov å føle alt mulig. Slikt rår en ikke over. Og er du skuffa så kan du velge om du vil fortsette å være det eller prøve å la det ligge. Men jeg håper du prater med ham så du ikke blir sittende å lure på hva han tenker. Tenk om du da går i selskapet og han sitter og tenker: ja der gikk hun. Hun ville tydelig i selskap istedenfor å væres med meg. Eller : så heldig hun ville så veldig i det selskapet.. Jeg turte ikke si jeg faktisk trengte å være helt alene.. Snakk sammen Lykke til. Og håper det går bedre etter hvert med sykdom og slikt. Og en roligere mai. Og håper dere får fine alenekvelder også etter denne kvelden. Anonymkode: 12c86...5b6 5 1
Brunello Skrevet 12. april 2023 #15 Skrevet 12. april 2023 Det er ekstremt frekt overfor venner å avlyse et besøk fordi du vil være sammen med mannen. 16
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #16 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei det skjer ikke. Har vi barnevakt, så skal vi være sammen. Å nei, jeg orker ikke noen kommentarer om at jeg snart blir singel eller annet. Vi har vært gift mange år. Anonymkode: 058f4...4fc Selv om du ikke har behov for alenetid så kan det være han har det. Dere kan jo være sammen både før og etter du koser deg på fest? Anonymkode: 323b9...9f0 17
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #17 Skrevet 12. april 2023 Høres ut som en flott mann🥰 Anonymkode: a704b...d1c 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #18 Skrevet 12. april 2023 Herregud a kvinne. Unn mannen din en alenekveld, så unner du deg selv en kveld i godt selskap. Mannen din ønsker å benytte seg av muligheten til å være alene, la han! Dette er nok ikke siste gangen dere har barnevakt. Anonymkode: 20782...030 14 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #19 Skrevet 12. april 2023 Kommer besteforeldre til å si nei om du ber de passe barna en annen helg også? Er ikke det det enkleste? Dra i selskapet ditt, la mannen for en gangs skyld få litt tid uten kone og barn, og så ta en voksen-helg en annen helg? Anonymkode: 5a6b3...855 6 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #20 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud a kvinne. Unn mannen din en alenekveld, så unner du deg selv en kveld i godt selskap. Mannen din ønsker å benytte seg av muligheten til å være alene, la han! Dette er nok ikke siste gangen dere har barnevakt. Anonymkode: 20782...030 Han hadde ikke vært alene om jeg dro dit, da hadde gått til venner. Anonymkode: 058f4...4fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå