Gå til innhold

11-årsdag med filmkveld - tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 11 år gamle datter skal invitere alle jentene i klassen til filmbursdag hjemme. Jeg lurer på tips til hvordan "bygge opp" festen....

Festen skal vare i 3 timer, og de skal se en film som varer i 1 time og 37 minutter.

Pizza, kake, popcorn og litt godteri til filmen....

Tenkte litt på at de sitter til bords kort tid etter at festen begynner, og spiser pizza. Så var det dette med kake. Skal de få det rett etterpå? Og så avslutte med film? Eller er de så mette da, at de ikke orker popcorn? Bør vi ta kaken etter filmen? 

Jeg blir tullete i hodet av dette, som sikkert er alt for mye overtenking! Men vil gjerne høre om folks erfaringer og tanker rundt dette :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville tatt pizza, film m/popcorn, avslutte med kake 

Anonymkode: 7cadb...130

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg hadde droppet kake helt, det blir for mye mat rett og slett. Evt bare lagd muffins som en del av godteriet til filmen.

Anonymkode: 92e5d...5fe

• Liker 1
Skrevet

Når vi har hatt filmbursdag har vi bare droppet kake. De spiser mat først, så får de popcorn og godtepose til filmen. Hvis du skal ha kake bør det være ganske rett etter pizza. Jeg ville ikke vært så bekymret for om de orker noe til filmen. Popcorn er jo omtrent bare luft og om de ikke har spist opp godteriet sitt kan de få det med seg hjem. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva med kake, blåse bursdagslys og åpne gaver med en gang de kommer? Men da bare en liten kake/muffins så det maks blir et lite stykke på hver.

Så servere pizza og brus til filmen. Og litt godteri.

Blir de sittende og skravle litt etterpå kan du fylle på med popcorn/salt snacks som de kan styre selv uten at det trengs voksne til å servere.

Anonymkode: c8ea5...0ec

Skrevet

Ville servert pizza, deretter film med popcorn, godteri, og evt muffins. Kan fint sløyfe muffins/kake heilt, då det blir mykje søtt.

AnonymBruker
Skrevet

Sløyfe kake i bursdag? Er dere helt tullerusk? 😅 Kake må man ha i bursdag. Og spesielt når den varer i 3 timer! 

Anonymkode: 7cadb...130

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men, gjør det noe om de ikke spiser så mye popcorn da? Det viktigste er at de har tilbudet.

Anonymkode: 34383...ece

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...