AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Skrevet 12. april 2023 Har fått bekreftet at jeg skal få en innleggelse ved en spsialpsykiatrisk avdeling, og blitt forespeilet ca hvilken mnd jeg skulle få komme. Men har ikke hørt noe mer. Hvor lenge før en innleggelse er det vanlig å få beskjed? Har jo en del ting som må planlegges og avklares og får problemer om det blir typ en ukes varsel. Anonymkode: 95763...d76
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #2 Skrevet 12. april 2023 Hvorfor tar du ikke kontakt med dem og spør? Anonymkode: f4e1d...cc9 3
Rødstrupa Skrevet 12. april 2023 #3 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har fått bekreftet at jeg skal få en innleggelse ved en spsialpsykiatrisk avdeling, og blitt forespeilet ca hvilken mnd jeg skulle få komme. Men har ikke hørt noe mer. Hvor lenge før en innleggelse er det vanlig å få beskjed? Har jo en del ting som må planlegges og avklares og får problemer om det blir typ en ukes varsel. Anonymkode: 95763...d76 Ring og spør. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #4 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har fått bekreftet at jeg skal få en innleggelse ved en spsialpsykiatrisk avdeling, og blitt forespeilet ca hvilken mnd jeg skulle få komme. Men har ikke hørt noe mer. Hvor lenge før en innleggelse er det vanlig å få beskjed? Har jo en del ting som må planlegges og avklares og får problemer om det blir typ en ukes varsel. Anonymkode: 95763...d76 Det er jo ingen andre enn stedet du skal innlegges på som kan gi deg svaret Anonymkode: 27c16...87a 2 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #6 Skrevet 12. april 2023 Jeg har fått det ca 4-6 uker før Anonymkode: 461b5...e1a
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #7 Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvorfor tar du ikke kontakt med dem og spør? Anonymkode: f4e1d...cc9 Fordi hun er psykisk syk, kanskje usikker.. og spør her inne om noen har vært i lignende situasjon og kan gi av sine erfaringer.. Hvorfor er du så nebbete? Anonymkode: 2987a...32f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå