AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #81 Del Skrevet 17. april 2023 kar90 skrev (På 13.4.2023 den 12.26): Biologien bryr seg vel over hodet ikke om utdanningskrav og leiemarked. Biologien bryr seg om hvorvidt man har ressursene til å ta vare på et barn i 20 år. Anonymkode: 4e024...ed5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerd Karin Skrevet 13. juni 2023 #82 Del Skrevet 13. juni 2023 Hvorfor i all verden er det så viktig for damer å få barn? Jeg faller kun for pene og sporty menn som har helt andre fremtidsutsikter enn barn. Har vært singel i 30 år og trives selvsagt med det, men det er fordi jeg aldri finner noen som svarer til mine forventninger eller er bra nok. Finnes det en sporty og pen/kjekk mann i 50 årene der ute som jeg hadde falt for vet man aldri, men for all del ikke barn og barnebarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j.o.lorgen Skrevet 12 timer siden #83 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 12.4.2023 den 13.22): Jeg er ærlig, men finner ingen som vil ha barn. De blir heller skremt bort føler jeg. Finnes det menn som ønsker barn der ute? Anonymkode: dd5ab...ae3 Jeg ønsker barn og er 43 år gammel lege et stykke utenfor Oslo. Det er vanskelig for meg også å finne noen på datingapper eller i det ekte liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå