Sommerfugl83 Skrevet 12. april 2023 #1 Del Skrevet 12. april 2023 Lurer på disse smileyene på Snapchat som sier noe om hvem man sender mest snap med. Blir nysgjerrig da jeg har en med solbriller og smileansikt. Kan ikke forstå hvordan det går an, da et google-søk sier meg at det betyr at vi har en felles "bestevenn". Hvordan kan det la seg gjøre? Måtte ikke to av mine "bestevenner" hatt solbrille-smiley i tillegg i så fall? Har det noe å si om man sender snap-bilde eller snap-melding? Jeg er ingen aktiv bruker av snap så min liste over "bestevenner" endrer seg egentlig veldig ofte. Har 2-3 som er faste, mens resten endrer seg ofte. Har jeg sendt litt frem og tilbake med noen blir vedkommende fort min bestevenn. Føler meg altså såå gammel som må spørre om slikt, men ble virkelig bare veldig nysgjerrig på hvordan dette funker Noen som vil forklare en gammel dame (som føler seg ung) hvordan dette fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 13. april 2023 #2 Del Skrevet 13. april 2023 (endret) Du får svar på hva de smileyene betyr inne på snapchat, du kan nemlig endre på hvilke smiley som skal dukke opp på de forskjellige. Men standard fra snapchat er det slik: Kilde: https://help.snapchat.com/hc/no/articles/7012335460372-What-do-my-Friend-Emojis-mean-on-Snapchat- Endret 13. april 2023 av anon01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 13. april 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 13. april 2023 Takk for svar Jeg vet hva smileyene betyr, men lurte egentlig på hvorfor det i min liste bare var en med solbriller? Men tror jeg har forstått det. En av mine "bestevenner" er ikke bestevenn med meg, men med en av mine andre "bestevenner" ? Kan ikke skjønne at det er på noen annen måte(?) Trodde først at mine "bestevenner" også var gjensidig "bestevenn" med meg . Men da går det jo ikke an at det kun er en annen som har solbriller på. Men det gir mening at mine "bestevenner" ikke nødvendigvis har meg som "bestevenn". Herlighet, alt hva man skal prøve å forstå her i livet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 13. april 2023 #4 Del Skrevet 13. april 2023 1 minutt siden, Sommerfugl83 said: Takk for svar Jeg vet hva smileyene betyr, men lurte egentlig på hvorfor det i min liste bare var en med solbriller? Men tror jeg har forstått det. En av mine "bestevenner" er ikke bestevenn med meg, men med en av mine andre "bestevenner" ? Kan ikke skjønne at det er på noen annen måte(?) Trodde først at mine "bestevenner" også var gjensidig "bestevenn" med meg . Men da går det jo ikke an at det kun er en annen som har solbriller på. Men det gir mening at mine "bestevenner" ikke nødvendigvis har meg som "bestevenn". Herlighet, alt hva man skal prøve å forstå her i livet 😅 Solbrille smileyen betyr at den personen har en felles bestevenn med deg ja. Dine bestevenner har også deg som bestevenn. Hvis ikke er dere ikke "bestevenner" på snapchat. Det er jo ikke slik at alle du har på snapchat også har hverandre på snapchat, så det er helt logisk at man kan ha solbrille smileyen på en i lista, som også har en av dine bestevenner på sin bestevenn liste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 13. april 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 13. april 2023 anon01 skrev (1 time siden): Solbrille smileyen betyr at den personen har en felles bestevenn med deg ja. Dine bestevenner har også deg som bestevenn. Hvis ikke er dere ikke "bestevenner" på snapchat. Det er jo ikke slik at alle du har på snapchat også har hverandre på snapchat, så det er helt logisk at man kan ha solbrille smileyen på en i lista, som også har en av dine bestevenner på sin bestevenn liste. Takk for svar igjen Jeg forstår det fortsatt ikke, men jeg får bare leve med det 😋 Grunnen til at spørsmålet dukket opp var at jeg hadde 6 "bestevenner" hvor fire av disse var familie, og to var venninner (som også kjenner hverandre, og som jeg er 99% sikker på at har hverandre på snap). Men bare den ene av min venninne hadde altså slike solbriller, og det var det jeg ikke forstod. Men dette er heldigvis langt ifra noen krise, skal fint sovne til natten uansett 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå