Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #1 Skrevet 2. januar 2006 Jeg er en jente på 19 år som sliter med en alkoholisert far som for over ett år siden var utro mot mamma. Han bedyrer at han ikke har sett henne på over ett år, noe jeg forsåvidt ikke svelger helt men ja.. (jeg stoler ikke på han). Nå har det seg slik at hans kjære venninne ringer hele døgnet til hele familien og på hustelefonen. Personlig finner jeg dette veldig støtende og det rammer med direkte ettersom det ikke er koselig med en som ringer til ubeleilige tider og varierer med å ikke si noe i det hele tatt eller bare vrøvle.. jeg har ikke forstått noe av det hittil. Noen som har noe forslag hva jeg kan gjøre med dette? Jeg tenkte på anmeldelse av krenkelse av privatlivet, eller noe i den duren. da jeg snakket med en politimann istad sa han at for at vedkommende skulle bli møtt med noen sanksjoner var det viktig at det var grovhet inne i bilde. telefonterror er jo ikke direkte grovt, men likevel støtende. Kanskje mer uetisk. Ihvertfall tror jeg ikke det er riktig vei å gå, etter å ha snakketm ed han. Noen som har noen andre alternativer? Jeg blir gal! Jeg bor hjemme og lever midt i en krigssti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå