Gå til innhold

Hvor vanlig er det at menn ikke liker å gå ned på damen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror omtrent alle menn jeg har vært sammen med har likt det og ønsket det. Men han jeg er sammen med nå, og trolig skal være med livet ut, har aldri foreslått dette. Det er helt OK for meg, for jeg er ikke noe glad i det (men liker å gi oralsex til mannen), men jeg syns det er litt rart, bare. 
Er det mange menn som egentlig syns det er litt ekkelt å gi kvinne riralsex?

Anonymkode: 55861...755

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg tror omtrent alle menn jeg har vært sammen med har likt det og ønsket det. Men han jeg er sammen med nå, og trolig skal være med livet ut, har aldri foreslått dette. Det er helt OK for meg, for jeg er ikke noe glad i det (men liker å gi oralsex til mannen), men jeg syns det er litt rart, bare. 
Er det mange menn som egentlig syns det er litt ekkelt å gi kvinne riralsex?

Rettelse: "kvinner oralsex"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare en av alle jeg har ligget med (rundt 40stk) har ikke gått ned på meg. For meg er det en selvfølge for foreplay og sex, og jeg kunne aldri gått videre med en mann som ikke slikket. Syns det viser at han ikke bryr seg om kvinners nytelse. Vi er ikke som menn som er sikret nytelse ut av penetrering så derfor er slikking et must 

Anonymkode: a40a6...dab

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Vet ikke, men er vel flere enn man ofte får inntrykk av..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk er at det er visse typer som ikke liker det. Før trodde jeg alle menn digget det for jeg var bare borti menn som slikket. Så datet jeg plutselig tre på rappen som ikke gjorde det - de syntes det var ekkelt. Det som forundrer meg er at ikke alle menn gjør det. Hvis en mann ikke får orgasme av å være med meg, er det sinnssykt frustrerende og jeg føler meg dårlig og gjør «alt» for at han skal komme. Jeg er overrasket over at en del menn ikke tenker det samme med kvinner. For mange kvinner er oralsex den raskeste porten til orgasme. Felles for de tre var for øvrig at de var mer egoistiske enn de andre jeg var med. Misforstå meg rett, de var gode innerst, men de ga meg det de selv likte i livet, mens de ikke lyttet til det jeg faktisk sa jeg ville ha. Det var sånn med aktiviteter og. Jeg ble med på det de ville gjøre, mens de hadde mindre interesse av å være med på det jeg ville. De var mye dårligere på å strekke seg for andre generelt.

Anonymkode: 8ce68...23d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en i 7 år som så og si aldri gikk ned på meg eller brukte hendene for at jeg skulle komme. Tror ærlig at han ikke tenkte det var så viktig som det var at han skulle komme. Var aldri noe ordentlig foreplay og alt var over når han var ferdig. Jeg har en ny samboer nå og han går ned på meg jevnlig. Om jeg indikerer at det ikke er grønt lys så bruker han hender. For han er det viktig at jeg også kommer og det er en stor forskjell på mann 1 og 2. 

Merket også at jeg var usikker i starten da jeg hadde tilbragt 7 år med en som viste null interesse for det, og tenkte da at de fleste menn hadde den holdningen. men nei, nå er jeg komfortabel med å la det skje :) 

Anonymkode: 0fc76...822

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg var sammen med en i 7 år som så og si aldri gikk ned på meg eller brukte hendene for at jeg skulle komme. Tror ærlig at han ikke tenkte det var så viktig som det var at han skulle komme. Var aldri noe ordentlig foreplay og alt var over når han var ferdig. Jeg har en ny samboer nå og han går ned på meg jevnlig. Om jeg indikerer at det ikke er grønt lys så bruker han hender. For han er det viktig at jeg også kommer og det er en stor forskjell på mann 1 og 2. 

Merket også at jeg var usikker i starten da jeg hadde tilbragt 7 år med en som viste null interesse for det, og tenkte da at de fleste menn hadde den holdningen. men nei, nå er jeg komfortabel med å la det skje :) 

Anonymkode: 0fc76...822

TS her. Men min mann gjør mye annet for at jeg skal komme, så det virker ikke som om det er pga egoisme. Jeg bare antar at det er fordi han syns det er ekkelt (jeg har ikke spurt).

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

TS her. Men min mann gjør mye annet for at jeg skal komme, så det virker ikke som om det er pga egoisme. Jeg bare antar at det er fordi han syns det er ekkelt (jeg har ikke spurt).

Hvorfor spør du ikke? Jeg kan virkelig ikke se for meg at det er fordi han syns det er ekkelt. Han er vel ikke 5 år.. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor spør du ikke? Jeg kan virkelig ikke se for meg at det er fordi han syns det er ekkelt. Han er vel ikke 5 år.. 

Ikke meg du siterte, men det er ikke hyggelig å få et svar som at han ikke liker det. Selv om han ikke bruker ordet ekkelt. Man føler seg litt mer ekkel når en mann sier rett ut at han ikke liker å slikke. Når det blir sagt med rene ord så kjennes det ofte godt. Det skal sies på en veldig god måte for å ikke få kvinnen til å føle seg ekkel.

Anonymkode: 5fc61...32b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig få av de jeg har vært med (ca 20) har sagt eller gitt uttrykk for at de ikke liker å gi oralsex.

Anonymkode: 24566...eb2

Skrevet

Som all annen seksuell aktivitet: Alle trenger ikke å like alt, og det er greit.
Om en som har en kvinnelig partner ikke liker å utføre oralsex så finnes det alternativer. Vi har hender og leketøy, og ingen skal forventes å gjøre noe de selv er ukomfortable med.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Når jeg snakker med damer om sex, så har jeg inntrykk av at det er mer vanlig at menn ikke liker oralsex enn motsatt, personlig har jeg aldri møtt en dame som ikke suger

Endret av Arild37
  • Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel egentlig ikke noe mere rart enn at en del kvinner ikke liker eller bryr seg om å gi mannen en blow job heller. Vil du bli overrasket over det også? Det er jo på sett og vis litt uheldig at det området av kroppen som dytter ut det aller verste av avfallsstoffer også er det stedet man skal plassere tunge og munn. Det kan fort stride mot våre egne instinkter. Egentlig et kjempeparadox.

Anonymkode: a8a44...b64

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er vel egentlig ikke noe mere rart enn at en del kvinner ikke liker eller bryr seg om å gi mannen en blow job heller. Vil du bli overrasket over det også? Det er jo på sett og vis litt uheldig at det området av kroppen som dytter ut det aller verste av avfallsstoffer også er det stedet man skal plassere tunge og munn. Det kan fort stride mot våre egne instinkter. Egentlig et kjempeparadox.

Anonymkode: a8a44...b64

Det er ikke et stort paradoks med mindre man bruker pseudobiologi som unnskyldning for at man er pinglete,

Anonymkode: 8ce68...23d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med rundt 50 menn, og nesten ingen av dem har gitt meg oralsex. Én snakket om at han skulle gjøre det, men det ble aldri, én gjorde det uten å snakke om det, og min mann begynte etter hvert å gjøre det, men ga aldri uttrykk om at han ønsket det i starten. Jeg har aldri spurt noen om å gjøre det. 

Jeg har inntrykk av at en del afrikanske menn (som jeg har mest erfaring med) ikke er så erfaren eller lysten på å gi oralsex. Men har aldri møtt en mann som ikke ønsker å få... Jeg var aldri noen fan av å suge, men ble veldig fort glad i å suge mannen min. 

Anonymkode: a6fba...257

• Nyttig 1
Skrevet

Har faktisk vært borti en del menn som ikke har gjort det. Noen har sagt de ikke liker, andre har aldri pratet om det. Et par stykker har ikke villet slikke, men forventet blowjob, og det ble derfor en kortvarig affære siden jeg nektet det. 
Et par stykker har digget å slikke meg, men har ikke forventet blowjob, og en sa han ikke fikk noe ut av det. 

Så alt i alt har det vært alle varianter av lyster og forventninger.

Selv ønsker jeg både å gi og få. Og jeg digger å gi mannen min BJ, akkurat sånn som han digger å slikke meg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har hatt sex med rundt 50 menn, og nesten ingen av dem har gitt meg oralsex. Én snakket om at han skulle gjøre det, men det ble aldri, én gjorde det uten å snakke om det, og min mann begynte etter hvert å gjøre det, men ga aldri uttrykk om at han ønsket det i starten. Jeg har aldri spurt noen om å gjøre det. 

Jeg har inntrykk av at en del afrikanske menn (som jeg har mest erfaring med) ikke er så erfaren eller lysten på å gi oralsex. Men har aldri møtt en mann som ikke ønsker å få... Jeg var aldri noen fan av å suge, men ble veldig fort glad i å suge mannen min. 

Anonymkode: a6fba...257

Så få?? Trodde det var mer vanlig enn som så. For meg er det noe det beste jeg gjør med sex, blir alltid skuffet når hun ikke lar jeg gjøre det 

Anonymkode: e91a3...6eb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ikke meg du siterte, men det er ikke hyggelig å få et svar som at han ikke liker det. Selv om han ikke bruker ordet ekkelt. Man føler seg litt mer ekkel når en mann sier rett ut at han ikke liker å slikke. Når det blir sagt med rene ord så kjennes det ofte godt. Det skal sies på en veldig god måte for å ikke få kvinnen til å føle seg ekkel.

Anonymkode: 5fc61...32b

Som sagt, jeg kan ikke se for meg at det har noe med det å gjøre i det hele tatt. Mer sannsynlig at det er fordi han er usikker på hvordan han skal gjøre det og for flau til å prøve seg frem. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Bare en av alle jeg har ligget med (rundt 40stk) har ikke gått ned på meg. For meg er det en selvfølge for foreplay og sex, og jeg kunne aldri gått videre med en mann som ikke slikket. Syns det viser at han ikke bryr seg om kvinners nytelse. Vi er ikke som menn som er sikret nytelse ut av penetrering så derfor er slikking et must 

Penetrering gir meg mye mer nytelse enn å bli slikket. Det er bare irriterende og gir meg ingenting 

Anonymkode: c5eef...50d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle jeg blitt sammen med noen igjen måtte det blitt med en som ikke liker slikking. Det gir meg ingenting. 

Anonymkode: c5eef...50d

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...