AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #41 Del Skrevet 12. april 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Finnes det menn som ønsker barn der ute? Anonymkode: dd5ab...ae3 Nei, ingen. Det lover jo knallgodt for menneskeheten, eller hva? 🤷♂️ Anonymkode: 8989c...6c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 12. april 2023 #42 Del Skrevet 12. april 2023 Andro skrev (3 minutter siden): For en sexistisk og tåpelig kommentar. Få kvinner i Norge får barn før tretti. Det er snittalder for førstegangsfødende. Vi må ha utdanning og bolig først, og er fruktbare og spreke lenge. Lever lenge gjør vi også. Ja, men så bra at dere lever lenger da. Da er det jo bare å utsette det å få barn til pensjonisttilværelsen, så spreke som dere er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #43 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Flertallet ønsker og får barn, så de er overalt Anonymkode: 6a024...021 Dette tenker jeg også. Alle de kjekke , oppegående mennene jeg har matchet med på datingapper har ønsket barn. Det gjør dessverre ikke jeg. En dugelig mann som ikke ønsker barn er vanskeligere å finne i mine øyne. De fleste jeg finner på tinder er av typen "420-friendly eventyrer som elsker å reise verden rundt og surfe i sola 24/7". Anonymkode: a134c...59c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #44 Del Skrevet 12. april 2023 kar90 skrev (46 minutter siden): Nei, men du vil oftere finne menn som vil ha barn med en 30 år gammel kvinne på den lavere delen av IQ-kurven. En ting er framtidsutsiktene til dagens barn, det andre er de økte kostnadene og den høye alderen til dama. Ikke minst mannens alder selv, som i dette tilfelle bør være 35+ Damer bør ikke få barn etter 25. 30 år er gjennomsnittsalder for førstegangsfødende. Det er ingen høy alder. Anonymkode: 8c00b...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #45 Del Skrevet 12. april 2023 Kanskje noe av problemet ditt med å finne denne mannen som ønsker 3-4 barn, nettopp er at du kommuniserer det så klart til ham. En ting er at det kanskje ikke er så mange som ønsker seg så mange barn, en annen ting er at du som barnløs 30-åring, muligens fremstår ganske naiv og uvitende om hvor hardt det kan være å oppdra 4 unger. Hva med å mykne opp litt ved å heller kommunisere til potensielle fremtidige partnere at du alltid har sett for deg en stor familie med mange barn, men at du får vel se det an ut ifra hvordan det blir å håndtere hverdagslivet med 1 barn først? Anonymkode: c3507...1c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #46 Del Skrevet 12. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Personlig har jeg så å si gitt opp å finne en bra mann i byen, man nå nok ut på landet for å finne en med gode familiære verdier og tak i seg. Anonymkode: 7b460...157 Jo da, det er nok garantert "alle andre" som er problemet. 👍 Anonymkode: 8989c...6c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #47 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dette tenker jeg også. Alle de kjekke , oppegående mennene jeg har matchet med på datingapper har ønsket barn. Det gjør dessverre ikke jeg. En dugelig mann som ikke ønsker barn er vanskeligere å finne i mine øyne. De fleste jeg finner på tinder er av typen "420-friendly eventyrer som elsker å reise verden rundt og surfe i sola 24/7". Anonymkode: a134c...59c Ønsker ikke barn selv, så kjenner meg igjen, endte med jeg gikk opp i alder for å finne en dame som var sikker på hun ikke ville ha barn, de yngre ombestemmer seg fort 😅 Anonymkode: 6a024...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #48 Del Skrevet 12. april 2023 kar90 skrev (1 time siden): Du finner de oftest på den lavere delen av IQ-skalaen, men det er vel neppe bra nok for deg? Mitt tips! Finn deg en fastlege! De ser ut til å like mange barn, er min erfaring! Anonymkode: 8b4f9...979 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #49 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men skal jeg heller sjule at det er drømmen? Anonymkode: dd5ab...ae3 Du må komme deg ut av drømmeverden, og fall ned på jorda. Svært få vil ha 3-4 barn. Og det gjelder begge kjønn. De fleste har nok med 1-2 barn. Barna skal ikke bare fødes, men også oppdras som enkelt individer. Å fortelle at man ønsker seg 3-4 barn, er oppskriften på å skremme bort menn. Anonymkode: 32a79...e27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 12. april 2023 #50 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Du må komme deg ut av drømmeverden, og fall ned på jorda. Svært få vil ha 3-4 barn. Og det gjelder begge kjønn. De fleste har nok med 1-2 barn. Barna skal ikke bare fødes, men også oppdras som enkelt individer. Å fortelle at man ønsker seg 3-4 barn, er oppskriften på å skremme bort menn. Anonymkode: 32a79...e27 Helt enig! Man må aldri skjule at man ønsker en familie, det er aldri noen suksess. Sette et antall er noe helt annet. For det vet man bare ikke noe om selv før man har gått inn i prosessen med det første barnet. Dette tar for et år, så kan man ta det derfra om man føler seg kapabel til å ta på seg ansvaret for nr.2 og 3 og til slutt 4 eller hva tallet skulle bli For her er det litt av en logistikk som skal gå opp. Det er ressurser til å kunne fø og oppdra xx antall barn. Det krever to tiår med full dedikasjon om oppgaven fra begge to 100% av tiden. Fra småbarnsalder med våkenetter, økonomi, hus, bil og alt som hører til et slikt liv samtidig som begge to skal stå i fullt arbeid store deler av denne perioden for i det hele tatt kunne la en slik "drøm" kunne gå i oppfyllelse. En mann kan kunne ønske barn, kanskje flere. Men kan fort ombestemme seg etter nummer 1 om ikke "forventningene" til partner som ressurs oppfyller de forutsetningene som skal til får å få enda flere barn. Det er jo ikke slik at om en mann ønsker barn, så skal han fra dag 1 kunne stå ved et løfte om at han skal sette 4 stykker av de til verden uansett fordi dette ble man "enig om" når man datet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #51 Del Skrevet 12. april 2023 Jeg har en lillebror på 36 som drømmer om kone og barn. Han har SÅ lyst til å bli pappa. Dessverre har han ikke funnet den rette, selvom han stadig dater noen. Vet ikke om det er han som ikke liker damene nok, eller om det er damene som ikke liker han nok til at det blir noe mer. Men han har i hvert fall lyst på barn, så klart det finnes menn på den alderen som ønsker seg familie. Tror det hadde holdt med 2 eller 3 for ham, da. Anonymkode: 25568...466 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 12. april 2023 #52 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er ærlig, men finner ingen som vil ha barn. De blir heller skremt bort føler jeg. Finnes det menn som ønsker barn der ute? Anonymkode: dd5ab...ae3 Ja, men ingen vil ha oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 12. april 2023 #53 Del Skrevet 12. april 2023 Jo det finnes menn som vil ha barn, har selv ønske om å skulle bli far en dag om jeg traff den rette, men å legge opp til minimum 3-4 barn så vil jeg si at du kanskje bør starte med et barn først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #54 Del Skrevet 12. april 2023 Du er 30 nå så minimum til du er 55-60 ønsker du at primærinnholdet i livet skal være barn (om du begynner akkurat nå). Akkurat det tror jeg er litt vanskelig å finne en partner som også ønsker. 2 unger derimot så får en jo ett liv utenom barna også men med 4 så blir det fort kun logistikk. Så lenge du ikke tenker å være hjemme på heltid da og passe på logistikken på den måten. /M42 med 2 barn og synes det er nok. Anonymkode: 02a49...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #55 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er 30 nå så minimum til du er 55-60 ønsker du at primærinnholdet i livet skal være barn (om du begynner akkurat nå). Akkurat det tror jeg er litt vanskelig å finne en partner som også ønsker. 2 unger derimot så får en jo ett liv utenom barna også men med 4 så blir det fort kun logistikk. Så lenge du ikke tenker å være hjemme på heltid da og passe på logistikken på den måten. /M42 med 2 barn og synes det er nok. Anonymkode: 02a49...2ae Jeg kan godt gå ned i stilling for å få det til å gå opp, men da må jo faren ha lønn som veier opp for det som familien taper økonomisk. Anonymkode: dd5ab...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 12. april 2023 #56 Del Skrevet 12. april 2023 Hva er en dugelig mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #57 Del Skrevet 12. april 2023 Pappadrømmen skrev (16 minutter siden): Hva er en dugelig mann? En oppegående, normal mann med normale verdier, gode intensjoner, normal hygiene, bra personlighet. Anonymkode: a134c...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #58 Del Skrevet 13. april 2023 kar90 skrev (19 timer siden): Nei, men du vil oftere finne menn som vil ha barn med en 30 år gammel kvinne på den lavere delen av IQ-kurven. En ting er framtidsutsiktene til dagens barn, det andre er de økte kostnadene og den høye alderen til dama. Ikke minst mannens alder selv, som i dette tilfelle bør være 35+ Damer bør ikke få barn etter 25. "Damer bør ikke få barn etter 25" haha du er komisk! Så rart gjennomsnittsalderen er på sånn 32🤣 Hvordan skal en kvinne rekke å få barn innen hun er 25 når det stilles så strenge krav til utdanning, dating og leilighetsmarked? Anonymkode: 5700a...bd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 13. april 2023 #59 Del Skrevet 13. april 2023 Men har HAN barn fra før? Vil du absolutt ha dine egne barn, eller vil du også ha en mann med barn fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 13. april 2023 #60 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): "Damer bør ikke få barn etter 25" haha du er komisk! Så rart gjennomsnittsalderen er på sånn 32🤣 Hvordan skal en kvinne rekke å få barn innen hun er 25 når det stilles så strenge krav til utdanning, dating og leilighetsmarked? Anonymkode: 5700a...bd2 Biologien bryr seg vel over hodet ikke om utdanningskrav og leiemarked. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå