Gå til innhold

Øyesmerter pga nakken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med nakkevondt daglig. Kjennes ut som et par av senene bak i der er 40 cm i omkrets. I det siste har jeg fått intense smerter i øya også. Kan det ha en kobling? Kan noen relatere til dette?

Jeg skal forøvrig til kiropraktor i morgen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan ha sammenheng i følge en øyelege jeg har vært i kontakt med.

Anonymkode: 63b33...859

Skrevet

Syns at du skal gå til fysioterapeut jeg, som kan gi deg mer langsiktige strategier for bedring enn den akutthjelpen en kiropraktor gir. Gå i morgen altså, men du vil trenge mer oppfølging etterpå.
Jeg har nakkeskader, og når jeg er dårlig så får jeg synsflimmer og kvalme. Synsnerven sitter i bakhodet, så det er ikke egentlig ulogisk. Har fått mye treningshjelp av fysioterapeut.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om nakke kan gi dårlig syn av og til? Som kommer og går?? 

Anonymkode: 76003...89a

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Du burde gå til legen å få sjekket om du ikke har gjort det allerede. Jeg gikk med den type nakkevondt i tre år, som gikk til øynene etterhvert. Tok smertestillende så det sang etter, brukte altfor mye penger på fysikalsk behabdling uten at noe hjalp. Når jeg endelig gadd å dra til legen så konkluderte hun med at det var migrene, ikke nakkevondt🙃🙃 nå har jeg medisiner som funker og lever normalt igjen.

sier ikke at det er det som gjelder for deg altså, men det var et såpass stort wtf-moment for meg, så måtte bare dele

Anonymkode: 07785...813

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...