AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Skrevet 12. april 2023 Nå har jeg observert en del på incelforum (reddit, 4chan, osv). Incelene har MANGE idiotiske krav, men det dummeste er at de har som minstekrav at hun er jomfru og så ung som mulig. Og dette er kravene til 30-40 år gamle slabbedasker som bruker fritiden på å diskutere rasisme og konspirasjonsteorier. Det er ikke rart dere forblir incels. Anonymkode: e892d...eea 4 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #2 Skrevet 12. april 2023 Og helst at dama skal ha BMI på under 18,5(undervektig) "med kvinnelige former" (right) og ansiktet til en operert modell (men være naturlig lol) Anonymkode: 01b90...9e9 5 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #3 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå har jeg observert en del på incelforum (reddit, 4chan, osv). Incelene har MANGE idiotiske krav, men det dummeste er at de har som minstekrav at hun er jomfru og så ung som mulig. Og dette er kravene til 30-40 år gamle slabbedasker som bruker fritiden på å diskutere rasisme og konspirasjonsteorier. Det er ikke rart dere forblir incels. Anonymkode: e892d...eea Jeg leste den lange kommentarrekka til artikkelen der Amy Schumer påstod at hun hadde sex med John Cena. Det var ikke måte på hvor mange menn som skrev "stakkars John", at de aldri i verden hadde klart å ha sex med ei slik ei, hadde hun kanskje tvunget ham og så videre. Hun ser slik ut: Amy Schumer Altså, helt normal, søt kvinne med pent ansikt, god karriere osv. Jeg gikk inn på profilene til noen de mennene som har "disset" henne i kommentarfeltet, og de så jo ikke ut i måneskinn - gamle, feite, mindre pene, flere av dem med "livets harde skole" som utdanning osv. Slike menn har ikke gangsyn. De tror at verden skylder dem sex med purunge supermodeller. Anonymkode: 16ca8...cc3 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #4 Skrevet 12. april 2023 Får du sett om eksen min er der inne?😅 Anonymkode: 15318...31f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå