Gå til innhold

Å gå ned på jenta når du har skjegg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Dette innlegget er rettet til dere kvinner da det er en ting som skaper problemer for meg. Jeg har en samboer som jeg prøver å tilfredsstille så godt jeg kan. Når jeg går ned på henne så ender det som regel opp med at hun blir sår rundt underlivet pga. at skjegget mitt stikker og gnisser mot huden. Har dere jenter vært borti dette før, og hva gjorde dere og partneren for å fikse dette problemet?

mener å gå ned på jenta er en god måte å opprettholde foreplay på, og vil gjerne fortsette med det. Tips? :) Mann 25

Anonymkode: aa7f2...055

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei! Dette innlegget er rettet til dere kvinner da det er en ting som skaper problemer for meg. Jeg har en samboer som jeg prøver å tilfredsstille så godt jeg kan. Når jeg går ned på henne så ender det som regel opp med at hun blir sår rundt underlivet pga. at skjegget mitt stikker og gnisser mot huden. Har dere jenter vært borti dette før, og hva gjorde dere og partneren for å fikse dette problemet?

mener å gå ned på jenta er en god måte å opprettholde foreplay på, og vil gjerne fortsette med det. Tips? :) Mann 25

Hårnett!🤣🤣🤣

AnonymBruker
Skrevet

Barber deg :opplyser:

Anonymkode: 13873...0c2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må enten ha så langt skjegg at enden på hårene blir mykt, eller barbere deg. Sånn litt lengde på skjegget stikker helt forjævlig 

Anonymkode: a47bc...796

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Du må barbere deg. Eller kanskje hun må slutte å barbere seg der nede? Kanskje begge deler..

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han må enten ha langt nok skjegg, slik at tuppene har blitt slitt ned en del, eller være glattbarbert. En mellomting vil bare stikke og skrape. Noen har stivere skjegg enn andre selv når det et langt, og da kan skjeggolje eller balsam hjelpe. For noen kvinner vil skjegget dessverre irritere for mye samme hva man gjør.   

Anonymkode: e3e78...f4f

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Rødstrupa skrev (8 minutter siden):

Hårnett!🤣🤣🤣

Haha ja nå er det snakk om veldig kort skjegg (maks 1 cm)😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, svartkatt said:

Du må barbere deg. Eller kanskje hun må slutte å barbere seg der nede? Kanskje begge deler..

For oss har det alltid fungert fantastisk at hun har full busk og jeg har skjegg. 

Anonymkode: 1cfbb...df8

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (4 minutter siden):

Skjønner, er veldig kort så skjønner at det stikker. Da skal jeg barbere meg, da blir det glattbarbert framover ;) takk for svar

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Geipeøvelser foran speilet slik at du klarer å strekke tunga lenger og kan holde litt mer avstand. 2 intervalløkter daglig i en månedstid funka bra for meg altså. Merkbart bedre rekkevidde 😉😅

Anonymkode: ed93b...15c

AnonymBruker
Skrevet

Pass på hvor du plasserer haken.

Anonymkode: 7baef...921

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Pass på hvor du plasserer haken.

Anonymkode: 7baef...921

Hun har en tendens til å bevege seg i en opp og ned rytme, er nok da  det stikker værst fordi haka kan komme borti. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke opplevd det nedentil, men når vi kysser og koser derimot! Rødt utslett i hele ansiktet etterpå🙈

Anonymkode: a0465...ce5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Korte stubber = no way. Synes egentlig det blir mykere av at han har langt hår enn glattbarbert også. 

Anonymkode: 7b1c6...c69

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ikke opplevd det nedentil, men når vi kysser og koser derimot! Rødt utslett i hele ansiktet etterpå🙈

Anonymkode: a0465...ce5

Uff ja.. 

AnonymBruker
Skrevet

Typen min trimmer skjegget annenhver uke hvor det alltid er litt skarpt. Kjenner det egentlig bare av og til. 

Han pleier å variere med å holde bena mine samlet i været og går ned da med en bred tunge, veldig deilig og kjenner da kun skjegget på sidene - noe som ikke gjør noe :) 

Anonymkode: a1348...d18

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du må enten ha så langt skjegg at enden på hårene blir mykt, eller barbere deg. Sånn litt lengde på skjegget stikker helt forjævlig 

Dette! Mannen har god lengde på skjegget og han kan slikke rått og lenge uten at jeg blir sår. Kan bli litt sår hvis han har kort skjegg. Hvis jeg har litt hår selv, så hjelper det veldig. Blir lettere sår hvis jeg er glattbarbert. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 10–15 mm skjegg og dama synes det er aldeles nydelig å bli slikket. Går ned på henne daglig.

Anonymkode: d435e...c03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En cm skjegg er helt krise! Langt skjegg funker. Men bra du barberer deg, ts😊

Anonymkode: a6b78...e5b

Skrevet

Skjeggolje 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...