Gå til innhold

Hvordan kan jeg finne en dugelig mann som ønsker barn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

"Damer bør ikke få barn etter 25" haha du er komisk! Så rart gjennomsnittsalderen er på sånn 32🤣 Hvordan skal en kvinne rekke å få barn innen hun er 25 når det stilles så strenge krav til utdanning, dating og leilighetsmarked? 

Anonymkode: 5700a...bd2

Gjennomsnittet for kvinner er vel 28. 32 er for menn.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
exictence skrev (2 timer siden):

Men har HAN barn fra før?

Vil du absolutt ha dine egne barn, eller vil du også ha en mann med barn fra før?

Han kan ha barn fra før så lenge det også er plass og kapasitet til de vi får sammen.

Anonymkode: dd5ab...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil ha barn. Og har visst det i minst 10 år. Men hver gang jeg har vært åpen om det. Så har min opplevelse vært at det har vært negativt. Mtp egen alder skulle jeg egentlig gjerne hatt en bleiebaby å stelle nå. Og vært i gang med prøving for nr 2.

Vurder helt ærlig surrugati om det ikke skjer noe i løpet av de neste fem årene.

M35

Anonymkode: 0e73b...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Du må komme deg ut av drømmeverden, og fall ned på jorda. Svært få vil ha 3-4 barn. Og det gjelder begge kjønn. De fleste har nok med 1-2 barn. Barna skal ikke bare fødes, men også oppdras som enkelt individer.

Å fortelle at man ønsker seg 3-4 barn, er oppskriften på å skremme bort menn.

Anonymkode: 32a79...e27

Jeg hadde ønsket meg 3 barn om ting ikke var så dyrt. Man må dessverre være millionær alene for å klare dette i dag.

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

En oppegående, normal mann med normale verdier, gode intensjoner, normal hygiene, bra personlighet.

Anonymkode: a134c...59c

Så lenge man ikke har krav om at han er 185 cm+, tjener så og så mye, har hår, store muskler, har båt, hytte osv, så bør det vel finnes mange av dem der ute.

Hvis ønsket om barn og gode verdier er det aller viktigste, mener jeg. Husk at det er mindre sannylighet for at kjekkasene vil etablere seg, siden de har mange muligheter generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om de blir skremt er det kanskje heller det at du ønsker deg 3-4 unger. Én unge vil koste ca 1 million frem til 18 år. Du har veldig god råd siden du vil ha så mange? 

Anonymkode: 519a5...7a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.4.2023 den 13.34):

Jeg hadde akkurat de samme erfaringene som deg. Ingen menn vil ha barn (men alle vil ha en søt, familieorientert jente allikevel..?)
endte opp med at jeg ble værende alt for lenge i et forhold selv om jeg viste han ikke egentlig ønsket seg barn. Levde vel bare i håpet. Heldigvis gjorde jeg det slutt. For bare 3 mnd etter bruddet dukket drømmemannen opp! Og han VIL ha barn. Han er kjekk, høyt utdannet, familieorientert, snill og god og helt perfekt. Bedre enn alle andre menn jeg har datet.
Var litt bekymra for at jeg aldri kom til å bli mor. Jeg møtte han da jeg var 35. Trodde det var for sent for meg. Men så ordnet det seg allikevel og vi planlegger å starte prøvingen til neste år. Vi ønsker oss to barn.

Så ikke gi opp håpet. De finnes! Bare for guds skyld ikke ta til takke med noen bare fordi du mister motet.
Det er noen der ute som venter på akkurat deg. :)

Anonymkode: 459a8...f38

Dette er min historie også og nå venter vi tvillinger 😊

Anonymkode: 2e8c6...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.4.2023 den 13.12):

Jeg har nettopp fylt 30 og dater en på 37. Etter at jeg begynte å ta opp diskusjonen om barn så har han vært veldig rar og fraværende, og uttalte at han ikke vet om han vil ha barn, og at jeg heller bør finne noen som vi ha det nå enn å vente på ham. Han vil heller satse på hobbyene sine. Jeg mistenker egentlig at han kommer til å dumpe meg snart. Han har i hvert fall trukket seg litt unna. Selv er jeg såret og føler meg «valgt bort». 

Så nå sitter jeg om mentalt forbereder meg på å havne ute på jaktmarkene igjen. Nå som 30-åring. 

Sånn liv og jobb-messig så hadde det passet meg bra å starte familie nå. Vil gjerne ha 3-4 barn. Kommer fra et likestilt hjem og har en godt betalt jobb. 

De fleste jeg treffer eller som har bedt meg ut de siste årene har alle sagt det samme. Enten så har de barn og ønsker ikke fler. Elles så vil de ikke ha, eller vil ha max 1. 

Jeg vil ha en likeverdig partner som ønsker det samme som meg. 

Finnes det? Eller vil ikke menn ha barn lenger? Hvor kan jeg lete?

Jo, jeg er mann i 30 årene og jeg ønsker barn. Men jeg finner ingen fordi det er vanskelig å møte damer når man ikke har stort sosialt nettverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Møtte en fyr på 40 som hadde vært ungkar hele livet. Det var så synd på han fordi han hadde vært ungkar og ensom og ingen ville han han. Jeg ville ha han og stifte familie. Men han ville ikke ha unger...

Møtte også en annen på 39 år. brukte bare tiden på hobbyen sin. veldig egoistisk. 

flere menn over 50 her som drar til thailand og får taikone og blir fedre når de er 52..... 

Anonymkode: 91b68...922

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde ikke blitt skremt viss en dame sa hun ønsket seg 3-4 barn mens vi datet. Kunne faktisk tenke meg det å. Er 33 år og barnløs, hun jeg dater nå sa faktisk at hun kunne tenke seg 3-4 barn. Så lenge jeg er sikker på vi passer sammen og vi skaffer hus før vi begynner å prøve så vil 3-4 barn kunne gå bra.

Anonymkode: 87f6b...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymVestlending

Jeg kan også tenke meg barn og er en mann på 30, men jeg vil helst date i typ 5 år før vi får unger. Orker ikke få unger og så finne ut at dama er crazy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/14/2023 at 7:17 AM, AnonymVestlending said:

Jeg kan også tenke meg barn og er en mann på 30, men jeg vil helst date i typ 5 år før vi får unger. Orker ikke få unger og så finne ut at dama er crazy.

Skjønner den. Hva er en crazy dame for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er da ingen ordentlige menn som vil vurdere deg før du har kvittet deg med daukjøttet. 

Så lager du deg en fin liten datingsside, og sier at du drømmer om mange barn og en flott familie. 

Anonymkode: 98378...dbb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymVestlending skrev (På 14.4.2023 den 7.17):

Du finner ikke ut om dama er crazy før det har gått 5 år? 

De fleste greier å finne det ut en del tidligere. Jeg vet ikke om det sier mer om deg.. 

Men uansett TS; det finnes faktisk ordentlige menn der ute som ønsker seg en familie. Sats på å treff en positiv og ok fyr som vil det samme som deg. Bli kvitt mannen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ønsker 3-4 barn,  er du klar over hvor mye jobb det er? Ikke sikkert du får lyst på flere etter en fødsel.  Du får lage en profil på datingside og skrive hva du ønsker. Vær ærlig men vær forberedt at ikke sikkert mange tar kontakt,  3 - 4 barn er litt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ønsker 4 barn bør du samtidig være åpen for at hjemmet blir din karriere. Da tror jeg dette ordner seg relativt greit for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min erfaring er at menn som har et oppriktig brennende ønske om barn er noen særinger.

Anonymkode: f590f...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
On 4/15/2023 at 3:30 PM, Btw said:

Skjønner den. Hva er en crazy dame for deg?

Vanskelig å definere. Kan være så mangt. Ustabil er vel det verste, dvs i overkant emosjonell for bagateller som oppstår i løpet av livet.

On 4/15/2023 at 3:36 PM, AnonymBruker said:

Du finner ikke ut om dama er crazy før det har gått 5 år? 

De fleste greier å finne det ut en del tidligere. Jeg vet ikke om det sier mer om deg.. 

Men uansett TS; det finnes faktisk ordentlige menn der ute som ønsker seg en familie. Sats på å treff en positiv og ok fyr som vil det samme som deg. Bli kvitt mannen. 

Tja, etter 2-3 år kan man gjette at dama ikke er crazy med 80% sannsynlighet, etter 5 år kanskje 90%... All statistikk sier at damer er de som forlater forhold langt oftest så jeg orker ikke ende opp med ei som stikker av vilkårlige grunner. Har opplevd det flere ganger. Etter 5+ år får jeg vel tro at hun ikke er umoden og stikker pga bagateller (i mine øyne).

Anonymkode: 8fe44...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Vanskelig å definere. Kan være så mangt. Ustabil er vel det verste, dvs i overkant emosjonell for bagateller som oppstår i løpet av livet.

Tja, etter 2-3 år kan man gjette at dama ikke er crazy med 80% sannsynlighet, etter 5 år kanskje 90%... All statistikk sier at damer er de som forlater forhold langt oftest så jeg orker ikke ende opp med ei som stikker av vilkårlige grunner. Har opplevd det flere ganger. Etter 5+ år får jeg vel tro at hun ikke er umoden og stikker pga bagateller (i mine øyne).

Anonymkode: 8fe44...aaf

Emosjonelt stabilt er utrolig viktig ja. 

Har sett et par tråder her inne hvor damer oppgir mange grunner hvorfor de gikk. Her kommenterer ikke mennene. Hadde vært interessant å se menn kommentere slik at deres perspektiv blir opplyst.  F.eks hvis mannen ikke hjelper med hjem og barn - dette muligens en bagatell? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.4.2023 den 16.12):

Godt mulig, men er de uten etterkommere som er dummest. Det er Fatima med 10 unger som eier fremtiden. Slik fungerer evolusjon. 

Fremtidsutsiktene er uansett bedre nå enn de har vært gjennom mesteparten av menneskers historie. 3-4 barn skal gå helt fint så lenge man er 2 om det. 

Det er ikke det forskning antyder. Nå er det vanskelig å måle intelligens eksakt, siden det er en abstrakt størrelse, men hvis vi skal holde oss til IQ, så er tendensen at det er de med lavest iq som får flest barn. Slik har det vært i mange år. Tenåringsmødre og tenåringssfedre er klassiske eksempler, som makser ut sitt potensiale tidlig, og ser ingen grunn til å dykke ned i mental stimuli, her i form av f.eks utdanning eller reise, går heller rett på samlivsdelen, finner en eller annen mann (eller kvinne, hvis man er heterofil mann) og starter opp tidlig. De intelligente velger nesten alltid andre veier. En intelligent hjerne er sulten på intellektuelt stoff, og trenger stimulanse. Tidlig familieliv setter en stopper for denne tørsten etter stadig nye erfaringer og ny kunnskap.

Sosiale faktorer trumfer ellers ganske greit intelligens i et forplantningsperspektiv. Mange høyt intelligente er også innadvendte, og styrer ofte unna sosiale situasjoner, som følgelig reduserer sjansene for å finne en partner man blir sammen med, og så stifter familie med. Intelligens har egentlig lite med forplantningsfaktorer å gjøre, aksen ekstrovert/introvert veier langt tyngre. De virkelig intelligente neglisjerer primalbehovene.

Anonymkode: 19dbb...a42

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.4.2023 den 12.52):

Men skal jeg heller sjule at det er drømmen?

Bør vel vise et regnestykke om hvordan du har tenkt å fø på 4 barn. 

Anonymkode: 4e024...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...