AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Skrevet 12. april 2023 Hei! Er 7+1 nå. Jeg har hatt 2 blødninger nå. Først en dag der det var litt lyserosa i trusa og lyserosa på papiret en to tre tørk. Så var det ikke noe mer før en uke senere. Da var det både friskt blod og brunlig utflod dom varte så smått hele dagen. Ikke mye, men papiret var brunt/rødt når jeg tørket meg. Ingen/lite smerter. Dagen etter var det ingen antydning til blod. I dag blør det ikke, men har smerter som om jeg skulle fått mensen, men liksom ikke helt det heller. Har følt at noe er rart helt fra start. Da jeg testet om jeg var gravid, var det flere tester som ble svake/negative og så positive når jeg testet senere på dagen igjen. Jeg testet svært tidlig. Men etter 14 dpo så har testene vært sterke og jeg fikk 3+ på digital den tiden man normalt kunne forvente en 3+. Hcg var 123 14 dpo. Fikk beskjed om at det var normalt og ingen grunn for å ta en ny for å se stigning. Om en uke har jeg planlagt ultralyd på grunn av IVF forsøk. Er symptomene sannsynlig med exu, burde jeg ringe lege nå og få framskyndet en ultralyd eller bare venter jeg? Anonymkode: 87085...8e7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #2 Skrevet 12. april 2023 Selv tenker jeg å vente, men blir så usikker. Anonymkode: 87085...8e7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #3 Skrevet 12. april 2023 Tror du skal slappe av. Ex.u er ikke så vanlig. Du får heller kontakte legevakt hvis det blir veldig vondt Anonymkode: aa840...d45
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #4 Skrevet 12. april 2023 Det er vel mer sannsynlig at det er en SA Anonymkode: 80f74...a63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå