AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Skrevet 12. april 2023 Fyller 33 denne måneden her og føler jeg bare lurer meg selv det må kaste meg i bokse ringen om de mest attraktive mennene som har draget og het stort utvalg av andre damer. Jeg personlig synes jeg burde kanskje ha gitt slipp på det litt tidligere siden nå vet jeg at jeg står mye svakere når det gjelder å finne meg kjæreste enn da jeg var i tenårene eller i 20 årene for den saks skyld. Hva synes dere. er liksom 50/50. Er det noe jeg burde slutte med fullstendig, hvis ja. må jeg velge menn som jeg egentlig ikke er tiltrukket av i det hele tatt?, eller kanskje gå ned i forhåpninger og krav?. Vil det med å ta seg til takke i menn litt lavere i rankingen bli enkelt å komme raskt forhold med? Anonymkode: bf31e...5a2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #2 Skrevet 12. april 2023 Du går fort glipp av en bra mann om du har så stort fokus på utseende. Noen ganger gjelder det å være åpen for at man kan klikke med en man vanligvis ikke ville gått for Anonymkode: 42df6...b02 5 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #3 Skrevet 12. april 2023 Jeg forstår ikke helt hva du mener med å konkurrere? Har du bare vært innpåsliten og brukt tiden til å mase deg frem til noen fjærvekt med oppmerksom eller har du vært i sikkelig forhold?. i alle fall, hvis du har bare brukt tiden din til å løpe etter disse mennene så vil jeg si at du har kastet bort verdifull tid ja. alt du har gjort er å gi en viktig tids fase av livet ditt kun til å validere egoet til slike menn. Lurer deg hvis jeg sier ingen skade skjedd i dating livet når man starter på ny som ei kvinne i 30 årene. Anonymkode: 95f42...462 2 5
Whistler Skrevet 12. april 2023 #4 Skrevet 12. april 2023 (endret) Femmere ender opp med femmere, og tiere ender opp med tiere. Det gjelder uavkortet så lenge den med lavest tall ikke kan fylle på med penger, sosial status, eller noe annet som kan trekke opp. Du må jo selv bestemme hva du vil, og du vet helt sikkert sånn omtrent hvor på skalaen du er. Er du en sjuer og går for tiere så må du ha noe annet å by på enn bare deg selv. Endret 12. april 2023 av Whistler banal stavefeil 2 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #5 Skrevet 12. april 2023 Syns ikke man skal tvinge seg til å være med menn man ikke syns er tiltrekkende. Da er det bedre å være singel. Anonymkode: ac461...300 4 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #6 Skrevet 12. april 2023 Huff ja. Husker hvordan jeg avviste en mann jeg endte opp gift med nå. Takk gud, men søren som jeg angrer. Avviste han da jeg var 25 og fant han igjen som 48 åring. Kastet bort livet med å bare være ei desperat singel kvinne som prøvde å øke verdien på seg selv ved å bare gi kroppen og fokuset til slike griser. En av det største angeren jeg har i livet at jeg ikke ble sammen med mannen min da jeg var yngre. Tenk på alt vi kunne ha funnet på sammen? Anonymkode: 0c99d...7c0 2 5
Trolltunge Skrevet 12. april 2023 #7 Skrevet 12. april 2023 Bare slutt med denne tåpelige nivåtenkingen. Å finne den rette handler om kjemi og tiltrekning på et personlig plan. Selvfølgelig må man være tiltrukket av personen, men venninner (eller venner) må ikke nødvendigvis være tiltrukket av vedkommende. Det er ikke universelt, det er individuelt. Tror forøvrig ikke at en kvinne har skrevet dette. Isåfall må det være en svært usikker kvinne som er blitt hjernevasket av menns innlegg og påstander om markedsverdi. 6 12
Rosakatt Skrevet 12. april 2023 #8 Skrevet 12. april 2023 Syns ikke du skal gå etter noen du ikke er tiltrukket av Nå vet ikke jeg hvilke menn du spesifikt går etter, å om du bare tror eller vet med sikkerhet at de liker andre eller ligger så mye rundt, at sannsynligheten for at de vil roe seg med deg eller ei annen er lavere(?) Det er ikke sikkert andre liker samme mann som deg, men noen er det nok ja Bli kjennt med folk og ta det som det kommer 😊 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #9 Skrevet 12. april 2023 Hva er det vits å prøve på "hyenen på toppen av berget"? det eneste de gjør er å utnytte oss. VI prøver bare å få en del av bløtkaken og har kun oss selv til å tilby, men det er selvfølgelig ikke nok. Anonymkode: b4d06...777 1
Andro Skrevet 12. april 2023 #10 Skrevet 12. april 2023 Å finne en kjæreste er ikke en konkurranse eller tevling, eller en kamp om knappe goder. Det handler om å leve et liv andre vil ta del i, og å være en person som andre liker å være sammen med. Oppsøke arenaer der folk omgås, og være et sosialt oppegående menneske. Ingen trenger å være sammen med noen de ikke er tiltrukket av. På det du skriver virker det mer viktig for deg å finne en mann som andre damer liker enn å finne den mannen du har lyst på selv. Det finnes ingen ranking. Folk er helt forskjellige, og det som er den mest attraktive for meg vil høyst sannsynligvis være uaktuell for deg - og vice versa. Tror du skal slappe av litt jeg. Folk blir engstelige av folk som stresser med sjekking, som om det har hastverk. Heller enn å leve et rikt og meningsfylt liv alene, et liv noen får lyst til å bli med inn i. 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #11 Skrevet 12. april 2023 Hahaha... tåpelig kvinne som prøver å finne trøst.. gå ut av boble der hvor bare "dick is cheap" tro meg pussy kan være like om ikke mer cheap... Anonymkode: 3c712...4d5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #12 Skrevet 12. april 2023 Dette er jo skrevet av en mann. Menn er så utrolig utseendefiksert, så de tror vi kvinner er det og. De som ikke har draget, klarer aldri å forstå det er personlighet, væremåte og hvordan kvinnen føler seg ved siden av deg(!!!), og ikke trynefaktoren. Vi har faktisk en hjerne, og vi sikler ikke på kropp slik menn gjør!! Anonymkode: 4144e...e3f 7 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #13 Skrevet 12. april 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er jo skrevet av en mann. Menn er så utrolig utseendefiksert, så de tror vi kvinner er det og. De som ikke har draget, klarer aldri å forstå det er personlighet, væremåte og hvordan kvinnen føler seg ved siden av deg(!!!), og ikke trynefaktoren. Vi har faktisk en hjerne, og vi sikler ikke på kropp slik menn gjør!! Anonymkode: 4144e...e3f HAHA, HOHO, HIHI Anonymkode: 3c712...4d5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #14 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva synes dere. er liksom 50/50. Er det noe jeg burde slutte med fullstendig, hvis ja. må jeg velge menn som jeg egentlig ikke er tiltrukket av i det hele tatt?, eller kanskje gå ned i forhåpninger og krav?. Vil det med å ta seg til takke i menn litt lavere i rankingen bli enkelt å komme raskt forhold med? Hvis du er 33 år og vil ha barn, så må du jo gjøre annet enn å finne en mann du kan se på. Hvilken dame på 33 år konkurrerer om en som er fin å se på? Enig med den som sier at dette må være en mann. Damer på 33 er praktisk. Han må ha et sympatisk utseendet, og gjerne litt trent. Men langt viktigere er at han har status, venner, overskudd, humør...får deg til å føle deg fantastisk, og dessuten kan bli en god far og en god mann. En tålmodig og god fyr. En bauta helst. Ingen vil ha en som står og speiler seg når du sitter der med en megamage og under amming, der du må konkurrere med andre damer... Djises... ...og hvis man ikke vil ha barn, så vil man vel fortsatt ha alt det over. Pene gutter en ting for tenårene og tidlig 20 årene, og så blir vi voksne, og vil ha menn. Anonymkode: e9c36...320 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #15 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Fyller 33 denne måneden her og føler jeg bare lurer meg selv det må kaste meg i bokse ringen om de mest attraktive mennene som har draget og het stort utvalg av andre damer. Jeg personlig synes jeg burde kanskje ha gitt slipp på det litt tidligere siden nå vet jeg at jeg står mye svakere når det gjelder å finne meg kjæreste enn da jeg var i tenårene eller i 20 årene for den saks skyld. Hva synes dere. er liksom 50/50. Er det noe jeg burde slutte med fullstendig, hvis ja. må jeg velge menn som jeg egentlig ikke er tiltrukket av i det hele tatt?, eller kanskje gå ned i forhåpninger og krav?. Vil det med å ta seg til takke i menn litt lavere i rankingen bli enkelt å komme raskt forhold med? Anonymkode: bf31e...5a2 Har fått påpakning fra moderator for å slå ned på trolleinnlegg, så burde vel la være. Men ærlig talt. Dette blir for dumt. Alle skjønner at du er en mann, TS. Det ødelegger forumet med alle disse innleggene fra menn som utgir seg for å være hjernedøde kvinner i trettiårene som har «ridd kukkarusellen» i tyveårene og nå angrer. Det er så tydelig at dere som står bak disse innleggene ikke aner noe som helst om norske kvinner. Anonymkode: 56ecf...8cc 8 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #16 Skrevet 12. april 2023 Når man ikke kan skrive norsk en gang, så havner man LANGT ned. Anonymkode: b9cb2...463 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #17 Skrevet 12. april 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: De som ikke har draget, klarer aldri å forstå det er personlighet, væremåte og hvordan kvinnen føler seg ved siden av deg(!!!), og ikke trynefaktoren. Du tuller med oss nå? Hvilken "utopia" er du lever i?. En av de største problemene i moderne dating og fucked hookup kultur er nemlig at kvinner foretrekker trynet mer enn noe annet. De har ødelagt konseptet med Tinder (som 95% velger kun 5%), Sultet på oppmerksomhet for høye og kjekke menn har faktisk friendzonet en stort antall yngre menn for å så synke lavt å konkurrer med men som er gift med null sympati for å ødelegge deres ekteskap. Anonymkode: 097b2...518 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #18 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dette er jo skrevet av en mann. Menn er så utrolig utseendefiksert, så de tror vi kvinner er det og. De som ikke har draget, klarer aldri å forstå det er personlighet, væremåte og hvordan kvinnen føler seg ved siden av deg(!!!), og ikke trynefaktoren. Vi har faktisk en hjerne, og vi sikler ikke på kropp slik menn gjør!! Anonymkode: 4144e...e3f JA! Det er helt sant! .... En jeg finner helt SINNSYKT sexy, tiltrekkende og ja, ALT! hadde jeg aldri trykt liker på, på Tinder f.eks. Men, herre min hatt!.. jeg blir helt mo i knærne vedsiden av han! Og jeg har mange kjekkaser som prøver seg på meg . Kjendiser, og folk som har både det ene og det andre. Men, måten han får meg til å føle meg på, er egentlig ubeskrivelig, men jeg kan gi det et forsøk Han får meg til å føle meg helt trygg, kjenner på en ubeskrivelig indre ro, han "ser" meg, og han flørter som en gud med de øynene sine! Han er smart, litt morsom, jordnær, ambisiøs og helt skinnsykt sexy! Men, du hadde aldri gjettet det! Anonymkode: a778e...b37
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #19 Skrevet 12. april 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: JA! Det er helt sant! .... En jeg finner helt SINNSYKT sexy, tiltrekkende og ja, ALT! hadde jeg aldri trykt liker på, på Tinder f.eks. Men, herre min hatt!.. jeg blir helt mo i knærne vedsiden av han! Og jeg har mange kjekkaser som prøver seg på meg . Kjendiser, og folk som har både det ene og det andre. Men, måten han får meg til å føle meg på, er egentlig ubeskrivelig, men jeg kan gi det et forsøk Han får meg til å føle meg helt trygg, kjenner på en ubeskrivelig indre ro, han "ser" meg, og han flørter som en gud med de øynene sine! Han er smart, litt morsom, jordnær, ambisiøs og helt skinnsykt sexy! Men, du hadde aldri gjettet det! Anonymkode: a778e...b37 Blir kvalm av hvordan dere rasjonere dere selv, 95% av kvinnene liker kun 5% av menn som er regissert på tinder. Skal vi tippe det gjelder de mest #sexye#? Kvinner er kjent for å være hyklere, sier noe annet, men handling viser det tvert motsatte.... Anonymkode: 097b2...518 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #20 Skrevet 12. april 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Blir kvalm av hvordan dere rasjonere dere selv, 95% av kvinnene liker kun 5% av menn som er regissert på tinder. Skal vi tippe det gjelder de mest #sexye#? Kvinner er kjent for å være hyklere, sier noe annet, men handling viser det tvert motsatte.... Anonymkode: 097b2...518 5%? Trodde det var 20% dere maste om jeg Anonymkode: 2de7c...24d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå