AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Skrevet 12. april 2023 Jeg trenger litt realistisk input på noe rart som jeg opplever om dagen. Helt ut av det blå drømte jeg om en gammel flørt. Vi er fra samme sted og hadde en kort flørtings for 11 år siden (!). Skjedde ikke noe juicy, bare god, gammeldags skikkelig flørtings. Ikke hatt kontakt siden. Har felles venner. Etter drømmen sitter han som spikret i hodet på meg. Jeg dagdrømmer om han stort sett hele dagen, ser på bilder og er så fryktelig betatt. Håper i det stille jeg kanskje møter på han i sommer, men igjen - dagdrømming. Aldri opplevd maken. Vært slik i nesten 2 mnd. Har noen av dere opplevd dette før? Hvordan kommer jeg ut av dette? Anonymkode: 769d0...85f
Goodtimes Skrevet 12. april 2023 #2 Skrevet 12. april 2023 Har selv opplevd dette tidligere da jeg gikk på videregående. Da jeg gikk på ungdomsskolen hadde møtte jeg ei som jeg ble så hinsides betatt av, og vi småflørta litt og that's it. Etter ungdomsskolen gikk vi hvert til vårt da hun skulle studere en annen plass og tenkte at hele greia var over. 3 år senere hadde jeg en drøm om nettopp henne og bestemte meg utrolig nok for å ta kontakt med henne på facebook for å høre hvordan hun hadde det osv. Viste seg at hun skulle flytte tilbake til hjemplassen etter VGS for å studere i den samme byen vi bor i og det hele endte opp med at vi møttes (resten egner seg ikke på trykk) 😛 - Hvis du er singel og den gamle flørten er singel, hvorfor bare ikke ta kontakt og se hva som skjer?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #3 Skrevet 12. april 2023 Innse at det var bare en drøm og drømmer skjer uten dypere grunn. Slutt å tenk på han eller ta kontakt Anonymkode: 6f2be...978
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå