Jeg-er-anonym Skrevet 12. april 2023 #21 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har nettopp fylt 30 og dater en på 37. Etter at jeg begynte å ta opp diskusjonen om barn så har han vært veldig rar og fraværende, og uttalte at han ikke vet om han vil ha barn, og at jeg heller bør finne noen som vi ha det nå enn å vente på ham. Han vil heller satse på hobbyene sine. Jeg mistenker egentlig at han kommer til å dumpe meg snart. Han har i hvert fall trukket seg litt unna. Selv er jeg såret og føler meg «valgt bort». Så nå sitter jeg om mentalt forbereder meg på å havne ute på jaktmarkene igjen. Nå som 30-åring. Sånn liv og jobb-messig så hadde det passet meg bra å starte familie nå. Vil gjerne ha 3-4 barn. Kommer fra et likestilt hjem og har en godt betalt jobb. De fleste jeg treffer eller som har bedt meg ut de siste årene har alle sagt det samme. Enten så har de barn og ønsker ikke fler. Elles så vil de ikke ha, eller vil ha max 1. Jeg vil ha en likeverdig partner som ønsker det samme som meg. Finnes det? Eller vil ikke menn ha barn lenger? Hvor kan jeg lete? Anonymkode: dd5ab...ae3 Jeg selv er mann som ønsker en dame som vil ha barn. Men har ikke lyst til å bli sammen KUN for å få barn noe jeg antar de mennene du er med er redd for. Selv er jeg 24 så er ikke en hastesak heller for meg å få barn så hadde jeg blitt sammen med noen hadde jeg gjerne ventet 2-5 år med barn. Ikke fordi jeg ikke vil prioritere familie, men heller fordi jeg har lyst til å bruke tid med min partner først og fremst og bli ordentlig kjent og glad i vedkommende uten barn som distraksjon hvis du skjønner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #22 Del Skrevet 12. april 2023 Han har dumpet deg allerede. Han har bedt deg dumpe han, men bruker deg for sex så lenge du er dum nok. Hør på hva han sier, dump han og finn deg en som vil det samme som deg Personlig har jeg så å si gitt opp å finne en bra mann i byen, man nå nok ut på landet for å finne en med gode familiære verdier og tak i seg. Anonymkode: 7b460...157 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #23 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vil ha en likeverdig partner som ønsker det samme som meg. Finnes det? Eller vil ikke menn ha barn lenger? Hvor kan jeg lete? Anonymkode: dd5ab...ae3 Det er veldig vanskelig. Den typen mann er sjelden vare. De finnes, jeg har opplevd totalt fire av de i løpet av mine 42 år her. Kanskje jeg kjenner flere, men jeg har ikke sett i en familiesetting. Anonymkode: 0909c...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #24 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han har dumpet deg allerede. Han har bedt deg dumpe han, men bruker deg for sex så lenge du er dum nok. Hør på hva han sier, dump han og finn deg en som vil det samme som deg Anonymkode: 7b460...157 Det er jo dette jeg er så innmari redd for. Men de sier jo at man må følge magefølelsen. Da er det vel bare å komme seg ut, kanskje… Om jeg så hadde vært villig til å legge drømmen om barn på hylla for ham, så ville det ikke hjulpet når han tar så lett på forholdet med meg 😢 Anonymkode: dd5ab...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #25 Del Skrevet 12. april 2023 Jeg er en singel mor på 32 som har et barn i skolealder fra tidligere forhold og som ønsker 1-2 barn til. Tiltrekker meg stort sett menn som ønsker barn, noen ønsker det såpass raskt at jeg har fått panikk og backet unna. Ellers har de vært kjekke, snille og oppegående menn. Har kun datet to som aldri ville ha barn eller andre varige forpliktelser, ingen av de har vært i forhold før og har unnvikende tilknytning. Kan det være du tiltrekkes av menn med denne tilknytningsstilen? Foreslår at du slutter å treffe denne mannen så du er emosjonelt åpen for å treffe en som ønsker barn Anonymkode: b7196...21f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 12. april 2023 #26 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er ærlig, men finner ingen som vil ha barn. De blir heller skremt bort føler jeg. Finnes det menn som ønsker barn der ute? Anonymkode: dd5ab...ae3 Du finner de oftest på den lavere delen av IQ-skalaen, men det er vel neppe bra nok for deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #27 Del Skrevet 12. april 2023 kar90 skrev (5 minutter siden): Du finner de oftest på den lavere delen av IQ-skalaen, men det er vel neppe bra nok for deg? Så du mener at alle fedre er dumme? Anonymkode: 8c00b...f54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #28 Del Skrevet 12. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så du mener at alle fedre er dumme? Anonymkode: 8c00b...f54 Den var litt komisk, for man ser i Norge og andre land at de mest velstående og suksessfulle mennene er fedre 😄 Anonymkode: b7196...21f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 12. april 2023 #29 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så du mener at alle fedre er dumme? Anonymkode: 8c00b...f54 Nei, men du vil oftere finne menn som vil ha barn med en 30 år gammel kvinne på den lavere delen av IQ-kurven. En ting er framtidsutsiktene til dagens barn, det andre er de økte kostnadene og den høye alderen til dama. Ikke minst mannens alder selv, som i dette tilfelle bør være 35+ Damer bør ikke få barn etter 25. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #30 Del Skrevet 12. april 2023 kar90 skrev (10 minutter siden): Du finner de oftest på den lavere delen av IQ-skalaen, men det er vel neppe bra nok for deg? Hvis det er sant, så helt ærlig nei. Jeg trenger at vi er to ansvarlige voksne hjemme. Anonymkode: dd5ab...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #31 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har nettopp fylt 30 og dater en på 37. Etter at jeg begynte å ta opp diskusjonen om barn så har han vært veldig rar og fraværende, og uttalte at han ikke vet om han vil ha barn, og at jeg heller bør finne noen som vi ha det nå enn å vente på ham. Han vil heller satse på hobbyene sine. Jeg mistenker egentlig at han kommer til å dumpe meg snart. Han har i hvert fall trukket seg litt unna. Selv er jeg såret og føler meg «valgt bort». Så nå sitter jeg om mentalt forbereder meg på å havne ute på jaktmarkene igjen. Nå som 30-åring. Sånn liv og jobb-messig så hadde det passet meg bra å starte familie nå. Vil gjerne ha 3-4 barn. Kommer fra et likestilt hjem og har en godt betalt jobb. De fleste jeg treffer eller som har bedt meg ut de siste årene har alle sagt det samme. Enten så har de barn og ønsker ikke fler. Elles så vil de ikke ha, eller vil ha max 1. Jeg vil ha en likeverdig partner som ønsker det samme som meg. Finnes det? Eller vil ikke menn ha barn lenger? Hvor kan jeg lete? Anonymkode: dd5ab...ae3 Kanskje du kan melde deg inn i en sånn sørlands-sekt, eller finne deg en muslim? Større sjangs for at gammeldagse, religiøse menn vil ha mange barn… AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er ærlig, men finner ingen som vil ha barn. De blir heller skremt bort føler jeg. Finnes det menn som ønsker barn der ute? Anonymkode: dd5ab...ae3 Det er veldig stor forskjell på å ønske seg barn og å ønske seg en hel flokk. Jeg ønsker meg hund, men ville virkelig ikke hatt 3-4 hunder, liksom 😵💫 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Håper ikke du forteller dem du dater at du ønsker deg 3-4 barn!?😱 Anonymkode: 16fbe...5b9 Det bør hun jo, ikke vits å kaste bort tid om man har totalt forskjellige fremtidsønsker. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så du mener at alle fedre er dumme? Anonymkode: 8c00b...f54 Nei, men firebarnsfedre (og mødre) er litt dumme… Anonymkode: 65981...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #32 Del Skrevet 12. april 2023 kar90 skrev (3 minutter siden): Nei, men du vil oftere finne menn som vil ha barn med en 30 år gammel kvinne på den lavere delen av IQ-kurven. En ting er framtidsutsiktene til dagens barn, det andre er de økte kostnadene og den høye alderen til dama. Ikke minst mannens alder selv, som i dette tilfelle bør være 35+ Damer bør ikke få barn etter 25. 🤣🤣🤣 Anonymkode: 65981...dc8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #33 Del Skrevet 12. april 2023 Flertallet ønsker og får barn, så de er overalt Anonymkode: 6a024...021 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 12. april 2023 #34 Del Skrevet 12. april 2023 kar90 skrev (7 minutter siden): Nei, men du vil oftere finne menn som vil ha barn med en 30 år gammel kvinne på den lavere delen av IQ-kurven. En ting er framtidsutsiktene til dagens barn, det andre er de økte kostnadene og den høye alderen til dama. Ikke minst mannens alder selv, som i dette tilfelle bør være 35+ Damer bør ikke få barn etter 25. Hva som er dumt for deg, trenger ikke være dumt for andre. Har god følelse av at vi ikke har tenkt samme person var en bra fyr 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #35 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, men firebarnsfedre (og mødre) er litt dumme… Anonymkode: 65981...dc8 Godt mulig, men er de uten etterkommere som er dummest. Det er Fatima med 10 unger som eier fremtiden. Slik fungerer evolusjon. Fremtidsutsiktene er uansett bedre nå enn de har vært gjennom mesteparten av menneskers historie. 3-4 barn skal gå helt fint så lenge man er 2 om det. Anonymkode: dd5ab...ae3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #36 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Finnes det? Eller vil ikke menn ha barn lenger? Hvor kan jeg lete? Mener ikke å være frekk altså Men er litt det samme som: Hvor kan jeg finne kvinner som kan føde unger til familien jeg vil ha? Hvor finner jeg de? Man bør ha som mål i mine øyne å finne en partner man vil leve livet sitt sammen med, kjærlighet sammen og skape et liv sammen. Ikke finne noen som kan produsere et barn det kan være en drøm og et mål, men bør ikke være det man leter etter i første omgang. Anonymkode: d5bcd...1f9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #37 Del Skrevet 12. april 2023 Kan si det sånn, har en haug med unger og ikke sammen m barnefar/fedre. Stakk så fort d lot seg gjøre og ordene ble ikke d samme som handlingene viste. Så alenemor tilværelsen ble grusom rett og slett og lovte meg selv å ikke få flere barn... Men så traff jeg mannen med stor M. Som slo meg bøtte ballett tvers om og forelsket ass hell. Dedikert familie mann, så hundre prosent med barn fra før boende hos seg fulltid. Og der, krasjet d litt. Fordi han ønsket flere, jeg ikke. Men samtidig nyforelskelsen tok overhånd og vi var uforsiktige likevel og vips, gravid. Gledet meg absolutt ikke, ville ikke være med på dette, men han ble spinnvill og glad! Angrer på de følelsene der nå. Endte så galt. Men poenget er, de finnes ! Et sted. Jeg bare tok en av disse fra markedet. Så det er håp. Min mann kunne hatt ti barn til, men. To er grensa! Virkelig dedikert familiemann. Følger opp barna, på alle plan, passer på meg som partner, og forguder meg rett og slett og ungene. Så bare gå ut på markedet, vær tilgjengelig, men kritisk. Anonymkode: bafac...921 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #38 Del Skrevet 12. april 2023 Jeg har motsatt problem, jeg er også 30 år og vil ikke ha barn. Jeg kan ikke finne en eneste som ikke allerede har barn, eller som ikke har lyst på dem i fremtiden. Alle menn jeg møter sier liksom at de vil ha en stor familie 😅 Anonymkode: 7253a...86d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 12. april 2023 #39 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Personlig har jeg så å si gitt opp å finne en bra mann i byen, man nå nok ut på landet for å finne en med gode familiære verdier og tak i seg. Dette vil jeg på det sterkeste imøtegå. Hun er neppe ute etter noen som trenger ei som kan melke tretti kyr og gjøre alt husarbeidet mens ungene tyter ut. Verdiene til menn på bygda er ikke noe å stå etter. Stort sett veldig konservative. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 12. april 2023 #40 Del Skrevet 12. april 2023 kar90 skrev (23 minutter siden): Nei, men du vil oftere finne menn som vil ha barn med en 30 år gammel kvinne på den lavere delen av IQ-kurven. En ting er framtidsutsiktene til dagens barn, det andre er de økte kostnadene og den høye alderen til dama. Ikke minst mannens alder selv, som i dette tilfelle bør være 35+ Damer bør ikke få barn etter 25. For en sexistisk og tåpelig kommentar. Få kvinner i Norge får barn før tretti. Det er snittalder for førstegangsfødende. Vi må ha utdanning og bolig først, og er fruktbare og spreke lenge. Lever lenge gjør vi også. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå