AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Skrevet 12. april 2023 Ifølge alle «da er han ikke interessert!!»-trådene, er han da ikke interessert? Jeg mener, hadde han vært interessert, hadde han vel svart?? Anonymkode: e8815...17b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #3 Skrevet 12. april 2023 Kan jo være han var opptatt i går kveld og er på jobb i dag og vil sette seg ned i kveld for å svare deg ordentlig istedet for å sende en kort melding i forbifarten på jobb. Jeg hadde ikke stresset enda men om du ikke hører noe i kveld, ja da er det nok noe som har skjedd som har gjort at han ikke er interessert lenger eller evn hvertfall ikke like dedikert Anonymkode: a0226...849 7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #4 Skrevet 12. april 2023 Han har vel ikke tatt seg tid til det da. Anonymkode: 80b0c...742
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #5 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan jo være han var opptatt i går kveld og er på jobb i dag og vil sette seg ned i kveld for å svare deg ordentlig istedet for å sende en kort melding i forbifarten på jobb. Jeg hadde ikke stresset enda men om du ikke hører noe i kveld, ja da er det nok noe som har skjedd som har gjort at han ikke er interessert lenger eller evn hvertfall ikke like dedikert Anonymkode: a0226...849 Dette er bare bortforklaringer. En som virkelig er interessert ville da i så fall sende en kort melding å forklare at man har det travelt, men skriver mer på kvelden. Mener nå jeg. Anonymkode: b07d5...d6f 3 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #6 Skrevet 12. april 2023 Krakilsk skrev (20 minutter siden): Men hva i alle dager skrev du da? Jeg skrev noe som dette: Hei XXX. Hvordan gikk det på xxx idag? 😊 Han hadde en viktig greie han skulle gjøre. Ts Anonymkode: e8815...17b
Svigermor Skrevet 12. april 2023 #7 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skrev noe som dette: Hei XXX. Hvordan gikk det på xxx idag? 😊 Han hadde en viktig greie han skulle gjøre. Ts Anonymkode: e8815...17b Kanskje det ikke gikk så bra på xxx. 2
Sirah Skrevet 12. april 2023 #8 Skrevet 12. april 2023 Det kan faktisk være han har lest meldingen mens han sto oppi noe og kort og greit glemt den vekk etterpå 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #9 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skrev noe som dette: Hei XXX. Hvordan gikk det på xxx idag? 😊 Han hadde en viktig greie han skulle gjøre. Ts Anonymkode: e8815...17b Kanskje feirer med en annen dame.. Anonymkode: a0226...849 2
Anciol Skrevet 12. april 2023 #10 Skrevet 12. april 2023 Mulig mobilen hans har kubbet, eller gått tom for strøm eller så ha noen stjålet den fra han:) Eller så har han jobbet og er dautrett og glemte å svare på meldingen:)!
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #11 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ifølge alle «da er han ikke interessert!!»-trådene, er han da ikke interessert? Jeg mener, hadde han vært interessert, hadde han vel svart?? Anonymkode: e8815...17b Hva slags forhold har dere? Dater dere eller er dere i begynnelsen av et forhold, eller ingen av delene? Anonymkode: b07d5...d6f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #12 Skrevet 12. april 2023 Sirah skrev (5 minutter siden): Det kan faktisk være han har lest meldingen mens han sto oppi noe og kort og greit glemt den vekk etterpå Anciol skrev (1 minutt siden): Mulig mobilen hans har kubbet, eller gått tom for strøm eller så ha noen stjålet den fra han:) Eller så har han jobbet og er dautrett og glemte å svare på meldingen:)! Har dere noen gang glemt å svare på en melding fra noen dere er veldig interessert i? Anonymkode: b07d5...d6f 2 2
Sirah Skrevet 12. april 2023 #13 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har dere noen gang glemt å svare på en melding fra noen dere er veldig interessert i? Anonymkode: b07d5...d6f Jeg jobber ofte kveld og er ofte dausliten når jeg kommer hjem. Da er det å kaste noe mat i trynet og finne senga. Ikke alltid jeg ser på telefon en gang, så ja. Mer enn en gang 😅 3 1
Anciol Skrevet 12. april 2023 #14 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har dere noen gang glemt å svare på en melding fra noen dere er veldig interessert i? Anonymkode: b07d5...d6f Ja, har t.o.m glemt å svare på melding fra min mann, fordi jeg har væt i min egen verden, eller opptatt med noe svært viktig .
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #15 Skrevet 12. april 2023 Sirah skrev (Akkurat nå): Jeg jobber ofte kveld og er ofte dausliten når jeg kommer hjem. Da er det å kaste noe mat i trynet og finne senga. Ikke alltid jeg ser på telefon en gang, så ja. Mer enn en gang 😅 Men da regner jeg med at du svarer innen rimelig tid dagen etter? De fleste ser på tlf oftere enn det. En mye bedre årsak i dette tilfellet ville være om tlf var ødelagt eller lignende. Anonymkode: b07d5...d6f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #16 Skrevet 12. april 2023 Anciol skrev (2 minutter siden): Ja, har t.o.m glemt å svare på melding fra min mann, fordi jeg har væt i min egen verden, eller opptatt med noe svært viktig . Litt derfor jeg spurte ts hva slags forhold de har. Stor forskjell på om det er din mann og et etablert og trygt forhold, enn i dating og forelskelsesfasen. Anonymkode: b07d5...d6f 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #17 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Litt derfor jeg spurte ts hva slags forhold de har. Stor forskjell på om det er din mann og et etablert og trygt forhold, enn i dating og forelskelsesfasen. Anonymkode: b07d5...d6f Relativt tidlig. Vi har møttes 6-7 ganger. Ikke gjort noe fysisk, bare gått turer og spist. Vi bor 25 mil fra hverandre. Ts Anonymkode: e8815...17b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #18 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Relativt tidlig. Vi har møttes 6-7 ganger. Ikke gjort noe fysisk, bare gått turer og spist. Vi bor 25 mil fra hverandre. Ts Anonymkode: e8815...17b Ok, du får vente og se hva du får til svar. Med mindre det enten har skjedd noe galt med hans tlf eller noe i livet hans ellers, så er ikke noe svar på så lang tid sjelden tegn på interesse. Anonymkode: b07d5...d6f 1
Sirah Skrevet 12. april 2023 #19 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men da regner jeg med at du svarer innen rimelig tid dagen etter? De fleste ser på tlf oftere enn det. En mye bedre årsak i dette tilfellet ville være om tlf var ødelagt eller lignende. Anonymkode: b07d5...d6f Som regel svarer jeg alltid med en gang poenget er bare at man ikke trenger å «male fanden på veggen» pga at mannen ikke har svart en gang. Det kan være en logisk grunn. Jeg ville ventet et døgn til før jeg ble alt for bekymret
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #20 Skrevet 12. april 2023 21 minutter siden, AnonymBruker said: Har dere noen gang glemt å svare på en melding fra noen dere er veldig interessert i? Anonymkode: b07d5...d6f Ja, faktisk. Anonymkode: f9a79...448
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå