AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Del Skrevet 12. april 2023 Jeg har nettopp fylt 30 og dater en på 37. Etter at jeg begynte å ta opp diskusjonen om barn så har han vært veldig rar og fraværende, og uttalte at han ikke vet om han vil ha barn, og at jeg heller bør finne noen som vi ha det nå enn å vente på ham. Han vil heller satse på hobbyene sine. Jeg mistenker egentlig at han kommer til å dumpe meg snart. Han har i hvert fall trukket seg litt unna. Selv er jeg såret og føler meg «valgt bort». Så nå sitter jeg om mentalt forbereder meg på å havne ute på jaktmarkene igjen. Nå som 30-åring. Sånn liv og jobb-messig så hadde det passet meg bra å starte familie nå. Vil gjerne ha 3-4 barn. Kommer fra et likestilt hjem og har en godt betalt jobb. De fleste jeg treffer eller som har bedt meg ut de siste årene har alle sagt det samme. Enten så har de barn og ønsker ikke fler. Elles så vil de ikke ha, eller vil ha max 1. Jeg vil ha en likeverdig partner som ønsker det samme som meg. Finnes det? Eller vil ikke menn ha barn lenger? Hvor kan jeg lete? Anonymkode: dd5ab...ae3 2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest takinova Skrevet 12. april 2023 #2 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har nettopp fylt 30 og dater en på 37. Etter at jeg begynte å ta opp diskusjonen om barn så har han vært veldig rar og fraværende, og uttalte at han ikke vet om han vil ha barn, og at jeg heller bør finne noen som vi ha det nå enn å vente på ham. Han vil heller satse på hobbyene sine. Jeg mistenker egentlig at han kommer til å dumpe meg snart. Han har i hvert fall trukket seg litt unna. Selv er jeg såret og føler meg «valgt bort». Så nå sitter jeg om mentalt forbereder meg på å havne ute på jaktmarkene igjen. Nå som 30-åring. Sånn liv og jobb-messig så hadde det passet meg bra å starte familie nå. Vil gjerne ha 3-4 barn. Kommer fra et likestilt hjem og har en godt betalt jobb. De fleste jeg treffer eller som har bedt meg ut de siste årene har alle sagt det samme. Enten så har de barn og ønsker ikke fler. Elles så vil de ikke ha, eller vil ha max 1. Jeg vil ha en likeverdig partner som ønsker det samme som meg. Finnes det? Eller vil ikke menn ha barn lenger? Hvor kan jeg lete? Anonymkode: dd5ab...ae3 Du er ikke valgt bort. Du er heldig som har en partner som er ærlig med deg. Finn deg en mann som ønsker barn. Vær ærlig om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #3 Del Skrevet 12. april 2023 takinova skrev (Akkurat nå): Du er ikke valgt bort. Du er heldig som har en partner som er ærlig med deg. Finn deg en mann som ønsker barn. Vær ærlig om det. Jeg er ærlig, men finner ingen som vil ha barn. De blir heller skremt bort føler jeg. Finnes det menn som ønsker barn der ute? Anonymkode: dd5ab...ae3 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Btw Skrevet 12. april 2023 #4 Del Skrevet 12. april 2023 (endret) Fortell meg om det🥴 Har selv møtt på mange menn i den alderen der som også ønsker å fokusere på sine hobbyer. At de ikke skjønner den gleden av å kunne dele den hobbyen med den man er mest glad i pluss å kunne videreføre hobbyen. En dag så blir de far for første gang som 45åring og skjønner at det verker i ryggen å spille ball med sin sønn og at de ikke komme til å være der når sønnen sin får sitt første barn. De siste dagene av livet sitter de på gamlehjemmet og har hverken muskler til å stå på ski eller hukommelsen til å kunne spille på gitar og deres lyspunkt vil bli det ene barnet som kommer til å besøke dem et par ganger i måneden om de er heldige. Hobbyer og reiser virker ganske ubetydelig da. Endret 12. april 2023 av Btw 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest takinova Skrevet 12. april 2023 #5 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ærlig, men finner ingen som vil ha barn. De blir heller skremt bort føler jeg. Finnes det menn som ønsker barn der ute? Anonymkode: dd5ab...ae3 Det gjør det jo garantert. Men tror mange kjenner på at alt er så usikkert for tiden at de ikke ønsker å sette barn til verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #6 Del Skrevet 12. april 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg er ærlig, men finner ingen som vil ha barn. De blir heller skremt bort føler jeg. Finnes det menn som ønsker barn der ute? Anonymkode: dd5ab...ae3 Kun menn som ønsker å være barn dessverre Anonymkode: d031a...3ef 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #7 Del Skrevet 12. april 2023 Du vil ha 3-4 barn før du i det hele tatt har erfaring med å få ett? Anonymkode: deb39...ea3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #8 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har nettopp fylt 30 og dater en på 37. Etter at jeg begynte å ta opp diskusjonen om barn så har han vært veldig rar og fraværende, og uttalte at han ikke vet om han vil ha barn, og at jeg heller bør finne noen som vi ha det nå enn å vente på ham. Han vil heller satse på hobbyene sine. Jeg mistenker egentlig at han kommer til å dumpe meg snart. Han har i hvert fall trukket seg litt unna. Selv er jeg såret og føler meg «valgt bort». Så nå sitter jeg om mentalt forbereder meg på å havne ute på jaktmarkene igjen. Nå som 30-åring. Sånn liv og jobb-messig så hadde det passet meg bra å starte familie nå. Vil gjerne ha 3-4 barn. Kommer fra et likestilt hjem og har en godt betalt jobb. De fleste jeg treffer eller som har bedt meg ut de siste årene har alle sagt det samme. Enten så har de barn og ønsker ikke fler. Elles så vil de ikke ha, eller vil ha max 1. Jeg vil ha en likeverdig partner som ønsker det samme som meg. Finnes det? Eller vil ikke menn ha barn lenger? Hvor kan jeg lete? Anonymkode: dd5ab...ae3 Men 3-4 barn ! Løøøøøøøøøppp ! hilsen M42 med 2 barn. Anonymkode: a8274...e87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #9 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du vil ha 3-4 barn før du i det hele tatt har erfaring med å få ett? Anonymkode: deb39...ea3 Altså man må jo starte ett sted. Anonymkode: dd5ab...ae3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #10 Del Skrevet 12. april 2023 Jeg hadde akkurat de samme erfaringene som deg. Ingen menn vil ha barn (men alle vil ha en søt, familieorientert jente allikevel..?) endte opp med at jeg ble værende alt for lenge i et forhold selv om jeg viste han ikke egentlig ønsket seg barn. Levde vel bare i håpet. Heldigvis gjorde jeg det slutt. For bare 3 mnd etter bruddet dukket drømmemannen opp! Og han VIL ha barn. Han er kjekk, høyt utdannet, familieorientert, snill og god og helt perfekt. Bedre enn alle andre menn jeg har datet. Var litt bekymra for at jeg aldri kom til å bli mor. Jeg møtte han da jeg var 35. Trodde det var for sent for meg. Men så ordnet det seg allikevel og vi planlegger å starte prøvingen til neste år. Vi ønsker oss to barn. Så ikke gi opp håpet. De finnes! Bare for guds skyld ikke ta til takke med noen bare fordi du mister motet. Det er noen der ute som venter på akkurat deg. Anonymkode: 459a8...f38 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #11 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde akkurat de samme erfaringene som deg. Ingen menn vil ha barn (men alle vil ha en søt, familieorientert jente allikevel..?) endte opp med at jeg ble værende alt for lenge i et forhold selv om jeg viste han ikke egentlig ønsket seg barn. Levde vel bare i håpet. Heldigvis gjorde jeg det slutt. For bare 3 mnd etter bruddet dukket drømmemannen opp! Og han VIL ha barn. Han er kjekk, høyt utdannet, familieorientert, snill og god og helt perfekt. Bedre enn alle andre menn jeg har datet. Var litt bekymra for at jeg aldri kom til å bli mor. Jeg møtte han da jeg var 35. Trodde det var for sent for meg. Men så ordnet det seg allikevel og vi planlegger å starte prøvingen til neste år. Vi ønsker oss to barn. Så ikke gi opp håpet. De finnes! Bare for guds skyld ikke ta til takke med noen bare fordi du mister motet. Det er noen der ute som venter på akkurat deg. Anonymkode: 459a8...f38 Det var fint sagt! Takk! Anonymkode: dd5ab...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #12 Del Skrevet 12. april 2023 Håper ikke du forteller dem du dater at du ønsker deg 3-4 barn!?😱 Anonymkode: 16fbe...5b9 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #13 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Håper ikke du forteller dem du dater at du ønsker deg 3-4 barn!?😱 Anonymkode: 16fbe...5b9 Men skal jeg heller sjule at det er drømmen? Anonymkode: dd5ab...ae3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #14 Del Skrevet 12. april 2023 41 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har nettopp fylt 30 og dater en på 37. Etter at jeg begynte å ta opp diskusjonen om barn så har han vært veldig rar og fraværende, og uttalte at han ikke vet om han vil ha barn, og at jeg heller bør finne noen som vi ha det nå enn å vente på ham. Han vil heller satse på hobbyene sine. Jeg mistenker egentlig at han kommer til å dumpe meg snart. Han har i hvert fall trukket seg litt unna. Selv er jeg såret og føler meg «valgt bort». Så nå sitter jeg om mentalt forbereder meg på å havne ute på jaktmarkene igjen. Nå som 30-åring. Sånn liv og jobb-messig så hadde det passet meg bra å starte familie nå. Vil gjerne ha 3-4 barn. Kommer fra et likestilt hjem og har en godt betalt jobb. De fleste jeg treffer eller som har bedt meg ut de siste årene har alle sagt det samme. Enten så har de barn og ønsker ikke fler. Elles så vil de ikke ha, eller vil ha max 1. Jeg vil ha en likeverdig partner som ønsker det samme som meg. Finnes det? Eller vil ikke menn ha barn lenger? Hvor kan jeg lete? Anonymkode: dd5ab...ae3 Jeg er 35 år og har hele tiden tenkt at jeg ønsker meg barn, fordi jeg er svært glad i barn. Men etter å ha sett hvordan verden har blitt, hvor mye JEG selv ønsker å bruke tid på egne ting og at jeg ønsker meg en partner som ikke skal ha barn bare fordi jeg ville ha det, så har jeg vært ærlig med meg selv og skjønt at jeg klarer meg egentlig fint uten. En venninne dro til Danmark og brukt sæd donor og fått verdens søteste sønn som jeg låner litt men at du tenker du vil ha 3-4 barn allerede så har du satt listen veldig høyt for et menneske og det er et stort krav i dagens samfunn generelt synes jeg, for å ikke snakke om økonomisk og tidsmessig. Men har flere venninner som har møtt menn på Møteplassen som er veldig snille og mer modne og klar for barn enn de er på Tinder, Happn osv. Så prøv heller der, for du finner det ikke på KG Anonymkode: dd22b...8e9 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #15 Del Skrevet 12. april 2023 24 minutter siden, AnonymBruker said: Det var fint sagt! Takk! Anonymkode: dd5ab...ae3 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er 35 år og har hele tiden tenkt at jeg ønsker meg barn, fordi jeg er svært glad i barn. Men etter å ha sett hvordan verden har blitt, hvor mye JEG selv ønsker å bruke tid på egne ting og at jeg ønsker meg en partner som ikke skal ha barn bare fordi jeg ville ha det, så har jeg vært ærlig med meg selv og skjønt at jeg klarer meg egentlig fint uten. En venninne dro til Danmark og brukt sæd donor og fått verdens søteste sønn som jeg låner litt men at du tenker du vil ha 3-4 barn allerede så har du satt listen veldig høyt for et menneske og det er et stort krav i dagens samfunn generelt synes jeg, for å ikke snakke om økonomisk og tidsmessig. Men har flere venninner som har møtt menn på Møteplassen som er veldig snille og mer modne og klar for barn enn de er på Tinder, Happn osv. Så prøv heller der, for du finner det ikke på KG Anonymkode: dd22b...8e9 35 år?? I dagens samfunn og verden er det ikke for sent, og ganske desperat for å være ærlig Hva skal du gjøre da når du får de ungene og han begynner å kikke på andre damer på Instagram eller ute på byen når du er gravid og ligger der og henger med alla barna ; D;D Anonymkode: dd22b...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #16 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men skal jeg heller sjule at det er drømmen? Anonymkode: dd5ab...ae3 Du trenger absolutt ikke gå i detalj om antall unger, nei. Og for å være ærlig er det lite realistisk med såpass mange når du allerede er passert 30 og fremdeles er singel. Vær glad om du får 1-2 barn! Veldig mange av mennene i passende alder for deg har jo allerede 1-2 unger fra før også. Anonymkode: 16fbe...5b9 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #17 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men skal jeg heller sjule at det er drømmen? Anonymkode: dd5ab...ae3 Du må da få ett før du drømmer om 4. Eller tror du bekkenløsning,fødsel, revning og kolikk er noe folk finner på? Anonymkode: deb39...ea3 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 12. april 2023 #18 Del Skrevet 12. april 2023 Jeg vet ikke hvor man finner menn som vil ha barn, men vil gi deg et råd likevel: Når du finner den mannen som ønsker seg barn, ikke la ditt ønske om barn få deg til å se forbi hvem han er ellers. Du vil ha en mann som vil delta i familielivet, og som fortsatt er en god kjæreste og husfar når ungene er store. Velg din pappakandidat med omhu. Så mange menn det er som surver at ingen vil ha barn med dem så burde det jo finnes en kandidat. På den annen side så kan det jo være en grunn til at ugresset sår igjen urørt i enga... mens resten er konsumert. Tror du gjør lurt i å være raus nedover i alder, og finner en nyutdanna ung mann med framtidsplaner, som vet at det å ta seg av ungene sine går fint sammen med det å bygge seg en plass i arbeidslivet. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #19 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må da få ett før du drømmer om 4. Eller tror du bekkenløsning,fødsel, revning og kolikk er noe folk finner på? Anonymkode: deb39...ea3 Barn er ikke noe som skjer av seg selv. Man må jo planlegge, innrette livet sitt og prøve for å ha sjangs til å få noen i det hele tatt? Anonymkode: dd5ab...ae3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 12. april 2023 #20 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du trenger absolutt ikke gå i detalj om antall unger, nei. Og for å være ærlig er det lite realistisk med såpass mange når du allerede er passert 30 og fremdeles er singel. Vær glad om du får 1-2 barn! Veldig mange av mennene i passende alder for deg har jo allerede 1-2 unger fra før også. Anonymkode: 16fbe...5b9 Tretti er ungt. Snittalderen på førstegangsfødende har bikka tretti, og mange kan fint få barn til de har passert midten av førtiårene. Ei jeg kjenner fikk faktisk fem barn etter at hun fylte førti. Vi er en frisk og sprek befolkning, som har høy alder på overgangsalder (52) og lever lenge. Ikke stress. Jeg syns det er fint at du er oppriktig om at du ønsker deg mange barn med en gang. Hadde jeg vært mann ville jeg ha likt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå