Gjest gjest1 Skrevet 4. januar 2006 #41 Skrevet 4. januar 2006 Du kan så si, men jeg tror ikke du er invitert ← Hihi.... Syns du er super eg vennen!! Fløten i "Prøverørs-barn" klumpar seg sikkert når den blir blanda med alkohol, og så ser det sikkert ut om ein celle-klump eller noko... Juuuu.....
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #43 Skrevet 4. januar 2006 Hihi.... Syns du er super eg vennen!! Fløten i "Prøverørs-barn" klumpar seg sikkert når den blir blanda med alkohol, og så ser det sikkert ut om ein celle-klump eller noko... Juuuu..... ← Sånn deilig ala Apehjerne, som jeg aldri har tort å smake på fordi venner sier du drikker en slags kremet KLUMP...
Gjest gjest 0 Skrevet 4. januar 2006 #44 Skrevet 4. januar 2006 Fløten i "Prøverørs-barn" klumpar seg sikkert når den blir blanda med alkohol, og så ser det sikkert ut om ein celle-klump eller noko... Juuuu..... ← her kommer virkelig spy smileyen vår til rette...
Gjest gjest1 Skrevet 4. januar 2006 #46 Skrevet 4. januar 2006 Selvfølgelig er det den beste løsningen, men hva skal bulldoseren Frysepulver gjøre resten av natten da? ← Det var jo nettopp dette eg spurte etter! Kan de ikkje komme med forslag til kjente og kjære drinkar då? Frysepulver sine originale drink-namn er til kjempe-inspirasjon! Kva skal du gjere resten av natta då, Gjest, om du ikkje får vere spydig på bryllupsforumet?
Gjest gjest 0 Skrevet 4. januar 2006 #47 Skrevet 4. januar 2006 hva med å kalle sex on the beach for bryllupsnatta? det var et eksempel...
Gjest gjest1 Skrevet 4. januar 2006 #48 Skrevet 4. januar 2006 Sånn deilig ala Apehjerne, som jeg aldri har tort å smake på fordi venner sier du drikker en slags kremet KLUMP... ← AAaaaah, flashback frå sydentur i 2002..... Trudde eg hadde fortrengt den drinken eg. Monkey-brain ja.... Usj...
Gjest gjest 0 Skrevet 4. januar 2006 #49 Skrevet 4. januar 2006 screwdriver kan være brudepike (var det noen andre enn meg som skjønte den tro.... )
Gjest gjest1 Skrevet 4. januar 2006 #50 Skrevet 4. januar 2006 screwdriver kan være brudepike (var det noen andre enn meg som skjønte den tro.... ) ← Eg skjønte den!! Hihi... Fy deg...
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #51 Skrevet 4. januar 2006 Rattlesnake Violetta Queen Bee Diana blant annet
Gjest gjest 0 Skrevet 4. januar 2006 #53 Skrevet 4. januar 2006 Eg skjønte den!! Hihi... Fy deg... ← Det krever litt voksne brudepiker da..
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #54 Skrevet 4. januar 2006 Men la meg nå more meg litt da! Der kom det. Du skal more deg - å påstå du forsøker å hjelpe er helt på trynet. Frysepulver først, Frysepulver sist og Frysepulver på siden - blir det noe igjen så tar Frysepulver det også.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #55 Skrevet 4. januar 2006 Ok, vanlige drinker som kan få nye navn (bør ikke være så kompliserte å lage heller): Gin Tonic (Digresjon: det er en som heter souhaila Andrawes ) Sjekket oppskriften på True Love nå; 3 cl. Gin 1,5 cl. Galliano 1,5 cl. Midori (aner ikke hva det er) Grapefruktjuice Shake de tre første ingediensene og sil over i et highballgladd med isbiter. Fyll på med grapefruktguice og garner med en limeskive og strimler av grapefrukt (Venninne C og jeg drakk drinker med grapefrukthuice, vi spøy... Det smaker heeelt grusom, men er mulig det funker i drinker med mer i... Mer smak i...)
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #56 Skrevet 4. januar 2006 Der kom det. Du skal more deg - å påstå du forsøker å hjelpe er helt på trynet. Frysepulver først, Frysepulver sist og Frysepulver på siden - blir det noe igjen så tar Frysepulver det også. ← Herregud, hva er problemet ditt?
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #57 Skrevet 4. januar 2006 Hm. flere vanlige drinker...: Vodka Battery Screwdriver (Enda en bruker; Smurf) (En med fint navn: P.S. I Love You; inneholder amaretto, baileys og kahlua) Panzer (enkel) Inneh. vodka, gin og cointreau Peach Fuss (ennå en enkel, om ikke så kjent kanskje) Peachtree og champagne/musserende vin Peach on the Beach; vodka, grapefruktjuice, cranberry juice og peachtree Cuba Libre; Rom og cola Petite Fleur; Lys rom, cointreau, grapefruktjuice
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #58 Skrevet 4. januar 2006 Alkoholfritt alternativ; Pink Lassie (! enda et KG.navn) 6 cl Cranberry juice 1,5 cl sitronsaft 1 dash Grenadine eggehvite (og æææææsj, der kom det no ekkelt jah!)
Gjest gjest1 Skrevet 4. januar 2006 #59 Skrevet 4. januar 2006 Toppers!! Tusen takk for hjelpa Frysepulver!! No MÅ eg legge meg, skal på jobb kl. 9 i morgon...
Leo Skrevet 4. januar 2006 #60 Skrevet 4. januar 2006 Var så mange gode svar her at jeg bare må be Frysepulver legge fra seg den jævla boka si og gidde å fortelle meg hva den heter?!? Til gjesten som av og til er innom må jeg bare få anbefale filmen "Envy"... Der finnes de ingrediensene du er opptatt av!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå