Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kattepine
Skrevet

Sliter med å bestemme meg :tristbla:

Ble nylig sammen med ei jente. Vi har hatt det sånt on/off i snart 1,5 år (mest off). Dette mest pga hennes vinglinger. (Ja da, hun har prøvd så godt hun kunne å få meg ut av systemet mange ganger). Dette førte til at jeg backet ut, var mentalt utslitt av all grublinga. Men så kom hun og tryglet vel og lenge om en siste sjanse. Nå har vi gått til det skrittet å prøve dette fullt ut.

Alt er bra og kos, inntil en skjær i sjøen dukket opp. Under samtale kom det, litt tilfeldig(?), frem at hun hadde en annen under de siste 8 mnd før vi ble sammen. Etter hardt press innrømmet hun at hun hadde sterke følelser for ham, men valgte å satse på meg til slutt.

Hun elsker meg nå (kall meg gjerne naiv og idiot!), men jeg sliter med å ha helt tillitt til henne. Klarer ikke å slå fra meg tanken på at hun hele tiden drev katt-og-mus leken med meg før hun bestemte seg...

Huff, vet ikke hva som er best å gjøre nå. Er glad i jenta, men.... :tristbla::murvegg:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike ting er alltid vanskelige, og man vil antakeligvis få mange forskjellige forvirrende svar.

Tillit er en av grunnsteinene i et forhold, er tilliten fraværende vil forholdet aldri kunne fungere. Og du sier selv at du sliter med å ha helt tillit til denne jenta, hvilket jeg forstår utmerket godt utifra det du skriver.

Å være i et forhold er ikke bare snakk om å være glad i en person, det må være gjensidig og som sagt; tillit til partneren.

En annen ting du kan tenke på er hvor mye glede gir forholdet deg i forhold til sorger? Forhold er jo absolutt ikke en dans på roser hele veien heller, men jeg mener at det positive i det minste skal overtynge det negative.

Enig?

Lykke til!

Gjest Kattepine
Skrevet

Huff, kl er 07.25 og jeg har ennå ikke fått sovet :forvirret:

Takk for velvalgte ord, Tinken. :)

Skal tyhhe på dem..

Skrevet
Huff, kl er 07.25 og jeg har ennå ikke fått sovet :forvirret:

Takk for velvalgte ord, Tinken. :)

Skal tyhhe på dem..

TYGGE, heter det visst :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...